SEAT Leon 1.4 TSI FR Start/Stop Kombi ST II 125KM

SEAT Leon 1.4 TSI FR Start/Stop Kombi ST II 125KM (benzyna) (2016 - 2018)

SEAT Leon 1.4 TSI FR Start/Stop Kombi ST II 125KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2016 do 2018 roku. SEAT Leon 1.4 TSI FR Start/Stop Kombi ST II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 92 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SEAT Leon 1.4 TSI FR Start/Stop Kombi ST II wynosi 125 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 203 km/h. Silnik SEAT Leon 1.4 TSI FR Start/Stop Kombi ST II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1395 cm3. Na każdy cylinder w silniku SEAT Leon 1.4 TSI FR Start/Stop Kombi ST II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SEAT Leon 1.4 TSI FR Start/Stop Kombi ST II osiąga moment obrotowy 200 Nm. SEAT Leon 1.4 TSI FR Start/Stop Kombi ST II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SEAT Leon 1.4 TSI FR Start/Stop Kombi ST II to benzyna.

Średnie spalanie SEAT Leon 1.4 TSI FR Start/Stop Kombi ST II wynosi około 5,2 l na 100km. Warto nadmienić, że SEAT Leon 1.4 TSI FR Start/Stop Kombi ST II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1470 litrów. Wymiary samochodu: 4549 mm długości, 1816 mm szerokości, 1451 mm wysokości.

Opinie o SEAT Leon 1.4 TSI FR Start/Stop Kombi ST II 125KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania SEAT Leon 1.4 TSI FR Start/Stop Kombi ST II 125KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,2 l/100km

Dane techniczne SEAT Leon 1.4 TSI FR Start/Stop Kombi ST II 125KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 203 km/h
Moc 125 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1395 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 50
Emisja CO2 120
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 225/45 R17
Rozmiar felgi R17; R18
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SEAT Leon 1.4 TSI FR Start/Stop Kombi ST II 125KM (benzyna)

Długość 4549 mm
Szerokość od 1816 mm do 1975 mm
Rozstaw osi 2636 mm
Wysokość od 1451 mm do 1454 mm
Masa własna 1257 kg
Masa całkowita 1830 kg

Wyposażenie SEAT Leon 1.4 TSI FR Start/Stop Kombi ST II 125KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Schowek z funkcją bezprzewodowego ładowania telefonu i wzmacniaczem sygnału 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 849 PLN
Schowek z funkcją bezprzewodowego ładowania telefonu i wzmacniaczem sygnału dla Navi System Plus 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 849 PLN
Chromowana listwa okien 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 763 PLN
Podwójna, chromowana końcówka układu wydechowego 2018 - obecnie Standard
Dach szklany panoramiczny odsuwany elektrycznie z diodowym oświetleniem wnętrza 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 4 114 PLN
Felgi aluminiowe 18 Performance z ogumieniem typ 30/1 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 620 PLN
Felgi aluminiowe 18 Performance Machined z ogumieniem typ 30/2 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 797 PLN
Koło zapasowe 18 calowe, dojazdowe 2018 - obecnie Standard (pakiet)
Opony uniwersalne dla 17 calowych felg aluminiowych 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 735 PLN
Pakiet dynamiczny 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 3 239 PLN

Ceny SEAT Leon 1.4 TSI FR Start/Stop Kombi ST II 125KM (benzyna)

luty 2018 - sierpień 2018 87 100 PLN
styczeń 2018 86 800 PLN
listopad 2017 - grudzień 2017 86 500 PLN
lipiec 2017 - październik 2017 86 000 PLN
listopad 2016 - czerwiec 2017 85 100 PLN

Zdjęcia SEAT Leon 1.4 TSI FR Start/Stop Kombi ST II 125KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje st-generacja-ii

SEAT Leon - Wiadomości

TOP5 okazji Seata - na te modele są teraz największe rabaty
Seat ma coraz mocniejszą pozycję na rynku. To zasługa sukcesywnego odświeżania gamy modelowej i wprowadzania do oferty nowoczesnych SUV-ów. Podczas wyprzedaży rocznika, możemy liczyć na bardzo atrakcyjne ceny. Sprawdzamy pięć najciekawszych propozycji.

Seat Leon FR 2.0 TSI - opinie Moto.pl. Szybki i precyzyjny
To jeden z najstarszych samochodów pośród kompaktów, ale wciąż dający sporo frajdy z jazdy. Zwłaszcza z 2-litrowym silnikiem benzynowym i dwusprzęgłowym automatem. Potrafi być szybki i zadziorny, ale ma też kilka wad.