SKODA Citigo 1.0 Active Hatchback I 75KM (benzyna) (2012 - 2013)

SKODA Citigo 1.0 Active Hatchback I 75KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2012 do 2013 roku. SKODA Citigo 1.0 Active Hatchback I to klasa mikro samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 55 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Citigo 1.0 Active Hatchback I wynosi 75 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 171 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 13,9 s. Silnik SKODA Citigo 1.0 Active Hatchback I jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 999 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Citigo 1.0 Active Hatchback I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Citigo 1.0 Active Hatchback I osiąga moment obrotowy 95 Nm. SKODA Citigo 1.0 Active Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Citigo 1.0 Active Hatchback I to benzyna.

Średnie spalanie SKODA Citigo 1.0 Active Hatchback I wynosi około 4,5 l na 100km. Warto nadmienić, że SKODA Citigo 1.0 Active Hatchback I posiada 3 drzwi, 4 siedzenia a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 951 litrów. Wymiary samochodu: 3536 mm długości, 1641 mm szerokości, 1478 mm wysokości.

Opinie o SKODA Citigo 1.0 Active Hatchback I 75KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania SKODA Citigo 1.0 Active Hatchback I 75KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,5 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,5 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,0 l/100km

Dane techniczne SKODA Citigo 1.0 Active Hatchback I 75KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 4
Przyśpieszenie do 100km/h 13,9 s
Prędkość maksymalna 171 km/h
Moc 75 KM
Momen obrotowy 95 Nm
Pojemność skokowa silnika 999 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 35
Emisja CO2 105
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 165/70 R14
Rozmiar felgi 5.0 J x 14
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Citigo 1.0 Active Hatchback I 75KM (benzyna)

Długość 3536 mm
Szerokość od 1641 mm do 1645 mm
Rozstaw osi 2407 mm
Wysokość od 1478 mm do 1489 mm
Masa własna 929 kg
Masa całkowita 1290 kg

Wyposażenie SKODA Citigo 1.0 Active Hatchback I 75KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
System Move&Fun (przenośna nawigacja satelitarna z 37 mapami, przygotowanie pod telefon, SD, 4GB HD) 2013 Standard (w pakiecie) 1 270 PLN
Przygotowanie do montażu systemu Move&Fun 2013 Standard (w pakiecie) 130 PLN
Pakiet serwisowy Skoda Life Plus 4 lata lub 120 000 km 2013 Standard (w pakiecie) 1 100 PLN
Lakier specjalny - czerwień tornado 2013 Standard (w pakiecie) 500 PLN
Lakier specjalny - żółty sunflower 2013 Standard (w pakiecie) 900 PLN
System Move&Fun (przenośna nawigacja satelitarna z 37 mapami, przygotowanie pod telefon, SD, 4GB HD) 2013 Standard (w pakiecie) 1 270 PLN
Schowek w górnej części deski rozdzielczej po stronie pasażera, zamykany 2012 - 2013 Standard
Chromowana obwódka atrapy chłodnicy 2012 - 2013 Standard
SunSet - tylne szyby o wyższym stopniu przyciemnienia 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 250 PLN
Zawieszenie sportowe 2012 - 2013 Standard

Cena SKODA Citigo 1.0 Active Hatchback I 75KM (benzyna)

kwiecień 2012 - czerwiec 2013 31 790 PLN

Zdjęcia SKODA Citigo 1.0 Active Hatchback I 75KM (benzyna)

Inne wersje generacja-i

SKODA Citigo - Wiadomości

Elektryczna Skoda Citigo e iV zniknęła z polskiego rynku, jeszcze zanim na dobre się pojawiła. Dlaczego?
Skoda Citigo e iV miała być lekiem na całe zło. Taki samochód elektryczny do miasta ze stosunkowo dużym zasięgiem, miał szanse zachęcić Polaków do przesiadki do aut na prąd. Jednak zanim elektryczna Skoda na dobre zadomowiła się na polskim rynku, producent postanowił wstrzymać zamówienia. Wszystko dlatego, że nie wyrabiają się z bateriami.

Opinie Moto.pl: Skoda Citigo iV - elektryczna rewolucja, która ma szanse się przebić
Skoda postanowiła dołączyć do elektrycznego wyścigu. Dzięki temu mieliśmy okazję zobaczyć, jak jeździ nowe Citigo w pełni elektrycznej odmianie. Jest to ważny pojazd, gdyż biorąc pod uwagę dotacje do samochodów elektrycznych, można go kupić za nieco ponad 50 tys. zł.