SEAT Leon 1.8 TSI FR Start/Stop DSG Hatchback V 180KM

SEAT Leon 1.8 TSI FR Start/Stop DSG Hatchback V 180KM (benzyna) (2016 - 2018)

SEAT Leon 1.8 TSI FR Start/Stop DSG Hatchback V 180KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2016 do 2018 roku. SEAT Leon 1.8 TSI FR Start/Stop DSG Hatchback V to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 132 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SEAT Leon 1.8 TSI FR Start/Stop DSG Hatchback V wynosi 180 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 224 km/h. Silnik SEAT Leon 1.8 TSI FR Start/Stop DSG Hatchback V jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1798 cm3. Na każdy cylinder w silniku SEAT Leon 1.8 TSI FR Start/Stop DSG Hatchback V przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SEAT Leon 1.8 TSI FR Start/Stop DSG Hatchback V osiąga moment obrotowy 250 Nm. SEAT Leon 1.8 TSI FR Start/Stop DSG Hatchback V posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SEAT Leon 1.8 TSI FR Start/Stop DSG Hatchback V to benzyna.

Średnie spalanie SEAT Leon 1.8 TSI FR Start/Stop DSG Hatchback V wynosi około 5,8 l na 100km. Warto nadmienić, że SEAT Leon 1.8 TSI FR Start/Stop DSG Hatchback V posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1210 litrów. Wymiary samochodu: 4282 mm długości, 1816 mm szerokości, 1459 mm wysokości.

Opinie o SEAT Leon 1.8 TSI FR Start/Stop DSG Hatchback V 180KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania SEAT Leon 1.8 TSI FR Start/Stop DSG Hatchback V 180KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,8 l/100km

Dane techniczne SEAT Leon 1.8 TSI FR Start/Stop DSG Hatchback V 180KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 224 km/h
Moc 180 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1798 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 50
Emisja CO2 134
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 225/45 R17
Rozmiar felgi R17; R18
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary SEAT Leon 1.8 TSI FR Start/Stop DSG Hatchback V 180KM (benzyna)

Długość 4282 mm
Szerokość od 1816 mm do 1975 mm
Rozstaw osi 2636 mm
Wysokość 1459 mm
Masa własna 1327 kg
Masa całkowita 1850 kg

Wyposażenie SEAT Leon 1.8 TSI FR Start/Stop DSG Hatchback V 180KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Zestaw do naprawy przebitej opony 2018 - obecnie Standard
Lakier metalik 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 752 PLN
Lakier uni 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Czujnik odległości przy parkowaniu, tył 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 469 PLN
Hak holowniczy - demontowalny 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 857 PLN
Tuner radiowy cyfrowy DAB 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 980 PLN
Kierownica z łopatkami zmiany biegów 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 735 PLN
Czujnik odległości przy parkowaniu, przód i tył z optycznym systemem informacyjnym 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 399 PLN
Alarm z funkcją SAFE 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 322 PLN
System bezkluczykowego dostępu i uruchamiania samochodu KESSY 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 505 PLN

Ceny SEAT Leon 1.8 TSI FR Start/Stop DSG Hatchback V 180KM (benzyna)

luty 2018 - sierpień 2018 105 300 PLN
styczeń 2018 104 900 PLN
listopad 2017 - grudzień 2017 104 700 PLN
lipiec 2017 - październik 2017 104 100 PLN
marzec 2017 - czerwiec 2017 103 100 PLN
listopad 2016 - luty 2017 103 000 PLN

Zdjęcia SEAT Leon 1.8 TSI FR Start/Stop DSG Hatchback V 180KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-v

SEAT Leon - Wiadomości

TOP5 okazji Seata - na te modele są teraz największe rabaty
Seat ma coraz mocniejszą pozycję na rynku. To zasługa sukcesywnego odświeżania gamy modelowej i wprowadzania do oferty nowoczesnych SUV-ów. Podczas wyprzedaży rocznika, możemy liczyć na bardzo atrakcyjne ceny. Sprawdzamy pięć najciekawszych propozycji.

Seat Leon FR 2.0 TSI - opinie Moto.pl. Szybki i precyzyjny
To jeden z najstarszych samochodów pośród kompaktów, ale wciąż dający sporo frajdy z jazdy. Zwłaszcza z 2-litrowym silnikiem benzynowym i dwusprzęgłowym automatem. Potrafi być szybki i zadziorny, ale ma też kilka wad.