SEAT Leon 1.5 EcoTSI Evo Full LED Start/Stop Kombi ST II 131KM

SEAT Leon 1.5 EcoTSI Evo Full LED Start/Stop Kombi ST II 131KM (benzyna) (2018 - obecnie)

SEAT Leon 1.5 EcoTSI Evo Full LED Start/Stop Kombi ST II 131KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. SEAT Leon 1.5 EcoTSI Evo Full LED Start/Stop Kombi ST II to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji SEAT Leon 1.5 EcoTSI Evo Full LED Start/Stop Kombi ST II to od 81 300 do 82 900 PLN.

Moc maksymalna wynosi 96 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SEAT Leon 1.5 EcoTSI Evo Full LED Start/Stop Kombi ST II wynosi 131 KM. Silnik SEAT Leon 1.5 EcoTSI Evo Full LED Start/Stop Kombi ST II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1498 cm3. Na każdy cylinder w silniku SEAT Leon 1.5 EcoTSI Evo Full LED Start/Stop Kombi ST II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SEAT Leon 1.5 EcoTSI Evo Full LED Start/Stop Kombi ST II osiąga moment obrotowy 200 Nm. SEAT Leon 1.5 EcoTSI Evo Full LED Start/Stop Kombi ST II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SEAT Leon 1.5 EcoTSI Evo Full LED Start/Stop Kombi ST II to benzyna.

Warto nadmienić, że SEAT Leon 1.5 EcoTSI Evo Full LED Start/Stop Kombi ST II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1470 litrów. Wymiary samochodu: 4549 mm długości, 1816 mm szerokości, 1451 mm wysokości.

Opinie o SEAT Leon 1.5 EcoTSI Evo Full LED Start/Stop Kombi ST II 131KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SEAT Leon 1.5 EcoTSI Evo Full LED Start/Stop Kombi ST II 131KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 131 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1498 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drozny)+GPF
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SEAT Leon 1.5 EcoTSI Evo Full LED Start/Stop Kombi ST II 131KM (benzyna)

Długość 4549 mm
Szerokość od 1816 mm do 1975 mm
Rozstaw osi 2636 mm
Wysokość od 1451 mm do 1454 mm
Masa własna 1279 kg
Masa całkowita 1850 kg

Wyposażenie SEAT Leon 1.5 EcoTSI Evo Full LED Start/Stop Kombi ST II 131KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Funkcja łatwego składania tylnych siedzeń 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Pakiet comfort+ 2019 - obecnie Standard
Czujnik odległości przy parkowaniu, tył 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 498 PLN
Szyby boczne-tylne przyciemniane 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 000 PLN
Siatka przedziału bagażowego 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 670 PLN
Hak holowniczy - demontowalny 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 915 PLN
Tuner radiowy cyfrowy DAB 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 000 PLN
Czujnik odległości przy parkowaniu, przód i tył z optycznym systemem informacyjnym 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 447 PLN
Fotel pasażera składany 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 312 PLN
Alarm z funkcją SAFE 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 348 PLN

Ceny SEAT Leon 1.5 EcoTSI Evo Full LED Start/Stop Kombi ST II 131KM (benzyna)

czerwiec 2019 - obecnie 82 900 PLN
sierpień 2018 - maj 2019 81 300 PLN

Zdjęcia SEAT Leon 1.5 EcoTSI Evo Full LED Start/Stop Kombi ST II 131KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje st-generacja-ii

SEAT Leon - Wiadomości

Seat Leon na pierwszych zdjęciach i filmie. Premiera już pod koniec stycznia
Najpierw VW Golf 8, potem nowa Octavia, a teraz przyszedł czas na Seata Leona. Czwartą generację hiszpańskiego kompaktu zobaczymy już 28 stycznia. O nowym Leonie właśnie dowiedzieliśmy się kilku ciekawych rzeczy.

Nowy Seat Leon zadebiutuje w styczniu. Ponad 2 miliony aut w 20 lat, czyli historia sukcesu Leona
Nowy Seat Leon zadebiutuje 28 stycznia. Będzie to już czwarta generacja kompaktu, który na drogach pojawił się w 1999 r. I został entuzjastycznie przyjęty przez Europę - licznik sprzedanych Leonów już jakiś czas temu przekroczył dwa miliony.

Seat Leon FR 2.0 TSI - opinie Moto.pl. Szybki i precyzyjny
To jeden z najstarszych samochodów pośród kompaktów, ale wciąż dający sporo frajdy z jazdy. Zwłaszcza z 2-litrowym silnikiem benzynowym i dwusprzęgłowym automatem. Potrafi być szybki i zadziorny, ale ma też kilka wad.