SEAT Leon 1.4 TSI Full LED Start/Stop Hatchback V 125KM

SEAT Leon 1.4 TSI Full LED Start/Stop Hatchback V 125KM (benzyna) (2018)

SEAT Leon 1.4 TSI Full LED Start/Stop Hatchback V 125KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2018 roku. SEAT Leon 1.4 TSI Full LED Start/Stop Hatchback V to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 92 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SEAT Leon 1.4 TSI Full LED Start/Stop Hatchback V wynosi 125 KM. Silnik SEAT Leon 1.4 TSI Full LED Start/Stop Hatchback V jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1395 cm3. Na każdy cylinder w silniku SEAT Leon 1.4 TSI Full LED Start/Stop Hatchback V przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SEAT Leon 1.4 TSI Full LED Start/Stop Hatchback V osiąga moment obrotowy 200 Nm. SEAT Leon 1.4 TSI Full LED Start/Stop Hatchback V posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SEAT Leon 1.4 TSI Full LED Start/Stop Hatchback V to benzyna.

Warto nadmienić, że SEAT Leon 1.4 TSI Full LED Start/Stop Hatchback V posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1150 litrów. Wymiary samochodu: 4247 mm długości, 1810 mm szerokości, 1446 mm wysokości.

Opinie o SEAT Leon 1.4 TSI Full LED Start/Stop Hatchback V 125KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SEAT Leon 1.4 TSI Full LED Start/Stop Hatchback V 125KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 125 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1395 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SEAT Leon 1.4 TSI Full LED Start/Stop Hatchback V 125KM (benzyna)

Długość 4247 mm
Szerokość od 1810 mm do 1975 mm
Rozstaw osi 2601 mm
Wysokość 1446 mm
Masa własna 1233 kg
Masa całkowita 1770 kg

Wyposażenie SEAT Leon 1.4 TSI Full LED Start/Stop Hatchback V 125KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Pakiet wspomagania jazdy BASIC ASSISTANT 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 469 PLN
Full Link 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 696 PLN
Schowek z funkcją bezprzewodowego ładowania telefonu i wzmacniaczem sygnału 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 849 PLN
Schowek z funkcją bezprzewodowego ładowania telefonu i wzmacniaczem sygnału dla Navi System Plus 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 849 PLN
Dach szklany panoramiczny odsuwany elektrycznie z diodowym oświetleniem wnętrza 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 3 862 PLN
Felgi aluminiowe 17 Dynamic z ogumieniem typ 30/3 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 620 PLN
Felgi aluminiowe 17 Dynamic Machined z ogumieniem typ 30/4 2018 - obecnie Standard
Koło zapasowe 18 calowe, dojazdowe 2018 - obecnie Standard (pakiet)
Opony uniwersalne dla 16 calowych felg aluminiowych 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 735 PLN
Fotel kierowcy regulowany elektrycznie 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 241 PLN

Ceny SEAT Leon 1.4 TSI Full LED Start/Stop Hatchback V 125KM (benzyna)

luty 2018 - sierpień 2018 75 800 PLN
styczeń 2018 75 400 PLN

Zdjęcia SEAT Leon 1.4 TSI Full LED Start/Stop Hatchback V 125KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-v

SEAT Leon - Wiadomości

Seat pokaże w tym roku 14 nowych samochodów. Pierwszy debiut już za kilka dni
Rok 2020 będzie dla marek Seat i Cupra dość wyjątkowy. Wspólnie zaprezentują 14 nowych modeli, w tym aż sześć sygnowanych sportowym znaczkiem Cupra.

Seat Leon na pierwszych zdjęciach i filmie. Premiera już pod koniec stycznia
Najpierw VW Golf 8, potem nowa Octavia, a teraz przyszedł czas na Seata Leona. Czwartą generację hiszpańskiego kompaktu zobaczymy już 28 stycznia. O nowym Leonie właśnie dowiedzieliśmy się kilku ciekawych rzeczy.

Nowy Seat Leon zadebiutuje w styczniu. Ponad 2 miliony aut w 20 lat, czyli historia sukcesu Leona
Nowy Seat Leon zadebiutuje 28 stycznia. Będzie to już czwarta generacja kompaktu, który na drogach pojawił się w 1999 r. I został entuzjastycznie przyjęty przez Europę - licznik sprzedanych Leonów już jakiś czas temu przekroczył dwa miliony.

Seat Leon FR 2.0 TSI - opinie Moto.pl. Szybki i precyzyjny
To jeden z najstarszych samochodów pośród kompaktów, ale wciąż dający sporo frajdy z jazdy. Zwłaszcza z 2-litrowym silnikiem benzynowym i dwusprzęgłowym automatem. Potrafi być szybki i zadziorny, ale ma też kilka wad.