SKODA Fabia 1.2 HTP Junior Hatchback I 54KM (benzyna) (2004)

SKODA Fabia 1.2 HTP Junior Hatchback I 54KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2004 roku. SKODA Fabia 1.2 HTP Junior Hatchback I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 40 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.2 HTP Junior Hatchback I wynosi 54 KM. Silnik SKODA Fabia 1.2 HTP Junior Hatchback I jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 1198 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Fabia 1.2 HTP Junior Hatchback I przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Fabia 1.2 HTP Junior Hatchback I osiąga moment obrotowy 106 Nm. SKODA Fabia 1.2 HTP Junior Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.2 HTP Junior Hatchback I to benzyna.

Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.2 HTP Junior Hatchback I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1016 litrów. Wymiary samochodu: 1646 mm szerokości.

Opinie o SKODA Fabia 1.2 HTP Junior Hatchback I 54KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(4 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Fabia 1.2 HTP Junior Hatchback I 54KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 54 KM
Momen obrotowy 106 Nm
Pojemność skokowa silnika 1198 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 1.2 HTP Junior Hatchback I 54KM (benzyna)

Szerokość 1646 mm
Rozstaw osi 2462 mm
Masa własna 1064 kg
Masa całkowita 1549 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.2 HTP Junior Hatchback I 54KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag kierowcy 2004 Standard (indywidualny)
Lusterka prawe i lewe ust. mech. 2004 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 2004 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2004 Standard (indywidualny)
Immobilizer 2004 Standard (indywidualny)
Instalacja radiowa + 4 głośniki 2004 Standard (indywidualny)
Zderzaki w kolorze nadwozia 2004 Standard (indywidualny)
Napinacze pasów bezpieczeństwa 2004 Standard (indywidualny)
Schowki w przednich drzwiach 2004 Standard (indywidualny)
Zamknięty obieg powietrza 2004 Standard (indywidualny)

Ceny SKODA Fabia 1.2 HTP Junior Hatchback I 54KM (benzyna)

wrzesień 2004 37 240 PLN
maj 2004 - sierpień 2004 36 490 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.2 HTP Junior Hatchback I 54KM (benzyna)

Inne wersje generacja-i

SKODA Fabia - Wiadomości

Skoda Scala czy Fabia Combi? Czy warto kupować droższą Scalę, skoro rodzinna Fabia może spełnić oczekiwania?
Do niedawna wszechstronność i cena determinowały Skody jako pojazdy flotowe. Ostatnio w gamie marki pojawiła się kompaktowa Scala, która oferuje wiele innowacyjnych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa i technologii. Jednak czy warto dopłacać ponad 16 tys. zł do segmentu C, skoro miejska Fabia występuje w praktycznej odmianie Combi?

Najtańsza Skoda do miasta - czy można mieć nowy samochód za 350 zł miesięcznie?
Auta z segmentu A i B są bardzo dobrym wyborem do miasta. Dlaczego? Są zwinne, pakowane, oszczędne i rozsądnie wycenione. Sprawdzamy, co oferuje Skoda Fabia oraz Citigo.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Te trzy bestsellery Skody sprzedają się najlepiej. A teraz są tańsze o nawet 10 tys. zł
Skoda od wielu lat nie ma sobie równych na polskim rynku. Każdego roku piastuje pozycję lidera, na co ogromny wpływ mają Fabia, Scala i Octavia. Popularne samochody z bieżącego rocznika przeceniono, dzięki czemu oferta jest obecnie wyjątkowa. Sprawdzamy, co bestsellery mają do zaoferowania.

Opinie Moto.pl: Skoda Fabia R5. Takiego oblicza Skody nie znaliście. Jeździliśmy rajdową Fabią R5
Skoda sukcesywnie stara się budować wizerunek marki wszechstronnej. Na rynek wprowadza modele w specyfikacji Sportline, a także święci triumfy na rajdowych trasach. Zaliczyliśmy przejażdżkę Fabią wartą ponad milion złotych.