SKODA Fabia 1.2 HTP Ice Classic Hatchback II 54KM (benzyna) (2005 - 2006)

SKODA Fabia 1.2 HTP Ice Classic Hatchback II 54KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2005 do 2006 roku. SKODA Fabia 1.2 HTP Ice Classic Hatchback II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 40 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.2 HTP Ice Classic Hatchback II wynosi 54 KM. Silnik SKODA Fabia 1.2 HTP Ice Classic Hatchback II jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 1198 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Fabia 1.2 HTP Ice Classic Hatchback II przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Fabia 1.2 HTP Ice Classic Hatchback II osiąga moment obrotowy 106 Nm. SKODA Fabia 1.2 HTP Ice Classic Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.2 HTP Ice Classic Hatchback II to benzyna.

Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.2 HTP Ice Classic Hatchback II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1016 litrów. Wymiary samochodu: 1646 mm szerokości.

Opinie o SKODA Fabia 1.2 HTP Ice Classic Hatchback II 54KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Fabia 1.2 HTP Ice Classic Hatchback II 54KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 54 KM
Momen obrotowy 106 Nm
Pojemność skokowa silnika 1198 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 1.2 HTP Ice Classic Hatchback II 54KM (benzyna)

Szerokość 1646 mm
Rozstaw osi 2462 mm
Masa własna 1085 kg
Masa całkowita 1570 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.2 HTP Ice Classic Hatchback II 54KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag kierowcy 2005 - 2006 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2005 - 2006 Standard (indywidualny)
Lusterka prawe i lewe ust. mech. 2005 - 2006 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 2005 - 2006 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2005 - 2006 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2005 - 2006 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2005 - 2006 Standard (indywidualny)
Tylne oparcie składane, dzielone 2005 - 2006 Standard (indywidualny)
Immobilizer 2005 - 2006 Standard (indywidualny)
Instalacja radiowa + 4 głośniki 2005 - 2006 Standard (indywidualny)

Ceny SKODA Fabia 1.2 HTP Ice Classic Hatchback II 54KM (benzyna)

listopad 2005 - luty 2006 40 490 PLN
kwiecień 2005 - październik 2005 40 290 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.2 HTP Ice Classic Hatchback II 54KM (benzyna)

Inne wersje generacja-ii

SKODA Fabia - Wiadomości

Nowe cenniki w Skodzie. Ile trzeba teraz zapłacić za modele Citigo, Fabia i Rapid?
Skoda od wielu lat rozdaje karty na polskim rynku. W zeszłym roku najchętniej wybieranymi przez Polaków samochodami były Octavia i Fabia. Teraz nadszedł moment, by kupić wiele modeli czeskiego producenta w jeszcze lepszej cenie. Przejrzeliśmy najlepsze oferty.

Skoda Scala czy Fabia Combi? Czy warto kupować droższą Scalę, skoro rodzinna Fabia może spełnić oczekiwania?
Do niedawna wszechstronność i cena determinowały Skody jako pojazdy flotowe. Ostatnio w gamie marki pojawiła się kompaktowa Scala, która oferuje wiele innowacyjnych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa i technologii. Jednak czy warto dopłacać ponad 16 tys. zł do segmentu C, skoro miejska Fabia występuje w praktycznej odmianie Combi?

Najtańsza Skoda do miasta - czy można mieć nowy samochód za 350 zł miesięcznie?
Auta z segmentu A i B są bardzo dobrym wyborem do miasta. Dlaczego? Są zwinne, pakowane, oszczędne i rozsądnie wycenione. Sprawdzamy, co oferuje Skoda Fabia oraz Citigo.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Te trzy bestsellery Skody sprzedają się najlepiej. A teraz są tańsze o nawet 10 tys. zł
Skoda od wielu lat nie ma sobie równych na polskim rynku. Każdego roku piastuje pozycję lidera, na co ogromny wpływ mają Fabia, Scala i Octavia. Popularne samochody z bieżącego rocznika przeceniono, dzięki czemu oferta jest obecnie wyjątkowa. Sprawdzamy, co bestsellery mają do zaoferowania.