SKODA Fabia 1.4 16V Tour de France Hatchback II 75KM

SKODA Fabia 1.4 16V Tour de France Hatchback II 75KM (benzyna) (2006)

SKODA Fabia 1.4 16V Tour de France Hatchback II 75KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2006 roku. SKODA Fabia 1.4 16V Tour de France Hatchback II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 55 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.4 16V Tour de France Hatchback II wynosi 75 KM. Silnik SKODA Fabia 1.4 16V Tour de France Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Fabia 1.4 16V Tour de France Hatchback II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Fabia 1.4 16V Tour de France Hatchback II osiąga moment obrotowy 126 Nm. SKODA Fabia 1.4 16V Tour de France Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.4 16V Tour de France Hatchback II to benzyna.

Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.4 16V Tour de France Hatchback II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1016 litrów. Wymiary samochodu: 3970 mm długości, 1646 mm szerokości, 1436 mm wysokości.

Opinie o SKODA Fabia 1.4 16V Tour de France Hatchback II 75KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Fabia 1.4 16V Tour de France Hatchback II 75KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 75 KM
Momen obrotowy 126 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 1.4 16V Tour de France Hatchback II 75KM (benzyna)

Długość od 3970 mm do 4073 mm
Szerokość 1646 mm
Rozstaw osi 2462 mm
Wysokość od 1436 mm do 1466 mm
Masa własna 1060 kg
Masa całkowita 1575 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.4 16V Tour de France Hatchback II 75KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2006 Standard (indywidualny)
Airbag kierowcy i pasażera 2006 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2006 Standard (indywidualny)
Lusterka prawe i lewe ust. mech. 2006 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 2006 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2006 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2006 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2006 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2006 Standard (indywidualny)
Tylne oparcie składane, dzielone 2006 Standard (indywidualny)

Cena SKODA Fabia 1.4 16V Tour de France Hatchback II 75KM (benzyna)

czerwiec 2006 - grudzień 2006 41 290 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.4 16V Tour de France Hatchback II 75KM (benzyna)

Inne wersje generacja-ii

SKODA Fabia - Wiadomości

Skoda uruchomiła internetowy salon - można kupić samochód nie wychodząc z domu. Zobacz najlepsze oferty
Skoda jest nie tylko liderem polskiego rynku motoryzacyjnego, ale wdraża innowacyjne formy zakupu. Dzięki temu nie trzeba wychodzić z domu, by skonfigurować wymarzony egzemplarz i po kilku dniach odebrać kluczyki. W dodatku właśnie trwa wyprzedaż, więc wybraliśmy dwie oferty, na które warto zwrócić uwagę.

Te trzy bestsellery Skody sprzedają się najlepiej. A teraz są tańsze o nawet 10 tys. zł
Skoda od wielu lat nie ma sobie równych na polskim rynku. Każdego roku piastuje pozycję lidera, na co ogromny wpływ mają Fabia, Scala i Octavia. Popularne samochody z bieżącego rocznika przeceniono, dzięki czemu oferta jest obecnie wyjątkowa. Sprawdzamy, co bestsellery mają do zaoferowania.

Opinie Moto.pl: Skoda Fabia R5. Takiego oblicza Skody nie znaliście. Jeździliśmy rajdową Fabią R5
Skoda sukcesywnie stara się budować wizerunek marki wszechstronnej. Na rynek wprowadza modele w specyfikacji Sportline, a także święci triumfy na rajdowych trasach. Zaliczyliśmy przejażdżkę Fabią wartą ponad milion złotych.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Skoda Fabia w nowych wersjach - sportowa Black i wygodniejsza Comfort Plus
Skoda właśnie wprowadza nowe pakiety wyposażenia do oferty miejskiej Fabii. W konfiguratorze pojawił się sportowy pakiet Black i jeszcze bardziej komfortowa odmiana Comfort Plus.