SEAT Leon 1.6 TDI X-Perience Start/Stop Kombi I 110KM

SEAT Leon 1.6 TDI X-Perience Start/Stop Kombi I 110KM (diesel) (2015 - 2016)

SEAT Leon 1.6 TDI X-Perience Start/Stop Kombi I 110KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2015 do 2016 roku. SEAT Leon 1.6 TDI X-Perience Start/Stop Kombi I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SEAT Leon 1.6 TDI X-Perience Start/Stop Kombi I wynosi 110 KM. Silnik SEAT Leon 1.6 TDI X-Perience Start/Stop Kombi I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku SEAT Leon 1.6 TDI X-Perience Start/Stop Kombi I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SEAT Leon 1.6 TDI X-Perience Start/Stop Kombi I osiąga moment obrotowy 250 Nm. SEAT Leon 1.6 TDI X-Perience Start/Stop Kombi I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SEAT Leon 1.6 TDI X-Perience Start/Stop Kombi I to diesel.

Warto nadmienić, że SEAT Leon 1.6 TDI X-Perience Start/Stop Kombi I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4543 mm długości, 1816 mm szerokości, 1478 mm wysokości.

Opinie o SEAT Leon 1.6 TDI X-Perience Start/Stop Kombi I 110KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SEAT Leon 1.6 TDI X-Perience Start/Stop Kombi I 110KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 110 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SEAT Leon 1.6 TDI X-Perience Start/Stop Kombi I 110KM (diesel)

Długość 4543 mm
Szerokość 1816 mm
Rozstaw osi 2629 mm
Wysokość 1478 mm
Masa własna 1331 kg
Masa całkowita 1890 kg

Wyposażenie SEAT Leon 1.6 TDI X-Perience Start/Stop Kombi I 110KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Pakiet wspomagania jazdy 2015 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 388 PLN
Zestaw Media System Plus z ekranem dotykowym 5,8 cala, radio CD/MP3/WMA, 8 głośników, USB, Bluetooth 2015 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 157 PLN
System Nawigacji Plus 6,5 cala dotykowa (Radio DVD,MP3,iPod,SD, USB, 10 głośników, Bluetooth, AUX) 2015 - obecnie Standard
System Nawigacji Plus 6,5 cala dotykowa (Radio DVD,MP3,iPod,SD, USB, 10 głośników, Bluetooth, AUX) 2015 - obecnie Standard (w pakiecie) 7 886 PLN
Kamera ułatwiająca parkowanie 2016 Standard (w pakiecie) 1 014 PLN
Mirror Link - wyświetlanie informacji z telefonu na ekranie radia/nawigacji 2016 Standard (w pakiecie) 682 PLN
Fotele przednie z regulacją lędźwiową 2015 - 2016 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2015 - 2016 Standard (w pakiecie) 2 698 PLN
Lakier uni 2015 - 2016 Standard (indywidualny)
Czujnik zmierzchu 2015 - 2016 Standard

Cena SEAT Leon 1.6 TDI X-Perience Start/Stop Kombi I 110KM (diesel)

czerwiec 2015 - czerwiec 2016 107 100 PLN

Zdjęcia SEAT Leon 1.6 TDI X-Perience Start/Stop Kombi I 110KM (diesel)

Inne wersje x-perience-generacja-i

SEAT Leon - Wiadomości

Seat pokaże w tym roku 14 nowych samochodów. Pierwszy debiut już za kilka dni
Rok 2020 będzie dla marek Seat i Cupra dość wyjątkowy. Wspólnie zaprezentują 14 nowych modeli, w tym aż sześć sygnowanych sportowym znaczkiem Cupra.

Seat Leon na pierwszych zdjęciach i filmie. Premiera już pod koniec stycznia
Najpierw VW Golf 8, potem nowa Octavia, a teraz przyszedł czas na Seata Leona. Czwartą generację hiszpańskiego kompaktu zobaczymy już 28 stycznia. O nowym Leonie właśnie dowiedzieliśmy się kilku ciekawych rzeczy.

Nowy Seat Leon zadebiutuje w styczniu. Ponad 2 miliony aut w 20 lat, czyli historia sukcesu Leona
Nowy Seat Leon zadebiutuje 28 stycznia. Będzie to już czwarta generacja kompaktu, który na drogach pojawił się w 1999 r. I został entuzjastycznie przyjęty przez Europę - licznik sprzedanych Leonów już jakiś czas temu przekroczył dwa miliony.

Seat Leon FR 2.0 TSI - opinie Moto.pl. Szybki i precyzyjny
To jeden z najstarszych samochodów pośród kompaktów, ale wciąż dający sporo frajdy z jazdy. Zwłaszcza z 2-litrowym silnikiem benzynowym i dwusprzęgłowym automatem. Potrafi być szybki i zadziorny, ale ma też kilka wad.