SEAT Leon 1.8 TSI FR Black Start/Stop Hatchback V 180KM

SEAT Leon 1.8 TSI FR Black Start/Stop Hatchback V 180KM (benzyna) (2017 - 2018)

SEAT Leon 1.8 TSI FR Black Start/Stop Hatchback V 180KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2017 do 2018 roku. SEAT Leon 1.8 TSI FR Black Start/Stop Hatchback V to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 132 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SEAT Leon 1.8 TSI FR Black Start/Stop Hatchback V wynosi 180 KM. Silnik SEAT Leon 1.8 TSI FR Black Start/Stop Hatchback V jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1798 cm3. Na każdy cylinder w silniku SEAT Leon 1.8 TSI FR Black Start/Stop Hatchback V przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SEAT Leon 1.8 TSI FR Black Start/Stop Hatchback V osiąga moment obrotowy 250 Nm. SEAT Leon 1.8 TSI FR Black Start/Stop Hatchback V posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SEAT Leon 1.8 TSI FR Black Start/Stop Hatchback V to benzyna.

Warto nadmienić, że SEAT Leon 1.8 TSI FR Black Start/Stop Hatchback V posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1210 litrów. Wymiary samochodu: 4282 mm długości, 1816 mm szerokości, 1459 mm wysokości.

Opinie o SEAT Leon 1.8 TSI FR Black Start/Stop Hatchback V 180KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SEAT Leon 1.8 TSI FR Black Start/Stop Hatchback V 180KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 180 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1798 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SEAT Leon 1.8 TSI FR Black Start/Stop Hatchback V 180KM (benzyna)

Długość 4282 mm
Szerokość od 1816 mm do 1975 mm
Rozstaw osi 2636 mm
Wysokość 1459 mm
Masa własna 1310 kg
Masa całkowita 1830 kg

Wyposażenie SEAT Leon 1.8 TSI FR Black Start/Stop Hatchback V 180KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Zestaw do naprawy przebitej opony 2018 - obecnie Standard
Lakier metalik 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 580 PLN
Czujnik odległości przy parkowaniu, tył 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 469 PLN
Hak holowniczy - demontowalny 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 857 PLN
Tuner radiowy cyfrowy DAB 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 980 PLN
Czujnik odległości przy parkowaniu, przód i tył z optycznym systemem informacyjnym 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 399 PLN
Folia na dach w kolorze czarnym 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Alarm z funkcją SAFE 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 322 PLN
System bezkluczykowego dostępu i uruchamiania samochodu KESSY 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 505 PLN
System kontroli odstępu Front Assist z funkcją awaryjnego hamowania 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 743 PLN

Ceny SEAT Leon 1.8 TSI FR Black Start/Stop Hatchback V 180KM (benzyna)

luty 2018 - sierpień 2018 101 200 PLN
styczeń 2018 100 800 PLN
listopad 2017 - grudzień 2017 100 600 PLN
lipiec 2017 - październik 2017 100 100 PLN
kwiecień 2017 - czerwiec 2017 97 900 PLN

Zdjęcia SEAT Leon 1.8 TSI FR Black Start/Stop Hatchback V 180KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-v

SEAT Leon - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Leon R ST - Seat, czy Cupra?
Leon Cupra R ST jest bardzo dobrym samochodem, ale nie różni się zbytnio od seryjnie wytwarzanego Leona Cupra ST.

Porównanie - Seat Leon II vs. Opel Astra III. Kompakty na każdą kieszeń
Wśród używanych kompaktów największym zainteresowaniem cieszy się niemiecka technologia. Do tej grupy bez dwóch zdań należy Opel Astra III. Nie można jednak zapominać o hiszpańskim konkurencie z atrakcyjną linią nadwozia i dobrymi właściwościami jezdnymi.

Opinie Moto.pl: Seat Leon ST Cupra 4Drive - kombi, w którym się zakochałem
Trudno o nudniejszy z założenia samochód, niż kompaktowe kombi. No chyba, że to kombi z 300-konnym silnikiem, które osiągami wkracza na terytorium jeszcze do niedawna zarezerwowane dla aut typowo sportowych.

Opinie Moto.pl: Seat Leon ST Cupra vs. VW Golf Variant R - rodzinne szaleństwo na co dzień
Grają w tej samej lidze, mają napęd na cztery koła i pochodzą z jednego koncernu. Są bardzo praktyczne i jednocześnie niesamowicie skuteczne na drodze. Sprawdzamy, który z rodzinnych kombi lepiej sprawdza się podczas codziennej eksploatacji.