SEAT Ibiza 1.0 TSI FR StartStop DSG Hatchback VIII 115KM

SEAT Ibiza 1.0 TSI FR StartStop DSG Hatchback VIII 115KM (benzyna) (2017 - 2018)

SEAT Ibiza 1.0 TSI FR StartStop DSG Hatchback VIII 115KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2017 do 2018 roku. SEAT Ibiza 1.0 TSI FR StartStop DSG Hatchback VIII to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 85 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SEAT Ibiza 1.0 TSI FR StartStop DSG Hatchback VIII wynosi 115 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 195 km/h. Silnik SEAT Ibiza 1.0 TSI FR StartStop DSG Hatchback VIII jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 999 cm3. Na każdy cylinder w silniku SEAT Ibiza 1.0 TSI FR StartStop DSG Hatchback VIII przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SEAT Ibiza 1.0 TSI FR StartStop DSG Hatchback VIII osiąga moment obrotowy 200 Nm. SEAT Ibiza 1.0 TSI FR StartStop DSG Hatchback VIII posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SEAT Ibiza 1.0 TSI FR StartStop DSG Hatchback VIII to benzyna.

Średnie spalanie SEAT Ibiza 1.0 TSI FR StartStop DSG Hatchback VIII wynosi około 4,7 l na 100km. Warto nadmienić, że SEAT Ibiza 1.0 TSI FR StartStop DSG Hatchback VIII posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1165 litrów. Wymiary samochodu: 4059 mm długości, 1780 mm szerokości, 1444 mm wysokości.

Opinie o SEAT Ibiza 1.0 TSI FR StartStop DSG Hatchback VIII 115KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania SEAT Ibiza 1.0 TSI FR StartStop DSG Hatchback VIII 115KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,7 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,6 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,2 l/100km

Dane techniczne SEAT Ibiza 1.0 TSI FR StartStop DSG Hatchback VIII 115KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 195 km/h
Moc 115 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 999 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 40
Emisja CO2 108
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 185/65 R15
Rozmiar felgi 5,5J x 15; 6,5J x 16; 7J x 17; 7J x 18
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary SEAT Ibiza 1.0 TSI FR StartStop DSG Hatchback VIII 115KM (benzyna)

Długość 4059 mm
Szerokość od 1780 mm do 1942 mm
Rozstaw osi 2566 mm
Wysokość 1444 mm
Masa własna 1140 kg
Masa całkowita 1560 kg

Wyposażenie SEAT Ibiza 1.0 TSI FR StartStop DSG Hatchback VIII 115KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Dach szklany odsuwany elektrycznie 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 3 730 PLN
Lakier metalik 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 440 PLN
Czujnik odległości przy parkowaniu, tył 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 136 PLN
Elektryczne podnoszenie szyb, tył 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 636 PLN
Tuner radiowy cyfrowy DAB 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 818 PLN
Czujnik odległości przy parkowaniu, przód i tył z optycznym systemem informacyjnym 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 817 PLN
Mapy Europy z aktualizacją 2 razy do roku przez 3 lata (karta SD) 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 546 PLN
Schowek z funkcją bezprzewodowego ładowania telefonu i wzmacniaczem sygnału 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 909 PLN
Przygotowanie do instalacji haka holowniczego 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 682 PLN
Alarm wolumeryczny 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 998 PLN

Ceny SEAT Ibiza 1.0 TSI FR StartStop DSG Hatchback VIII 115KM (benzyna)

sierpień 2018 - grudzień 2018 70 900 PLN
kwiecień 2018 - lipiec 2018 70 700 PLN
luty 2018 - marzec 2018 68 600 PLN
sierpień 2017 - styczeń 2018 68 900 PLN

Zdjęcia SEAT Ibiza 1.0 TSI FR StartStop DSG Hatchback VIII 115KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-viii

SEAT Ibiza - Wiadomości

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.