SKODA Fabia 1.2 12V Soul Hatchback II 64KM (benzyna) (2005 - 2006)

SKODA Fabia 1.2 12V Soul Hatchback II 64KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2005 do 2006 roku. SKODA Fabia 1.2 12V Soul Hatchback II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 47 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.2 12V Soul Hatchback II wynosi 64 KM. Silnik SKODA Fabia 1.2 12V Soul Hatchback II jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 1198 cm3.

SKODA Fabia 1.2 12V Soul Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.2 12V Soul Hatchback II to benzyna.

Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.2 12V Soul Hatchback II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń.

Opinie o SKODA Fabia 1.2 12V Soul Hatchback II 64KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Fabia 1.2 12V Soul Hatchback II 64KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 64 KM
Pojemność skokowa silnika 1198 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 3
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 1.2 12V Soul Hatchback II 64KM (benzyna)

Rozstaw osi 2462 mm
Masa własna 1130 kg
Masa całkowita 1575 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.2 12V Soul Hatchback II 64KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier perłowy 2006 Standard (w pakiecie) 1 300 PLN
Szyby boczne-tylne przyciemniane 2006 Standard
Lakier metalik 2006 Standard (w pakiecie) 1 300 PLN
Lakier żółty 2006 Standard (w pakiecie) 1 300 PLN
Pakiet Classic Plus 2006 Standard
Pakiet Ambiente Plus 2006 Standard
Pakiet Elegance Plus 2006 Standard
ABS 2005 - 2006 Standard (indywidualny)
Airbag kierowcy i pasażera 2005 - 2006 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2005 - 2006 Standard (indywidualny)

Ceny SKODA Fabia 1.2 12V Soul Hatchback II 64KM (benzyna)

styczeń 2006 - czerwiec 2006 40 890 PLN
listopad 2005 - grudzień 2005 41 590 PLN
październik 2005 41 590 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.2 12V Soul Hatchback II 64KM (benzyna)

Inne wersje generacja-ii

SKODA Fabia - Wiadomości

Skoda Scala czy Fabia Combi? Czy warto kupować droższą Scalę, skoro rodzinna Fabia może spełnić oczekiwania?
Do niedawna wszechstronność i cena determinowały Skody jako pojazdy flotowe. Ostatnio w gamie marki pojawiła się kompaktowa Scala, która oferuje wiele innowacyjnych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa i technologii. Jednak czy warto dopłacać ponad 16 tys. zł do segmentu C, skoro miejska Fabia występuje w praktycznej odmianie Combi?

Najtańsza Skoda do miasta - czy można mieć nowy samochód za 350 zł miesięcznie?
Auta z segmentu A i B są bardzo dobrym wyborem do miasta. Dlaczego? Są zwinne, pakowane, oszczędne i rozsądnie wycenione. Sprawdzamy, co oferuje Skoda Fabia oraz Citigo.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Te trzy bestsellery Skody sprzedają się najlepiej. A teraz są tańsze o nawet 10 tys. zł
Skoda od wielu lat nie ma sobie równych na polskim rynku. Każdego roku piastuje pozycję lidera, na co ogromny wpływ mają Fabia, Scala i Octavia. Popularne samochody z bieżącego rocznika przeceniono, dzięki czemu oferta jest obecnie wyjątkowa. Sprawdzamy, co bestsellery mają do zaoferowania.

Opinie Moto.pl: Skoda Fabia R5. Takiego oblicza Skody nie znaliście. Jeździliśmy rajdową Fabią R5
Skoda sukcesywnie stara się budować wizerunek marki wszechstronnej. Na rynek wprowadza modele w specyfikacji Sportline, a także święci triumfy na rajdowych trasach. Zaliczyliśmy przejażdżkę Fabią wartą ponad milion złotych.