SEAT Leon SC 1.6 TDI Style Start/Stop DSG Hatchback IV 110KM

SEAT Leon SC 1.6 TDI Style Start/Stop DSG Hatchback IV 110KM (diesel) (2015 - 2016)

SEAT Leon SC 1.6 TDI Style Start/Stop DSG Hatchback IV 110KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2015 do 2016 roku. SEAT Leon SC 1.6 TDI Style Start/Stop DSG Hatchback IV to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SEAT Leon SC 1.6 TDI Style Start/Stop DSG Hatchback IV wynosi 110 KM. Silnik SEAT Leon SC 1.6 TDI Style Start/Stop DSG Hatchback IV jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku SEAT Leon SC 1.6 TDI Style Start/Stop DSG Hatchback IV przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SEAT Leon SC 1.6 TDI Style Start/Stop DSG Hatchback IV osiąga moment obrotowy 250 Nm. SEAT Leon SC 1.6 TDI Style Start/Stop DSG Hatchback IV posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SEAT Leon SC 1.6 TDI Style Start/Stop DSG Hatchback IV to diesel.

Warto nadmienić, że SEAT Leon SC 1.6 TDI Style Start/Stop DSG Hatchback IV posiada 3 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4263 mm długości, 1784 mm szerokości, 1459 mm wysokości.

Opinie o SEAT Leon SC 1.6 TDI Style Start/Stop DSG Hatchback IV 110KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SEAT Leon SC 1.6 TDI Style Start/Stop DSG Hatchback IV 110KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 110 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary SEAT Leon SC 1.6 TDI Style Start/Stop DSG Hatchback IV 110KM (diesel)

Długość 4263 mm
Szerokość 1784 mm
Rozstaw osi 2636 mm
Wysokość 1459 mm
Masa własna 1285 kg
Masa całkowita 1810 kg

Wyposażenie SEAT Leon SC 1.6 TDI Style Start/Stop DSG Hatchback IV 110KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
System Seat Media Touch z dotykowym ekranem (Radio CD, SD, MDI, 4 głośniki, antena) 2015 - obecnie Standard
System nagłośnienia Seat (10 głośników) 2015 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 157 PLN
System Seat Media Plus 5,8 cala dotyk. (Radio MP3,iPod,SD, MDI, USB, 8 głośników, Bluetooth, AUX) 2015 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 145 PLN
Felgi aluminiowe 18, specjalne z ogumieniem typ 30/2 + lusterka w kolorze nadwozia 2015 - obecnie Standard
Pakiet Dynamic 2015 - obecnie Standard
Pakiet Rodzinny 2015 - obecnie Standard
System Nawigacji Plus 6,5 cala dotykowa (Radio DVD,MP3,iPod,SD, USB, 10 głośników, Bluetooth, AUX) 2015 - obecnie Standard (w pakiecie) 7 886 PLN
Lakier uni 2016 Standard (indywidualny)
Lakier soft 2016 Standard (w pakiecie) 1 149 PLN
Pakiet Sport+ 2016 Standard

Ceny SEAT Leon SC 1.6 TDI Style Start/Stop DSG Hatchback IV 110KM (diesel)

listopad 2015 - czerwiec 2016 89 600 PLN
czerwiec 2015 - październik 2015 89 300 PLN

Zdjęcia SEAT Leon SC 1.6 TDI Style Start/Stop DSG Hatchback IV 110KM (diesel)

Inne wersje generacja-iv

SEAT Leon - Wiadomości

Seat pokaże w tym roku 14 nowych samochodów. Pierwszy debiut już za kilka dni
Rok 2020 będzie dla marek Seat i Cupra dość wyjątkowy. Wspólnie zaprezentują 14 nowych modeli, w tym aż sześć sygnowanych sportowym znaczkiem Cupra.

Seat Leon na pierwszych zdjęciach i filmie. Premiera już pod koniec stycznia
Najpierw VW Golf 8, potem nowa Octavia, a teraz przyszedł czas na Seata Leona. Czwartą generację hiszpańskiego kompaktu zobaczymy już 28 stycznia. O nowym Leonie właśnie dowiedzieliśmy się kilku ciekawych rzeczy.

Nowy Seat Leon zadebiutuje w styczniu. Ponad 2 miliony aut w 20 lat, czyli historia sukcesu Leona
Nowy Seat Leon zadebiutuje 28 stycznia. Będzie to już czwarta generacja kompaktu, który na drogach pojawił się w 1999 r. I został entuzjastycznie przyjęty przez Europę - licznik sprzedanych Leonów już jakiś czas temu przekroczył dwa miliony.

Seat Leon FR 2.0 TSI - opinie Moto.pl. Szybki i precyzyjny
To jeden z najstarszych samochodów pośród kompaktów, ale wciąż dający sporo frajdy z jazdy. Zwłaszcza z 2-litrowym silnikiem benzynowym i dwusprzęgłowym automatem. Potrafi być szybki i zadziorny, ale ma też kilka wad.