SEAT Ibiza SC 1.6 TDI DPF Style Hatchback V 105KM

SEAT Ibiza SC 1.6 TDI DPF Style Hatchback V 105KM (diesel) (2010 - 2011)

SEAT Ibiza SC 1.6 TDI DPF Style Hatchback V 105KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2010 do 2011 roku. SEAT Ibiza SC 1.6 TDI DPF Style Hatchback V to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 77 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SEAT Ibiza SC 1.6 TDI DPF Style Hatchback V wynosi 105 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 188 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 10,9 s. Silnik SEAT Ibiza SC 1.6 TDI DPF Style Hatchback V jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku SEAT Ibiza SC 1.6 TDI DPF Style Hatchback V przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SEAT Ibiza SC 1.6 TDI DPF Style Hatchback V osiąga moment obrotowy 250 Nm. SEAT Ibiza SC 1.6 TDI DPF Style Hatchback V posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SEAT Ibiza SC 1.6 TDI DPF Style Hatchback V to diesel.

Średnie spalanie SEAT Ibiza SC 1.6 TDI DPF Style Hatchback V wynosi około 4,3 l na 100km. Warto nadmienić, że SEAT Ibiza SC 1.6 TDI DPF Style Hatchback V posiada 3 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4034 mm długości, 1693 mm szerokości, 1428 mm wysokości.

Opinie o SEAT Ibiza SC 1.6 TDI DPF Style Hatchback V 105KM (diesel)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania SEAT Ibiza SC 1.6 TDI DPF Style Hatchback V 105KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,3 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,4 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 3,6 l/100km

Dane techniczne SEAT Ibiza SC 1.6 TDI DPF Style Hatchback V 105KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 10,9 s
Prędkość maksymalna 188 km/h
Moc 105 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 45
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 185/60 R15
Rozmiar felgi 6J x 15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SEAT Ibiza SC 1.6 TDI DPF Style Hatchback V 105KM (diesel)

Długość 4034 mm
Szerokość 1693 mm
Rozstaw osi 2469 mm
Wysokość 1428 mm
Masa własna 1170 kg
Masa całkowita 1621 kg

Wyposażenie SEAT Ibiza SC 1.6 TDI DPF Style Hatchback V 105KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier brylant 2011 Standard (w pakiecie) 790 PLN
Lakier metalik 2011 Standard (w pakiecie) 1 690 PLN
Klimatyzacja Climatronic - 2 strefowa 2011 Standard (w pakiecie) 1 290 PLN
Lakier specjalny 2011 Standard (w pakiecie) 2 690 PLN
Pakiet Techniczny 2011 Standard (w pakiecie) 1 690 PLN
Interfejs Bluetooth i gniazdo USB 2011 Standard (w pakiecie) 1 690 PLN
Przygotowanie do instalacji przenośnego systemu nawigacji satelitarnej 2011 Standard (w pakiecie) 190 PLN
Felgi aluminiowe 15 Ibia z ogumieniem 185/60 2011 Standard (w pakiecie) 1 990 PLN
Felgi aluminiowe 16 Fabula z ogumieniem 215/45 2011 Standard (w pakiecie) 2 490 PLN
Fotele przednie z funkcją podgrzewania + podgrzewany płyn spryskiwaczy + spryskiwacze lamp przednich 2011 Standard (w pakiecie) 1 490 PLN

Ceny SEAT Ibiza SC 1.6 TDI DPF Style Hatchback V 105KM (diesel)

maj 2011 - grudzień 2011 62 554 PLN
styczeń 2011 - maj 2011 62 490 PLN
sierpień 2010 - grudzień 2010 61 990 PLN

Zdjęcia SEAT Ibiza SC 1.6 TDI DPF Style Hatchback V 105KM (diesel)

Inne wersje generacja-v

SEAT Ibiza - Wiadomości

Od małego hatchbacka do 7-osobowego SUV-a. Jak zmieniają się potrzeby kierowców, a wraz z nimi samochody
Pierwszy SUV w ofercie SEAT-a pojawił się w 2016 r., a już teraz Ateca, Arona i Tarraco stanowią 40 proc. całej sprzedaży marki. Imponujące, jak szybko trzy nowe modele dołączyły do Ibizy i Leona na liście europejskich bestsellerów. Skąd bierze się ich popularność?

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.