SEAT Ibiza 1.7 GLD Hatchback I 1.8 54KM (diesel) (1985 - 1989)

SEAT Ibiza 1.7 GLD Hatchback I 1.8 54KM (diesel)

Wersja była produkowana od 1985 do 1989 roku. SEAT Ibiza 1.7 GLD Hatchback I 1.8 to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 40 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SEAT Ibiza 1.7 GLD Hatchback I 1.8 wynosi 54 KM. Silnik SEAT Ibiza 1.7 GLD Hatchback I 1.8 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1714 cm3.

Cały układ napędowy SEAT Ibiza 1.7 GLD Hatchback I 1.8 osiąga moment obrotowy 98 Nm. SEAT Ibiza 1.7 GLD Hatchback I 1.8 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SEAT Ibiza 1.7 GLD Hatchback I 1.8 to diesel.

Warto nadmienić, że SEAT Ibiza 1.7 GLD Hatchback I 1.8 posiada 3 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 1610 mm szerokości, 1395 mm wysokości.

Opinie o SEAT Ibiza 1.7 GLD Hatchback I 1.8 54KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SEAT Ibiza 1.7 GLD Hatchback I 1.8 54KM (diesel)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 54 KM
Momen obrotowy 98 Nm
Pojemność skokowa silnika 1714 cm3
Rodzaj katalizatora Brak
Liczba cylindrów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SEAT Ibiza 1.7 GLD Hatchback I 1.8 54KM (diesel)

Szerokość 1610 mm
Rozstaw osi 2445 mm
Wysokość 1395 mm
Masa własna 949 kg
Masa całkowita 1450 kg

Wyposażenie SEAT Ibiza 1.7 GLD Hatchback I 1.8 54KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lusterko ust. mechanicznie 1986 - 1989 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 1985 - 1989 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 1985 - 1989 Standard (indywidualny)
Skrzynia manualna, 5-biegowa 1985 - 1989 Standard (indywidualny)

Cena SEAT Ibiza 1.7 GLD Hatchback I 1.8 54KM (diesel)

kwiecień 1985 - styczeń 1989 30 000 PLN

Zdjęcia SEAT Ibiza 1.7 GLD Hatchback I 1.8 54KM (diesel)

SEAT Ibiza I hatchback czerwony jasny przedni lewy
SEAT Ibiza I hatchback czerwony jasny przedni lewy

Inne wersje generacja-i

SEAT Ibiza - Wiadomości

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.