SKODA Fabia 1.2 HTP Active Hatchback II 54KM (benzyna) (2006 - 2007)

SKODA Fabia 1.2 HTP Active Hatchback II 54KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2006 do 2007 roku. SKODA Fabia 1.2 HTP Active Hatchback II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 40 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.2 HTP Active Hatchback II wynosi 54 KM. Silnik SKODA Fabia 1.2 HTP Active Hatchback II jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 1198 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Fabia 1.2 HTP Active Hatchback II przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Fabia 1.2 HTP Active Hatchback II osiąga moment obrotowy 108 Nm. SKODA Fabia 1.2 HTP Active Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.2 HTP Active Hatchback II to benzyna.

Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.2 HTP Active Hatchback II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1016 litrów. Wymiary samochodu: 3970 mm długości, 1646 mm szerokości, 1436 mm wysokości.

Opinie o SKODA Fabia 1.2 HTP Active Hatchback II 54KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Fabia 1.2 HTP Active Hatchback II 54KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 54 KM
Momen obrotowy 108 Nm
Pojemność skokowa silnika 1198 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 1.2 HTP Active Hatchback II 54KM (benzyna)

Długość od 3970 mm do 4073 mm
Szerokość 1646 mm
Rozstaw osi 2462 mm
Wysokość od 1436 mm do 1466 mm
Masa własna 1045 kg
Masa całkowita 1560 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.2 HTP Active Hatchback II 54KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Airbag kierowcy i pasażera 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Tylne oparcie składane, dzielone 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Immobilizer 2006 - 2007 Standard (indywidualny)

Ceny SKODA Fabia 1.2 HTP Active Hatchback II 54KM (benzyna)

styczeń 2007 - wrzesień 2007 36 790 PLN
maj 2006 - styczeń 2007 35 290 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.2 HTP Active Hatchback II 54KM (benzyna)

Inne wersje generacja-ii

SKODA Fabia - Wiadomości

Skoda Scala czy Fabia Combi? Czy warto kupować droższą Scalę, skoro rodzinna Fabia może spełnić oczekiwania?
Do niedawna wszechstronność i cena determinowały Skody jako pojazdy flotowe. Ostatnio w gamie marki pojawiła się kompaktowa Scala, która oferuje wiele innowacyjnych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa i technologii. Jednak czy warto dopłacać ponad 16 tys. zł do segmentu C, skoro miejska Fabia występuje w praktycznej odmianie Combi?

Najtańsza Skoda do miasta - czy można mieć nowy samochód za 350 zł miesięcznie?
Auta z segmentu A i B są bardzo dobrym wyborem do miasta. Dlaczego? Są zwinne, pakowane, oszczędne i rozsądnie wycenione. Sprawdzamy, co oferuje Skoda Fabia oraz Citigo.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Te trzy bestsellery Skody sprzedają się najlepiej. A teraz są tańsze o nawet 10 tys. zł
Skoda od wielu lat nie ma sobie równych na polskim rynku. Każdego roku piastuje pozycję lidera, na co ogromny wpływ mają Fabia, Scala i Octavia. Popularne samochody z bieżącego rocznika przeceniono, dzięki czemu oferta jest obecnie wyjątkowa. Sprawdzamy, co bestsellery mają do zaoferowania.

Opinie Moto.pl: Skoda Fabia R5. Takiego oblicza Skody nie znaliście. Jeździliśmy rajdową Fabią R5
Skoda sukcesywnie stara się budować wizerunek marki wszechstronnej. Na rynek wprowadza modele w specyfikacji Sportline, a także święci triumfy na rajdowych trasach. Zaliczyliśmy przejażdżkę Fabią wartą ponad milion złotych.