SEAT Leon 1.4 TSI FR Start/Stop Kombi ST I 150KM

SEAT Leon 1.4 TSI FR Start/Stop Kombi ST I 150KM (benzyna) (2014 - 2015)

SEAT Leon 1.4 TSI FR Start/Stop Kombi ST I 150KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2014 do 2015 roku. SEAT Leon 1.4 TSI FR Start/Stop Kombi ST I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SEAT Leon 1.4 TSI FR Start/Stop Kombi ST I wynosi 150 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 215 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 8,1 s. Silnik SEAT Leon 1.4 TSI FR Start/Stop Kombi ST I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1395 cm3. Na każdy cylinder w silniku SEAT Leon 1.4 TSI FR Start/Stop Kombi ST I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SEAT Leon 1.4 TSI FR Start/Stop Kombi ST I osiąga moment obrotowy 250 Nm. SEAT Leon 1.4 TSI FR Start/Stop Kombi ST I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SEAT Leon 1.4 TSI FR Start/Stop Kombi ST I to benzyna.

Średnie spalanie SEAT Leon 1.4 TSI FR Start/Stop Kombi ST I wynosi około 4,8 l na 100km. Warto nadmienić, że SEAT Leon 1.4 TSI FR Start/Stop Kombi ST I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4335 mm długości, 1816 mm szerokości, 1454 mm wysokości.

Opinie o SEAT Leon 1.4 TSI FR Start/Stop Kombi ST I 150KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(4 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania SEAT Leon 1.4 TSI FR Start/Stop Kombi ST I 150KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,8 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,9 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,3 l/100km

Dane techniczne SEAT Leon 1.4 TSI FR Start/Stop Kombi ST I 150KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 8,1 s
Prędkość maksymalna 215 km/h
Moc 150 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1395 cm3
Emisja CO2 112
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SEAT Leon 1.4 TSI FR Start/Stop Kombi ST I 150KM (benzyna)

Długość 4335 mm
Szerokość 1816 mm
Rozstaw osi 2636 mm
Wysokość 1454 mm
Masa własna 1267 kg
Masa całkowita 1840 kg

Wyposażenie SEAT Leon 1.4 TSI FR Start/Stop Kombi ST I 150KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Kamera ułatwiająca parkowanie 2015 Standard
Pakiet Comfort+ 2015 Standard
Pakiet Techno+ 2015 Standard (w pakiecie) 3 118 PLN
Lakier metalik 2015 Standard (w pakiecie) 2 698 PLN
Alarm + back up horn 2015 Standard (w pakiecie) 1 296 PLN
Czujnik odległości przy parkowaniu, tył 2015 Standard (w pakiecie) 1 440 PLN
Kieszenie w oparciach foteli przednich 2015 Standard
Pakiet Zimowy 2015 Standard (w pakiecie) 2 065 PLN
Boczne poduszki powietrzne tył 2015 Standard (w pakiecie) 1 048 PLN
Siatka przedziału bagażowego 2015 Standard (w pakiecie) 664 PLN

Cena SEAT Leon 1.4 TSI FR Start/Stop Kombi ST I 150KM (benzyna)

lipiec 2014 - czerwiec 2015 87 100 PLN

Zdjęcia SEAT Leon 1.4 TSI FR Start/Stop Kombi ST I 150KM (benzyna)

Inne wersje st-generacja-i

SEAT Leon - Wiadomości

Seat pokaże w tym roku 14 nowych samochodów. Pierwszy debiut już za kilka dni
Rok 2020 będzie dla marek Seat i Cupra dość wyjątkowy. Wspólnie zaprezentują 14 nowych modeli, w tym aż sześć sygnowanych sportowym znaczkiem Cupra.

Seat Leon na pierwszych zdjęciach i filmie. Premiera już pod koniec stycznia
Najpierw VW Golf 8, potem nowa Octavia, a teraz przyszedł czas na Seata Leona. Czwartą generację hiszpańskiego kompaktu zobaczymy już 28 stycznia. O nowym Leonie właśnie dowiedzieliśmy się kilku ciekawych rzeczy.

Nowy Seat Leon zadebiutuje w styczniu. Ponad 2 miliony aut w 20 lat, czyli historia sukcesu Leona
Nowy Seat Leon zadebiutuje 28 stycznia. Będzie to już czwarta generacja kompaktu, który na drogach pojawił się w 1999 r. I został entuzjastycznie przyjęty przez Europę - licznik sprzedanych Leonów już jakiś czas temu przekroczył dwa miliony.

Seat Leon FR 2.0 TSI - opinie Moto.pl. Szybki i precyzyjny
To jeden z najstarszych samochodów pośród kompaktów, ale wciąż dający sporo frajdy z jazdy. Zwłaszcza z 2-litrowym silnikiem benzynowym i dwusprzęgłowym automatem. Potrafi być szybki i zadziorny, ale ma też kilka wad.