SEAT Ibiza 1.5 Injection Hatchback I 101KM (benzyna) (1989 - 1991)

SEAT Ibiza 1.5 Injection Hatchback I 101KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1989 do 1991 roku. SEAT Ibiza 1.5 Injection Hatchback I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 74 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SEAT Ibiza 1.5 Injection Hatchback I wynosi 101 KM. Silnik SEAT Ibiza 1.5 Injection Hatchback I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1491 cm3.

Cały układ napędowy SEAT Ibiza 1.5 Injection Hatchback I osiąga moment obrotowy 128 Nm. SEAT Ibiza 1.5 Injection Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SEAT Ibiza 1.5 Injection Hatchback I to benzyna.

Warto nadmienić, że SEAT Ibiza 1.5 Injection Hatchback I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 3640 mm długości, 1610 mm szerokości, 1395 mm wysokości.

Opinie o SEAT Ibiza 1.5 Injection Hatchback I 101KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SEAT Ibiza 1.5 Injection Hatchback I 101KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 101 KM
Momen obrotowy 128 Nm
Pojemność skokowa silnika 1491 cm3
Rodzaj katalizatora Brak
Liczba cylindrów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SEAT Ibiza 1.5 Injection Hatchback I 101KM (benzyna)

Długość 3640 mm
Szerokość 1610 mm
Rozstaw osi 2450 mm
Wysokość 1395 mm
Masa własna 928 kg

Wyposażenie SEAT Ibiza 1.5 Injection Hatchback I 101KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Skrzynia manualna, 5-biegowa 1989 - 1991 Standard (indywidualny)

Cena SEAT Ibiza 1.5 Injection Hatchback I 101KM (benzyna)

grudzień 1989 - marzec 1991 30 000 PLN

Zdjęcia SEAT Ibiza 1.5 Injection Hatchback I 101KM (benzyna)

SEAT Ibiza I hatchback czerwony jasny przedni lewy
SEAT Ibiza I hatchback czerwony jasny przedni lewy

Inne wersje generacja-i

SEAT Ibiza - Wiadomości

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.