SEAT Leon 1.6 TDI Style Start/Stop DSG Hatchback IV 110KM

SEAT Leon 1.6 TDI Style Start/Stop DSG Hatchback IV 110KM (diesel) (2015 - 2016)

SEAT Leon 1.6 TDI Style Start/Stop DSG Hatchback IV 110KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2015 do 2016 roku. SEAT Leon 1.6 TDI Style Start/Stop DSG Hatchback IV to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SEAT Leon 1.6 TDI Style Start/Stop DSG Hatchback IV wynosi 110 KM. Silnik SEAT Leon 1.6 TDI Style Start/Stop DSG Hatchback IV jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku SEAT Leon 1.6 TDI Style Start/Stop DSG Hatchback IV przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SEAT Leon 1.6 TDI Style Start/Stop DSG Hatchback IV osiąga moment obrotowy 250 Nm. SEAT Leon 1.6 TDI Style Start/Stop DSG Hatchback IV posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SEAT Leon 1.6 TDI Style Start/Stop DSG Hatchback IV to diesel.

Warto nadmienić, że SEAT Leon 1.6 TDI Style Start/Stop DSG Hatchback IV posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4263 mm długości, 1784 mm szerokości, 1459 mm wysokości.

Opinie o SEAT Leon 1.6 TDI Style Start/Stop DSG Hatchback IV 110KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SEAT Leon 1.6 TDI Style Start/Stop DSG Hatchback IV 110KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 110 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary SEAT Leon 1.6 TDI Style Start/Stop DSG Hatchback IV 110KM (diesel)

Długość 4263 mm
Szerokość 1784 mm
Rozstaw osi 2636 mm
Wysokość 1459 mm
Masa własna 1285 kg
Masa całkowita 1810 kg

Wyposażenie SEAT Leon 1.6 TDI Style Start/Stop DSG Hatchback IV 110KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
System Seat Media Touch z dotykowym ekranem (Radio CD, SD, MDI, 4 głośniki, antena) 2015 - obecnie Standard
System nagłośnienia Seat (10 głośników) 2015 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 157 PLN
System Seat Media Plus 5,8 cala dotyk. (Radio MP3,iPod,SD, MDI, USB, 8 głośników, Bluetooth, AUX) 2015 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 145 PLN
Felgi aluminiowe 18, specjalne z ogumieniem typ 30/2 + lusterka w kolorze nadwozia 2015 - obecnie Standard
Pakiet Dynamic 2015 - obecnie Standard
Pakiet Rodzinny 2015 - obecnie Standard
System Nawigacji Plus 6,5 cala dotykowa (Radio DVD,MP3,iPod,SD, USB, 10 głośników, Bluetooth, AUX) 2015 - obecnie Standard (w pakiecie) 7 886 PLN
Lakier uni 2016 Standard (indywidualny)
Lakier soft 2016 Standard (w pakiecie) 1 149 PLN
Pakiet Sport+ 2016 Standard

Ceny SEAT Leon 1.6 TDI Style Start/Stop DSG Hatchback IV 110KM (diesel)

listopad 2015 - grudzień 2016 91 100 PLN
czerwiec 2015 - październik 2015 90 800 PLN

Zdjęcia SEAT Leon 1.6 TDI Style Start/Stop DSG Hatchback IV 110KM (diesel)

Inne wersje generacja-iv

SEAT Leon - Wiadomości

Łowcy okazji - znaleźliśmy najtańszą wersję Seata Leona
Seat Leon to jeden z najciekawszych kompaktów na rynku. Prezentuje się dynamicznie, występuje jako hatchback i rodzinne kombi, a teraz dostępny jest w bardzo atrakcyjnej cenie. Sprawdzamy, co oferuje w podstawowej specyfikacji wyposażeniowej.

TOP5 okazji Seata - na te modele są teraz największe rabaty
Seat ma coraz mocniejszą pozycję na rynku. To zasługa sukcesywnego odświeżania gamy modelowej i wprowadzania do oferty nowoczesnych SUV-ów. Podczas wakacyjnej akcji promocyjnej, możemy liczyć na bardzo atrakcyjne ceny. Sprawdzamy pięć najciekawszych propozycji.

Milionowy Seat Leon wyjechał na drogi. Popularny kompakt z ogromnym rabatem
20-lecie Seata Leona ukoronował imponujący wynik. Trzecia generacja hiszpańskiego kompaktu znalazła już okrągły milion nabywców. Taki rezultat nie wziął się z powietrza - auto uchodzi za jedno z najciekawszych w segmencie i w udany sposób łączy dynamikę z komfortem.

Opinie Moto.pl: Leon R ST - Seat, czy Cupra?
Leon Cupra R ST jest bardzo dobrym samochodem, ale nie różni się zbytnio od seryjnie wytwarzanego Leona Cupra ST.