SKODA Fabia 1.2 12V Joy Hatchback I 64KM (benzyna) (2004)

SKODA Fabia 1.2 12V Joy Hatchback I 64KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2004 roku. SKODA Fabia 1.2 12V Joy Hatchback I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 47 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.2 12V Joy Hatchback I wynosi 64 KM. Silnik SKODA Fabia 1.2 12V Joy Hatchback I jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 1198 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Fabia 1.2 12V Joy Hatchback I przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Fabia 1.2 12V Joy Hatchback I osiąga moment obrotowy 106 Nm. SKODA Fabia 1.2 12V Joy Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.2 12V Joy Hatchback I to benzyna.

Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.2 12V Joy Hatchback I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1016 litrów. Wymiary samochodu: 1646 mm szerokości.

Opinie o SKODA Fabia 1.2 12V Joy Hatchback I 64KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Fabia 1.2 12V Joy Hatchback I 64KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 64 KM
Momen obrotowy 106 Nm
Pojemność skokowa silnika 1198 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 1.2 12V Joy Hatchback I 64KM (benzyna)

Szerokość 1646 mm
Rozstaw osi 2462 mm
Masa własna 1064 kg
Masa całkowita 1549 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.2 12V Joy Hatchback I 64KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2004 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2004 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2004 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 2004 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2004 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2004 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2004 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2004 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 2004 Standard (indywidualny)
Tylne oparcie składane, dzielone 2004 Standard (indywidualny)

Ceny SKODA Fabia 1.2 12V Joy Hatchback I 64KM (benzyna)

wrzesień 2004 45 390 PLN
styczeń 2004 - sierpień 2004 43 440 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.2 12V Joy Hatchback I 64KM (benzyna)

Inne wersje generacja-i

SKODA Fabia - Wiadomości

Skoda Scala czy Fabia Combi? Czy warto kupować droższą Scalę, skoro rodzinna Fabia może spełnić oczekiwania?
Do niedawna wszechstronność i cena determinowały Skody jako pojazdy flotowe. Ostatnio w gamie marki pojawiła się kompaktowa Scala, która oferuje wiele innowacyjnych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa i technologii. Jednak czy warto dopłacać ponad 16 tys. zł do segmentu C, skoro miejska Fabia występuje w praktycznej odmianie Combi?

Najtańsza Skoda do miasta - czy można mieć nowy samochód za 350 zł miesięcznie?
Auta z segmentu A i B są bardzo dobrym wyborem do miasta. Dlaczego? Są zwinne, pakowane, oszczędne i rozsądnie wycenione. Sprawdzamy, co oferuje Skoda Fabia oraz Citigo.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Te trzy bestsellery Skody sprzedają się najlepiej. A teraz są tańsze o nawet 10 tys. zł
Skoda od wielu lat nie ma sobie równych na polskim rynku. Każdego roku piastuje pozycję lidera, na co ogromny wpływ mają Fabia, Scala i Octavia. Popularne samochody z bieżącego rocznika przeceniono, dzięki czemu oferta jest obecnie wyjątkowa. Sprawdzamy, co bestsellery mają do zaoferowania.

Opinie Moto.pl: Skoda Fabia R5. Takiego oblicza Skody nie znaliście. Jeździliśmy rajdową Fabią R5
Skoda sukcesywnie stara się budować wizerunek marki wszechstronnej. Na rynek wprowadza modele w specyfikacji Sportline, a także święci triumfy na rajdowych trasach. Zaliczyliśmy przejażdżkę Fabią wartą ponad milion złotych.