SEAT Ibiza 1.0 EcoTSI Style Start/Stop DSG Hatchback VII 110KM

SEAT Ibiza 1.0 EcoTSI Style Start/Stop DSG Hatchback VII 110KM (benzyna) (2015 - 2017)

SEAT Ibiza 1.0 EcoTSI Style Start/Stop DSG Hatchback VII 110KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2015 do 2017 roku. SEAT Ibiza 1.0 EcoTSI Style Start/Stop DSG Hatchback VII to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SEAT Ibiza 1.0 EcoTSI Style Start/Stop DSG Hatchback VII wynosi 110 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 197 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 9,2 s. Silnik SEAT Ibiza 1.0 EcoTSI Style Start/Stop DSG Hatchback VII jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 999 cm3. Na każdy cylinder w silniku SEAT Ibiza 1.0 EcoTSI Style Start/Stop DSG Hatchback VII przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SEAT Ibiza 1.0 EcoTSI Style Start/Stop DSG Hatchback VII osiąga moment obrotowy 200 Nm. SEAT Ibiza 1.0 EcoTSI Style Start/Stop DSG Hatchback VII posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SEAT Ibiza 1.0 EcoTSI Style Start/Stop DSG Hatchback VII to benzyna.

Średnie spalanie SEAT Ibiza 1.0 EcoTSI Style Start/Stop DSG Hatchback VII wynosi około 4,3 l na 100km. Warto nadmienić, że SEAT Ibiza 1.0 EcoTSI Style Start/Stop DSG Hatchback VII posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4061 mm długości, 1693 mm szerokości, 1445 mm wysokości.

Opinie o SEAT Ibiza 1.0 EcoTSI Style Start/Stop DSG Hatchback VII 110KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania SEAT Ibiza 1.0 EcoTSI Style Start/Stop DSG Hatchback VII 110KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,3 l/100km

Dane techniczne SEAT Ibiza 1.0 EcoTSI Style Start/Stop DSG Hatchback VII 110KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 9,2 s
Prędkość maksymalna 197 km/h
Moc 110 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 999 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 45
Emisja CO2 99
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 185/60 R15
Rozmiar felgi R15; R16; R17
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary SEAT Ibiza 1.0 EcoTSI Style Start/Stop DSG Hatchback VII 110KM (benzyna)

Długość 4061 mm
Szerokość 1693 mm
Rozstaw osi 2469 mm
Wysokość 1445 mm
Masa własna 1140 kg
Masa całkowita 1630 kg

Wyposażenie SEAT Ibiza 1.0 EcoTSI Style Start/Stop DSG Hatchback VII 110KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Pakiet Comfort+ 2016 - 2017 Standard (pakiet)
Oświetlenie przestrzeni na nogi 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 290 PLN
Mapy Europy z aktualizacją na rok 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 470 PLN
Naklejki Chic Flowers 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 373 PLN
Naklejki Sport Stripes 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 580 PLN
Felgi aluminiowe 15 z ogumieniem zimowym 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 2 999 PLN
Opony zimowe dla felg 15 calowych 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 1 799 PLN
Full link: Złącze USB z obsługą urządzeń Apple 2016 - 2017 Standard
Kierownica wielofunkcyjna 2015 - 2017 Standard (indywidualny)
Elektryczne podnoszenie szyb, przód 2015 - 2017 Standard

Ceny SEAT Ibiza 1.0 EcoTSI Style Start/Stop DSG Hatchback VII 110KM (benzyna)

marzec 2017 - sierpień 2017 61 100 PLN
styczeń 2016 - luty 2017 61 000 PLN
listopad 2015 - grudzień 2015 64 500 PLN
maj 2015 - październik 2015 64 200 PLN

Zdjęcia SEAT Ibiza 1.0 EcoTSI Style Start/Stop DSG Hatchback VII 110KM (benzyna)

Inne wersje generacja-vii

SEAT Ibiza - Wiadomości

Od małego hatchbacka do 7-osobowego SUV-a. Jak zmieniają się potrzeby kierowców, a wraz z nimi samochody
Pierwszy SUV w ofercie SEAT-a pojawił się w 2016 r., a już teraz Ateca, Arona i Tarraco stanowią 40 proc. całej sprzedaży marki. Imponujące, jak szybko trzy nowe modele dołączyły do Ibizy i Leona na liście europejskich bestsellerów. Skąd bierze się ich popularność?

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.