SEAT Ibiza Hatchback VII (2015 - 2017)

SEAT Ibiza Hatchback VII

Generacja była produkowana od 2015 do 2017 roku. SEAT Ibiza Hatchback VII to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 55 do 141 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji SEAT Ibiza Hatchback VII wynosi od 75 do 192 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 172 do 235 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 6,7 do 14,3 s. Silnik SEAT Ibiza Hatchback VII jest rzędowy posiadający od 3 do 4 cylidrów o pojemności od 999 do 1798 cm3. Na każdy cylinder w silniku SEAT Ibiza Hatchback VII przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SEAT Ibiza Hatchback VII osiąga moment obrotowy od 95 do 320 Nm. SEAT Ibiza Hatchback VII posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SEAT Ibiza Hatchback VII to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie SEAT Ibiza Hatchback VII w zależności od wersji silnika, waha się od 3,4 do 6,0 l na 100km. Warto nadmienić, że SEAT Ibiza Hatchback VII posiada od 3 do 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: od 4043 do 4061 mm długości, 1693 mm szerokości, od 1428 do 1445 mm wysokości.

Opinie o SEAT Ibiza Hatchback VII

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników SEAT Ibiza Hatchback VII

Zdjęcia SEAT Ibiza Hatchback VII

SEAT Ibiza - Wiadomości

Od małego hatchbacka do 7-osobowego SUV-a. Jak zmieniają się potrzeby kierowców, a wraz z nimi samochody
Pierwszy SUV w ofercie SEAT-a pojawił się w 2016 r., a już teraz Ateca, Arona i Tarraco stanowią 40 proc. całej sprzedaży marki. Imponujące, jak szybko trzy nowe modele dołączyły do Ibizy i Leona na liście europejskich bestsellerów. Skąd bierze się ich popularność?

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.