SEAT Ibiza SC 1.4 EcoTSI FR Start/Stop Hatchback VII 150KM

SEAT Ibiza SC 1.4 EcoTSI FR Start/Stop Hatchback VII 150KM (benzyna) (2015 - 2017)

SEAT Ibiza SC 1.4 EcoTSI FR Start/Stop Hatchback VII 150KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2015 do 2017 roku. SEAT Ibiza SC 1.4 EcoTSI FR Start/Stop Hatchback VII to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SEAT Ibiza SC 1.4 EcoTSI FR Start/Stop Hatchback VII wynosi 150 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 220 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 7,6 s. Silnik SEAT Ibiza SC 1.4 EcoTSI FR Start/Stop Hatchback VII jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1395 cm3. Na każdy cylinder w silniku SEAT Ibiza SC 1.4 EcoTSI FR Start/Stop Hatchback VII przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SEAT Ibiza SC 1.4 EcoTSI FR Start/Stop Hatchback VII osiąga moment obrotowy 250 Nm. SEAT Ibiza SC 1.4 EcoTSI FR Start/Stop Hatchback VII posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SEAT Ibiza SC 1.4 EcoTSI FR Start/Stop Hatchback VII to benzyna.

Średnie spalanie SEAT Ibiza SC 1.4 EcoTSI FR Start/Stop Hatchback VII wynosi około 4,8 l na 100km. Warto nadmienić, że SEAT Ibiza SC 1.4 EcoTSI FR Start/Stop Hatchback VII posiada 3 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4043 mm długości, 1693 mm szerokości, 1428 mm wysokości.

Opinie o SEAT Ibiza SC 1.4 EcoTSI FR Start/Stop Hatchback VII 150KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(7 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania SEAT Ibiza SC 1.4 EcoTSI FR Start/Stop Hatchback VII 150KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,8 l/100km

Dane techniczne SEAT Ibiza SC 1.4 EcoTSI FR Start/Stop Hatchback VII 150KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 7,6 s
Prędkość maksymalna 220 km/h
Moc 150 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1395 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 45
Emisja CO2 110
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 215/45 R16
Rozmiar felgi R16; R17
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SEAT Ibiza SC 1.4 EcoTSI FR Start/Stop Hatchback VII 150KM (benzyna)

Długość 4043 mm
Szerokość 1693 mm
Rozstaw osi 2469 mm
Wysokość 1428 mm
Masa własna 1143 kg
Masa całkowita 1630 kg

Wyposażenie SEAT Ibiza SC 1.4 EcoTSI FR Start/Stop Hatchback VII 150KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Pakiet Comfort+ 2016 - 2017 Standard (pakiet)
Oświetlenie przestrzeni na nogi 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 290 PLN
Mapy Europy z aktualizacją na rok 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 470 PLN
Naklejki Chic Flowers 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 373 PLN
Naklejki Sport Stripes 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 580 PLN
Felgi aluminiowe 15 z ogumieniem zimowym 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 2 999 PLN
Opony zimowe dla felg 15 calowych 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 1 799 PLN
Full link: Złącze USB z obsługą urządzeń Apple 2016 - 2017 Standard
Kierownica wielofunkcyjna 2015 - 2017 Standard (indywidualny)
Elektryczne podnoszenie szyb, przód 2015 - 2017 Standard (indywidualny)

Ceny SEAT Ibiza SC 1.4 EcoTSI FR Start/Stop Hatchback VII 150KM (benzyna)

styczeń 2016 - kwiecień 2017 70 600 PLN
listopad 2015 - grudzień 2015 72 600 PLN
maj 2015 - październik 2015 72 300 PLN

Zdjęcia SEAT Ibiza SC 1.4 EcoTSI FR Start/Stop Hatchback VII 150KM (benzyna)

Inne wersje generacja-vii

SEAT Ibiza - Wiadomości

Od małego hatchbacka do 7-osobowego SUV-a. Jak zmieniają się potrzeby kierowców, a wraz z nimi samochody
Pierwszy SUV w ofercie SEAT-a pojawił się w 2016 r., a już teraz Ateca, Arona i Tarraco stanowią 40 proc. całej sprzedaży marki. Imponujące, jak szybko trzy nowe modele dołączyły do Ibizy i Leona na liście europejskich bestsellerów. Skąd bierze się ich popularność?

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.