SEAT Leon 2.0 TDI X-Perience Start/Stop 4Drive DSG Kombi II 150KM

SEAT Leon 2.0 TDI X-Perience Start/Stop 4Drive DSG Kombi II 150KM (diesel) (2018 - obecnie)

SEAT Leon 2.0 TDI X-Perience Start/Stop 4Drive DSG Kombi II 150KM (diesel)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. SEAT Leon 2.0 TDI X-Perience Start/Stop 4Drive DSG Kombi II to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji SEAT Leon 2.0 TDI X-Perience Start/Stop 4Drive DSG Kombi II to 140 300 PLN

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SEAT Leon 2.0 TDI X-Perience Start/Stop 4Drive DSG Kombi II wynosi 150 KM. Silnik SEAT Leon 2.0 TDI X-Perience Start/Stop 4Drive DSG Kombi II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku SEAT Leon 2.0 TDI X-Perience Start/Stop 4Drive DSG Kombi II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SEAT Leon 2.0 TDI X-Perience Start/Stop 4Drive DSG Kombi II osiąga moment obrotowy 340 Nm. SEAT Leon 2.0 TDI X-Perience Start/Stop 4Drive DSG Kombi II posiada stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ SEAT Leon 2.0 TDI X-Perience Start/Stop 4Drive DSG Kombi II to diesel.

Warto nadmienić, że SEAT Leon 2.0 TDI X-Perience Start/Stop 4Drive DSG Kombi II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1470 litrów. Wymiary samochodu: 4549 mm długości, 1816 mm szerokości, 1451 mm wysokości.

Opinie o SEAT Leon 2.0 TDI X-Perience Start/Stop 4Drive DSG Kombi II 150KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SEAT Leon 2.0 TDI X-Perience Start/Stop 4Drive DSG Kombi II 150KM (diesel)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 340 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd Stały napęd na 4 koła

Wymiary SEAT Leon 2.0 TDI X-Perience Start/Stop 4Drive DSG Kombi II 150KM (diesel)

Długość 4549 mm
Szerokość od 1816 mm do 1975 mm
Rozstaw osi 2636 mm
Wysokość od 1451 mm do 1454 mm
Masa własna 1425 kg
Masa całkowita 1980 kg

Wyposażenie SEAT Leon 2.0 TDI X-Perience Start/Stop 4Drive DSG Kombi II 150KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Fotele przednie z regulacją lędźwiową 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Czujnik zmierzchu 2018 - obecnie Standard
Gniazdo 12V w konsoli centralnej 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Zamek centralny z pilotem 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Gniazdo 12V w bagażniku 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Klamki w kolorze nadwozia 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Fotele przednie - sportowe 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Lusterka boczne w kolorze nadwozia 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Airbag 6 sztuk (czołowe poduszki kierowcy i pasażera, boczne poduszki - przód, kurtyny powietrzne) 2018 - obecnie Standard (indywidualny)

Cena SEAT Leon 2.0 TDI X-Perience Start/Stop 4Drive DSG Kombi II 150KM (diesel)

sierpień 2018 - obecnie 140 300 PLN

Zdjęcia SEAT Leon 2.0 TDI X-Perience Start/Stop 4Drive DSG Kombi II 150KM (diesel)

brak zdjęć

Inne wersje x-perience-generacja-ii

SEAT Leon - Wiadomości

Łowcy okazji - znaleźliśmy najtańszą wersję Seata Leona
Seat Leon to jeden z najciekawszych kompaktów na rynku. Prezentuje się dynamicznie, występuje jako hatchback i rodzinne kombi, a teraz dostępny jest w bardzo atrakcyjnej cenie. Sprawdzamy, co oferuje w podstawowej specyfikacji wyposażeniowej.

TOP5 okazji Seata - na te modele są teraz największe rabaty
Seat ma coraz mocniejszą pozycję na rynku. To zasługa sukcesywnego odświeżania gamy modelowej i wprowadzania do oferty nowoczesnych SUV-ów. Podczas wakacyjnej akcji promocyjnej, możemy liczyć na bardzo atrakcyjne ceny. Sprawdzamy pięć najciekawszych propozycji.

Milionowy Seat Leon wyjechał na drogi. Popularny kompakt z ogromnym rabatem
20-lecie Seata Leona ukoronował imponujący wynik. Trzecia generacja hiszpańskiego kompaktu znalazła już okrągły milion nabywców. Taki rezultat nie wziął się z powietrza - auto uchodzi za jedno z najciekawszych w segmencie i w udany sposób łączy dynamikę z komfortem.

Opinie Moto.pl: Leon R ST - Seat, czy Cupra?
Leon Cupra R ST jest bardzo dobrym samochodem, ale nie różni się zbytnio od seryjnie wytwarzanego Leona Cupra ST.