SKODA Fabia 1.2 HTP Ambiente Hatchback II 54KM (benzyna) (2004 - 2007)

SKODA Fabia 1.2 HTP Ambiente Hatchback II 54KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2004 do 2007 roku. SKODA Fabia 1.2 HTP Ambiente Hatchback II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 40 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.2 HTP Ambiente Hatchback II wynosi 54 KM. Silnik SKODA Fabia 1.2 HTP Ambiente Hatchback II jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 1198 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Fabia 1.2 HTP Ambiente Hatchback II przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Fabia 1.2 HTP Ambiente Hatchback II osiąga moment obrotowy 106 Nm. SKODA Fabia 1.2 HTP Ambiente Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.2 HTP Ambiente Hatchback II to benzyna.

Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.2 HTP Ambiente Hatchback II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1016 litrów. Wymiary samochodu: 3960 mm długości, 1646 mm szerokości, 1451 mm wysokości.

Opinie o SKODA Fabia 1.2 HTP Ambiente Hatchback II 54KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Fabia 1.2 HTP Ambiente Hatchback II 54KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 54 KM
Momen obrotowy 106 Nm
Pojemność skokowa silnika 1198 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 1.2 HTP Ambiente Hatchback II 54KM (benzyna)

Długość 3960 mm
Szerokość 1646 mm
Rozstaw osi 2462 mm
Wysokość 1451 mm
Masa własna 1085 kg
Masa całkowita 1570 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.2 HTP Ambiente Hatchback II 54KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Szyby boczne-tylne przyciemniane 2006 - 2007 Standard
Lakier metalik 2006 - 2007 Standard (w pakiecie) 1 300 PLN
Pilot sterujący zamkiem centralnym 2006 - 2007 Standard
Pakiet Classic Plus 2006 - 2007 Standard
Pakiet Ambiente Plus 2006 - 2007 Standard (w pakiecie) 2 800 PLN
Pakiet Elegance Plus 2006 - 2007 Standard
ABS 2004 - 2007 Standard (indywidualny)
Airbag kierowcy i pasażera 2004 - 2007 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2004 - 2007 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2004 - 2007 Standard (indywidualny)

Ceny SKODA Fabia 1.2 HTP Ambiente Hatchback II 54KM (benzyna)

styczeń 2007 - wrzesień 2007 39 490 PLN
styczeń 2006 - styczeń 2007 37 990 PLN
listopad 2005 - grudzień 2005 41 290 PLN
grudzień 2004 - październik 2005 42 690 PLN
wrzesień 2004 - listopad 2004 41 090 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.2 HTP Ambiente Hatchback II 54KM (benzyna)

Inne wersje generacja-ii

SKODA Fabia - Wiadomości

Skoda Scala czy Fabia Combi? Czy warto kupować droższą Scalę, skoro rodzinna Fabia może spełnić oczekiwania?
Do niedawna wszechstronność i cena determinowały Skody jako pojazdy flotowe. Ostatnio w gamie marki pojawiła się kompaktowa Scala, która oferuje wiele innowacyjnych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa i technologii. Jednak czy warto dopłacać ponad 16 tys. zł do segmentu C, skoro miejska Fabia występuje w praktycznej odmianie Combi?

Najtańsza Skoda do miasta - czy można mieć nowy samochód za 350 zł miesięcznie?
Auta z segmentu A i B są bardzo dobrym wyborem do miasta. Dlaczego? Są zwinne, pakowane, oszczędne i rozsądnie wycenione. Sprawdzamy, co oferuje Skoda Fabia oraz Citigo.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Te trzy bestsellery Skody sprzedają się najlepiej. A teraz są tańsze o nawet 10 tys. zł
Skoda od wielu lat nie ma sobie równych na polskim rynku. Każdego roku piastuje pozycję lidera, na co ogromny wpływ mają Fabia, Scala i Octavia. Popularne samochody z bieżącego rocznika przeceniono, dzięki czemu oferta jest obecnie wyjątkowa. Sprawdzamy, co bestsellery mają do zaoferowania.

Opinie Moto.pl: Skoda Fabia R5. Takiego oblicza Skody nie znaliście. Jeździliśmy rajdową Fabią R5
Skoda sukcesywnie stara się budować wizerunek marki wszechstronnej. Na rynek wprowadza modele w specyfikacji Sportline, a także święci triumfy na rajdowych trasach. Zaliczyliśmy przejażdżkę Fabią wartą ponad milion złotych.