SKODA Fabia 1.2 12V Classic + Hatchback II 64KM (benzyna) (2004 - 2006)

SKODA Fabia 1.2 12V Classic + Hatchback II 64KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2004 do 2006 roku. SKODA Fabia 1.2 12V Classic + Hatchback II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 47 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.2 12V Classic + Hatchback II wynosi 64 KM. Silnik SKODA Fabia 1.2 12V Classic + Hatchback II jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 1198 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Fabia 1.2 12V Classic + Hatchback II przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Fabia 1.2 12V Classic + Hatchback II osiąga moment obrotowy 106 Nm. SKODA Fabia 1.2 12V Classic + Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.2 12V Classic + Hatchback II to benzyna.

Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.2 12V Classic + Hatchback II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1016 litrów. Wymiary samochodu: 1646 mm szerokości.

Opinie o SKODA Fabia 1.2 12V Classic + Hatchback II 64KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Fabia 1.2 12V Classic + Hatchback II 64KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 64 KM
Momen obrotowy 106 Nm
Pojemność skokowa silnika 1198 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 1.2 12V Classic + Hatchback II 64KM (benzyna)

Szerokość 1646 mm
Rozstaw osi 2462 mm
Masa własna 1085 kg
Masa całkowita 1570 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.2 12V Classic + Hatchback II 64KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Ogrzewanie przednich foteli 2004 - 2006 Standard (w pakiecie) 850 PLN
Tempomat 2004 - 2006 Standard (w pakiecie) 650 PLN
Światła przeciwmgielne 2004 - 2006 Standard (w pakiecie) 700 PLN
Airbag pasażera 2004 - 2006 Standard (w pakiecie) 1 000 PLN
Lakier metalik 2004 - 2006 Standard (w pakiecie) 1 200 PLN
Regulacja wysokości pasów bezpieczeństwa 2004 - 2006 Standard (indywidualny)
Wyłącznik czasowy ośw. wnętrza 2004 - 2006 Standard (indywidualny)
Felgi stalowe 14 z ogumieniem 165/70 2004 - 2006 Standard (indywidualny)
Felgi stalowe 14 z ogumieniem 185/60 2004 - 2006 Standard (w pakiecie) 300 PLN
Klimatyzacja półaut. + komputer pokł. 2004 - 2006 Standard (w pakiecie) 4 500 PLN

Ceny SKODA Fabia 1.2 12V Classic + Hatchback II 64KM (benzyna)

listopad 2005 - luty 2006 40 590 PLN
grudzień 2004 - październik 2005 41 990 PLN
wrzesień 2004 - listopad 2004 40 390 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.2 12V Classic + Hatchback II 64KM (benzyna)

Inne wersje generacja-ii

SKODA Fabia - Wiadomości

Nowe cenniki w Skodzie. Ile trzeba teraz zapłacić za modele Citigo, Fabia i Rapid?
Skoda od wielu lat rozdaje karty na polskim rynku. W zeszłym roku najchętniej wybieranymi przez Polaków samochodami były Octavia i Fabia. Teraz nadszedł moment, by kupić wiele modeli czeskiego producenta w jeszcze lepszej cenie. Przejrzeliśmy najlepsze oferty.

Skoda Scala czy Fabia Combi? Czy warto kupować droższą Scalę, skoro rodzinna Fabia może spełnić oczekiwania?
Do niedawna wszechstronność i cena determinowały Skody jako pojazdy flotowe. Ostatnio w gamie marki pojawiła się kompaktowa Scala, która oferuje wiele innowacyjnych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa i technologii. Jednak czy warto dopłacać ponad 16 tys. zł do segmentu C, skoro miejska Fabia występuje w praktycznej odmianie Combi?

Najtańsza Skoda do miasta - czy można mieć nowy samochód za 350 zł miesięcznie?
Auta z segmentu A i B są bardzo dobrym wyborem do miasta. Dlaczego? Są zwinne, pakowane, oszczędne i rozsądnie wycenione. Sprawdzamy, co oferuje Skoda Fabia oraz Citigo.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Te trzy bestsellery Skody sprzedają się najlepiej. A teraz są tańsze o nawet 10 tys. zł
Skoda od wielu lat nie ma sobie równych na polskim rynku. Każdego roku piastuje pozycję lidera, na co ogromny wpływ mają Fabia, Scala i Octavia. Popularne samochody z bieżącego rocznika przeceniono, dzięki czemu oferta jest obecnie wyjątkowa. Sprawdzamy, co bestsellery mają do zaoferowania.