SEAT Ibiza 1.0 TSI GPF Style StartStop Hatchback VIII 115KM

SEAT Ibiza 1.0 TSI GPF Style StartStop Hatchback VIII 115KM (benzyna) (2018 - obecnie)

SEAT Ibiza 1.0 TSI GPF Style StartStop Hatchback VIII 115KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. SEAT Ibiza 1.0 TSI GPF Style StartStop Hatchback VIII to klasa małe samochodów osobowych. Cena nowej wersji SEAT Ibiza 1.0 TSI GPF Style StartStop Hatchback VIII to od 59 400 do 63 400 PLN.

Moc maksymalna wynosi 85 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SEAT Ibiza 1.0 TSI GPF Style StartStop Hatchback VIII wynosi 115 KM. Silnik SEAT Ibiza 1.0 TSI GPF Style StartStop Hatchback VIII jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 999 cm3. Na każdy cylinder w silniku SEAT Ibiza 1.0 TSI GPF Style StartStop Hatchback VIII przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SEAT Ibiza 1.0 TSI GPF Style StartStop Hatchback VIII osiąga moment obrotowy 200 Nm. SEAT Ibiza 1.0 TSI GPF Style StartStop Hatchback VIII posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SEAT Ibiza 1.0 TSI GPF Style StartStop Hatchback VIII to benzyna.

Warto nadmienić, że SEAT Ibiza 1.0 TSI GPF Style StartStop Hatchback VIII posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1165 litrów. Wymiary samochodu: 4059 mm długości, 1780 mm szerokości, 1444 mm wysokości.

Opinie o SEAT Ibiza 1.0 TSI GPF Style StartStop Hatchback VIII 115KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SEAT Ibiza 1.0 TSI GPF Style StartStop Hatchback VIII 115KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 115 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 999 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drozny)+GPF
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SEAT Ibiza 1.0 TSI GPF Style StartStop Hatchback VIII 115KM (benzyna)

Długość 4059 mm
Szerokość od 1780 mm do 1942 mm
Rozstaw osi 2566 mm
Wysokość 1444 mm
Masa własna 1140 kg
Masa całkowita 1560 kg

Wyposażenie SEAT Ibiza 1.0 TSI GPF Style StartStop Hatchback VIII 115KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Dach szklany odsuwany elektrycznie 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 3 730 PLN
Czujnik odległości przy parkowaniu, tył 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 136 PLN
Elektryczne podnoszenie szyb, tył 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 636 PLN
Tuner radiowy cyfrowy DAB 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 818 PLN
Czujnik odległości przy parkowaniu, przód i tył z optycznym systemem informacyjnym 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 817 PLN
Mapy Europy z aktualizacją 2 razy do roku przez 3 lata (karta SD) 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 546 PLN
Opony uniwersalne 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 682 PLN
Przygotowanie do instalacji haka holowniczego 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 682 PLN
Pakiet wspomagania jazdy 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 727 PLN
Alarm wolumeryczny 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 998 PLN

Ceny SEAT Ibiza 1.0 TSI GPF Style StartStop Hatchback VIII 115KM (benzyna)

styczeń 2020 - obecnie 63 400 PLN
czerwiec 2019 - grudzień 2019 61 700 PLN
styczeń 2019 - maj 2019 61 600 PLN
listopad 2018 - grudzień 2018 59 400 PLN
październik 2018 60 500 PLN

Zdjęcia SEAT Ibiza 1.0 TSI GPF Style StartStop Hatchback VIII 115KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-viii

SEAT Ibiza - Wiadomości

Od małego hatchbacka do 7-osobowego SUV-a. Jak zmieniają się potrzeby kierowców, a wraz z nimi samochody
Pierwszy SUV w ofercie SEAT-a pojawił się w 2016 r., a już teraz Ateca, Arona i Tarraco stanowią 40 proc. całej sprzedaży marki. Imponujące, jak szybko trzy nowe modele dołączyły do Ibizy i Leona na liście europejskich bestsellerów. Skąd bierze się ich popularność?

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.