SEAT Ibiza 0.9 J Hatchback I 1.0 43KM (benzyna) (1986 - 1989)

SEAT Ibiza 0.9 J Hatchback I 1.0 43KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1986 do 1989 roku. SEAT Ibiza 0.9 J Hatchback I 1.0 to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 32 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SEAT Ibiza 0.9 J Hatchback I 1.0 wynosi 43 KM. Silnik SEAT Ibiza 0.9 J Hatchback I 1.0 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 903 cm3. Na każdy cylinder w silniku SEAT Ibiza 0.9 J Hatchback I 1.0 przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy SEAT Ibiza 0.9 J Hatchback I 1.0 osiąga moment obrotowy 64 Nm. SEAT Ibiza 0.9 J Hatchback I 1.0 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SEAT Ibiza 0.9 J Hatchback I 1.0 to benzyna.

Warto nadmienić, że SEAT Ibiza 0.9 J Hatchback I 1.0 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 1610 mm szerokości, 1395 mm wysokości.

Opinie o SEAT Ibiza 0.9 J Hatchback I 1.0 43KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SEAT Ibiza 0.9 J Hatchback I 1.0 43KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 43 KM
Momen obrotowy 64 Nm
Pojemność skokowa silnika 903 cm3
Rodzaj katalizatora Brak
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SEAT Ibiza 0.9 J Hatchback I 1.0 43KM (benzyna)

Szerokość 1610 mm
Rozstaw osi 2445 mm
Wysokość 1395 mm
Masa własna 818 kg
Masa całkowita 1315 kg

Wyposażenie SEAT Ibiza 0.9 J Hatchback I 1.0 43KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Wycieraczka szyby tylnej 1986 - 1989 Standard (indywidualny)
Skrzynia manualna, 5-biegowa 1986 - 1989 Standard (indywidualny)

Cena SEAT Ibiza 0.9 J Hatchback I 1.0 43KM (benzyna)

grudzień 1986 - styczeń 1989 30 000 PLN

Zdjęcia SEAT Ibiza 0.9 J Hatchback I 1.0 43KM (benzyna)

SEAT Ibiza I hatchback czerwony jasny przedni lewy
SEAT Ibiza I hatchback czerwony jasny przedni lewy

Inne wersje generacja-i

SEAT Ibiza - Wiadomości

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.