SEAT Leon 1.5 EcoTSI Evo FR Start/Stop Hatchback V 150KM

SEAT Leon 1.5 EcoTSI Evo FR Start/Stop Hatchback V 150KM (benzyna) (2018 - obecnie)

SEAT Leon 1.5 EcoTSI Evo FR Start/Stop Hatchback V 150KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. SEAT Leon 1.5 EcoTSI Evo FR Start/Stop Hatchback V to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji SEAT Leon 1.5 EcoTSI Evo FR Start/Stop Hatchback V to od 92 800 do 95 000 PLN.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SEAT Leon 1.5 EcoTSI Evo FR Start/Stop Hatchback V wynosi 150 KM. Silnik SEAT Leon 1.5 EcoTSI Evo FR Start/Stop Hatchback V jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1498 cm3. Na każdy cylinder w silniku SEAT Leon 1.5 EcoTSI Evo FR Start/Stop Hatchback V przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SEAT Leon 1.5 EcoTSI Evo FR Start/Stop Hatchback V osiąga moment obrotowy 250 Nm. SEAT Leon 1.5 EcoTSI Evo FR Start/Stop Hatchback V posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SEAT Leon 1.5 EcoTSI Evo FR Start/Stop Hatchback V to benzyna.

Warto nadmienić, że SEAT Leon 1.5 EcoTSI Evo FR Start/Stop Hatchback V posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1210 litrów. Wymiary samochodu: 4282 mm długości, 1816 mm szerokości, 1459 mm wysokości.

Opinie o SEAT Leon 1.5 EcoTSI Evo FR Start/Stop Hatchback V 150KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(10 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SEAT Leon 1.5 EcoTSI Evo FR Start/Stop Hatchback V 150KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1498 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drozny)+GPF
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SEAT Leon 1.5 EcoTSI Evo FR Start/Stop Hatchback V 150KM (benzyna)

Długość 4282 mm
Szerokość od 1816 mm do 1975 mm
Rozstaw osi 2636 mm
Wysokość 1459 mm
Masa własna 1243 kg
Masa całkowita 1780 kg

Wyposażenie SEAT Leon 1.5 EcoTSI Evo FR Start/Stop Hatchback V 150KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Fotele przednie z regulacją lędźwiową 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Elektryczne podnoszenie szyb, przód 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2020 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 807 PLN
Tempomat 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Lakier uni 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Czujnik zmierzchu 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Czujnik odległości przy parkowaniu, tył 2020 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 498 PLN
Szyby boczne-tylne przyciemniane 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Gniazdo 12V w konsoli centralnej 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Fotel kierowcy z regulacją lędźwiową 2020 - obecnie Standard

Ceny SEAT Leon 1.5 EcoTSI Evo FR Start/Stop Hatchback V 150KM (benzyna)

styczeń 2020 - obecnie 95 000 PLN
czerwiec 2019 - grudzień 2019 94 600 PLN
sierpień 2018 - maj 2019 92 800 PLN

Zdjęcia SEAT Leon 1.5 EcoTSI Evo FR Start/Stop Hatchback V 150KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-v

SEAT Leon - Wiadomości

Nowy Seat Ateca zadebiutuje już za kilka dni. Będzie podobny do Leona?
Hiszpański SUV niedługo doczeka się faceliftingu. Już 15 czerwca zadebiutuje odświeżony Seat Ateca. Co się zmieni w popularnym SUV-ie?

Nowy Seat Leon ma już polski cennik. Hiszpański kompakt startuje od niecałych 70 tys. zł
Na początku 2020 roku zadebiutowało nowe wcielenie Seata Leona. Hiszpański kompakt właśnie wjeżdża do polskich salonów. Pięciodrzwiowy hatchback otwiera cennik kwotą 69 700 zł.

Opinie Moto.pl: Seat Leon 1.5 TSI vs. Opel Astra 1.2 Turbo - porównanie. Dwie recepty na kompakt.
Seat i Opel mają ugruntowaną pozycję w klasie kompaktowej. Oba występują jako hatchbacki i rodzinne kombi. Leon za chwilę ustąpi miejsca czwartej generacji, a Astra niedawno przeszła lifting. Sprawdzamy, czy popularne konstrukcje potrafią jeszcze czymś zaskoczyć.

Cupra Leon zadebiutuje jeszcze w lutym. Będzie mocną hybrydą. A to dopiero początek ofensywy
Dopiero co debiutował zupełnie nowy Seat Leon, a już lada chwila zobaczymy jego ostrzejszą wersję. Od tej generacji hiszpański hot hatch będzie hybrydą ładowaną z gniazdka, a na masce będzie miał znaczek Cupry.