SEAT Ateca 2.0 TSI Cupra StartStop 4Drive DSG Kombi 300KM

SEAT Ateca 2.0 TSI Cupra StartStop 4Drive DSG Kombi 300KM (benzyna) (2018)

SEAT Ateca 2.0 TSI Cupra StartStop 4Drive DSG Kombi 300KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2018 roku. SEAT Ateca 2.0 TSI Cupra StartStop 4Drive DSG Kombi to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 221 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SEAT Ateca 2.0 TSI Cupra StartStop 4Drive DSG Kombi wynosi 300 KM. Silnik SEAT Ateca 2.0 TSI Cupra StartStop 4Drive DSG Kombi jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1984 cm3. Na każdy cylinder w silniku SEAT Ateca 2.0 TSI Cupra StartStop 4Drive DSG Kombi przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SEAT Ateca 2.0 TSI Cupra StartStop 4Drive DSG Kombi osiąga moment obrotowy 380 Nm. SEAT Ateca 2.0 TSI Cupra StartStop 4Drive DSG Kombi posiada napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ SEAT Ateca 2.0 TSI Cupra StartStop 4Drive DSG Kombi to benzyna.

Warto nadmienić, że SEAT Ateca 2.0 TSI Cupra StartStop 4Drive DSG Kombi posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4363 mm długości, 1841 mm szerokości, 1615 mm wysokości.

Opinie o SEAT Ateca 2.0 TSI Cupra StartStop 4Drive DSG Kombi 300KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SEAT Ateca 2.0 TSI Cupra StartStop 4Drive DSG Kombi 300KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 300 KM
Momen obrotowy 380 Nm
Pojemność skokowa silnika 1984 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drozny)+GPF
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd na 4 koła

Wymiary SEAT Ateca 2.0 TSI Cupra StartStop 4Drive DSG Kombi 300KM (benzyna)

Długość 4363 mm
Szerokość od 1841 mm do 2078 mm
Rozstaw osi 2628 mm
Wysokość 1615 mm
Masa własna 1505 kg
Masa całkowita 2060 kg

Wyposażenie SEAT Ateca 2.0 TSI Cupra StartStop 4Drive DSG Kombi 300KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Pakiet serwisowy na 5 lata lub do przebiegu całkowitego 100 000 km 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 5 499 PLN
Pakiet serwisowy na 5 lata lub do przebiegu całkowitego 150 000 km 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 8 299 PLN
Tempomat aktywny (ACC) 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 760 PLN
Pakiet wspomagania jazdy BASIC ASSISTANT PLUS 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 644 PLN
Pakiet wspomagania jazdy ADVANCED ASSISTANT 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 604 PLN
Pakiet wspomagania jazdy COMFORT ASSISTANT 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 906 PLN
Pakiet wspomagania jazdy COMFORT ASSISTANT PLUS 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 511 PLN
Alarm z funkcją SAFE 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 055 PLN
DAB (Digital Audio Broadcasting) – funkcja odbioru programów radiowych w formie cyfrowej 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 993 PLN
Dach panoramiczny regulowany elektrycznie 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 4 173 PLN

Cena SEAT Ateca 2.0 TSI Cupra StartStop 4Drive DSG Kombi 300KM (benzyna)

wrzesień 2018 - grudzień 2018 174 300 PLN

Zdjęcia SEAT Ateca 2.0 TSI Cupra StartStop 4Drive DSG Kombi 300KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-i

SEAT ATECA - Wiadomości

TOP5 okazji Seata - na te modele są teraz największe rabaty
Seat ma coraz mocniejszą pozycję na rynku. To zasługa sukcesywnego odświeżania gamy modelowej i wprowadzania do oferty nowoczesnych SUV-ów. Podczas wyprzedaży rocznika, możemy liczyć na bardzo atrakcyjne ceny. Sprawdzamy pięć najciekawszych propozycji.

Seat Arona, czy Ateca? Popularne SUV-y przekonują wszechstronnością w rozmaitych warunkach
SUV-y Seata reprezentują różne segmenty, ale mają wspólny mianownik - wszechstronność. Z uwagi na różnice w wielkości, jednostkach napędowych i elementach wyposażenia, przypadną do gustu różnym klientom. Prześwietlamy ofertę Arony i Ateki, które teraz dostępne są na wyprzedaży rocznika 2019 ze sporym rabatem.

Opinie Moto.pl: Seat Ateca FR 2.0 TSI 190 KM 4Drive DSG. Dwie litery, które polubisz
FR to skrót od Formula Racing. Brzmi bardzo groźnie. Jednak to inne litery niż ST, RS, GT, R czy GTI. Seat Ateca w tym wydaniu jest usportowiony, a nie stricte sportowy.