SEAT Leon 1.5 EcoTSI Evo Xcellence Start/Stop DSG Kombi ST II 150KM

SEAT Leon 1.5 EcoTSI Evo Xcellence Start/Stop DSG Kombi ST II 150KM (benzyna) (2018 - obecnie)

SEAT Leon 1.5 EcoTSI Evo Xcellence Start/Stop DSG Kombi ST II 150KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. SEAT Leon 1.5 EcoTSI Evo Xcellence Start/Stop DSG Kombi ST II to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji SEAT Leon 1.5 EcoTSI Evo Xcellence Start/Stop DSG Kombi ST II to od 104 800 do 106 700 PLN.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SEAT Leon 1.5 EcoTSI Evo Xcellence Start/Stop DSG Kombi ST II wynosi 150 KM. Silnik SEAT Leon 1.5 EcoTSI Evo Xcellence Start/Stop DSG Kombi ST II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1498 cm3. Na każdy cylinder w silniku SEAT Leon 1.5 EcoTSI Evo Xcellence Start/Stop DSG Kombi ST II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SEAT Leon 1.5 EcoTSI Evo Xcellence Start/Stop DSG Kombi ST II osiąga moment obrotowy 250 Nm. SEAT Leon 1.5 EcoTSI Evo Xcellence Start/Stop DSG Kombi ST II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SEAT Leon 1.5 EcoTSI Evo Xcellence Start/Stop DSG Kombi ST II to benzyna.

Warto nadmienić, że SEAT Leon 1.5 EcoTSI Evo Xcellence Start/Stop DSG Kombi ST II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1470 litrów. Wymiary samochodu: 4549 mm długości, 1816 mm szerokości, 1451 mm wysokości.

Opinie o SEAT Leon 1.5 EcoTSI Evo Xcellence Start/Stop DSG Kombi ST II 150KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SEAT Leon 1.5 EcoTSI Evo Xcellence Start/Stop DSG Kombi ST II 150KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1498 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drozny)+GPF
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary SEAT Leon 1.5 EcoTSI Evo Xcellence Start/Stop DSG Kombi ST II 150KM (benzyna)

Długość 4549 mm
Szerokość od 1816 mm do 1975 mm
Rozstaw osi 2636 mm
Wysokość od 1451 mm do 1454 mm
Masa własna 1294 kg
Masa całkowita 1860 kg

Wyposażenie SEAT Leon 1.5 EcoTSI Evo Xcellence Start/Stop DSG Kombi ST II 150KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Fotel pasażera składany 2019 - obecnie Standard
Funkcja łatwego składania tylnych siedzeń 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Felgi aluminiowe 17 Dynamic Machined z ogumieniem typ 30/4 2019 - obecnie Standard
Felgi aluminiowe 18 Seat Sport Line Black, czarne z ogumieniem 2019 - obecnie Standard
Felgi aluminiowe 18 Seat Sport Line ANTHRACITE, szare z ogumieniem 2019 - obecnie Standard
Felgi aluminiowe 18 Seat Sport Line CUP RACER z ogumieniem 2019 - obecnie Standard
Felgi aluminiowe 18 Seat Sport Line CUP RACER BLACK czarne z ogumieniem 2019 - obecnie Standard
Felgi aluminiowe 18 Seat Sport Line MACHINED BLACK czarne z ogumieniem 2019 - obecnie Standard
Pakiet serwisowy na 5 lat lub do przebiegu całkowitego 100 000 km 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 4 299 PLN
Pakiet serwisowy na 5 lat lub do przebiegu całkowitego 150 000 km 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 6 299 PLN

Ceny SEAT Leon 1.5 EcoTSI Evo Xcellence Start/Stop DSG Kombi ST II 150KM (benzyna)

czerwiec 2019 - obecnie 106 700 PLN
sierpień 2018 - maj 2019 104 800 PLN

Zdjęcia SEAT Leon 1.5 EcoTSI Evo Xcellence Start/Stop DSG Kombi ST II 150KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje st-generacja-ii

SEAT Leon - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Leon R ST - Seat, czy Cupra?
Leon Cupra R ST jest bardzo dobrym samochodem, ale nie różni się zbytnio od seryjnie wytwarzanego Leona Cupra ST.

Porównanie - Seat Leon II vs. Opel Astra III. Kompakty na każdą kieszeń
Wśród używanych kompaktów największym zainteresowaniem cieszy się niemiecka technologia. Do tej grupy bez dwóch zdań należy Opel Astra III. Nie można jednak zapominać o hiszpańskim konkurencie z atrakcyjną linią nadwozia i dobrymi właściwościami jezdnymi.

Opinie Moto.pl: Seat Leon ST Cupra 4Drive - kombi, w którym się zakochałem
Trudno o nudniejszy z założenia samochód, niż kompaktowe kombi. No chyba, że to kombi z 300-konnym silnikiem, które osiągami wkracza na terytorium jeszcze do niedawna zarezerwowane dla aut typowo sportowych.

Opinie Moto.pl: Seat Leon ST Cupra vs. VW Golf Variant R - rodzinne szaleństwo na co dzień
Grają w tej samej lidze, mają napęd na cztery koła i pochodzą z jednego koncernu. Są bardzo praktyczne i jednocześnie niesamowicie skuteczne na drodze. Sprawdzamy, który z rodzinnych kombi lepiej sprawdza się podczas codziennej eksploatacji.