SEAT Ateca 2.0 TDI Xcellence StartStop DSG Kombi 150KM

SEAT Ateca 2.0 TDI Xcellence StartStop DSG Kombi 150KM (diesel) (2018 - obecnie)

SEAT Ateca 2.0 TDI Xcellence StartStop DSG Kombi 150KM (diesel)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. SEAT Ateca 2.0 TDI Xcellence StartStop DSG Kombi to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji SEAT Ateca 2.0 TDI Xcellence StartStop DSG Kombi to od 129 900 do 134 400 PLN.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SEAT Ateca 2.0 TDI Xcellence StartStop DSG Kombi wynosi 150 KM. Silnik SEAT Ateca 2.0 TDI Xcellence StartStop DSG Kombi jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku SEAT Ateca 2.0 TDI Xcellence StartStop DSG Kombi przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SEAT Ateca 2.0 TDI Xcellence StartStop DSG Kombi osiąga moment obrotowy 340 Nm. SEAT Ateca 2.0 TDI Xcellence StartStop DSG Kombi posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SEAT Ateca 2.0 TDI Xcellence StartStop DSG Kombi to diesel.

Warto nadmienić, że SEAT Ateca 2.0 TDI Xcellence StartStop DSG Kombi posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4363 mm długości, 1841 mm szerokości, 1615 mm wysokości.

Opinie o SEAT Ateca 2.0 TDI Xcellence StartStop DSG Kombi 150KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SEAT Ateca 2.0 TDI Xcellence StartStop DSG Kombi 150KM (diesel)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 340 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary SEAT Ateca 2.0 TDI Xcellence StartStop DSG Kombi 150KM (diesel)

Długość 4363 mm
Szerokość od 1841 mm do 2078 mm
Rozstaw osi 2638 mm
Wysokość 1615 mm
Masa własna 1574 kg
Masa całkowita 2030 kg

Wyposażenie SEAT Ateca 2.0 TDI Xcellence StartStop DSG Kombi 150KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Pakiet serwisowy na 5 lata lub do przebiegu całkowitego 100 000 km 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 5 499 PLN
Pakiet serwisowy na 5 lata lub do przebiegu całkowitego 150 000 km 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 8 299 PLN
Tempomat aktywny (ACC) 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 760 PLN
Pakiet wspomagania jazdy BASIC ASSISTANT PLUS 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 644 PLN
Pakiet wspomagania jazdy ADVANCED ASSISTANT 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 604 PLN
Pakiet wspomagania jazdy COMFORT ASSISTANT 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 906 PLN
Pakiet wspomagania jazdy COMFORT ASSISTANT PLUS 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 511 PLN
System kamer 360 z widokiem z góry 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 321 PLN
Alarm z funkcją SAFE 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 055 PLN
Ogrzewanie postojowe 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 4 008 PLN

Ceny SEAT Ateca 2.0 TDI Xcellence StartStop DSG Kombi 150KM (diesel)

listopad 2019 - obecnie 134 400 PLN
lipiec 2019 - październik 2019 133 100 PLN
czerwiec 2019 133 200 PLN
wrzesień 2018 - maj 2019 129 900 PLN

Zdjęcia SEAT Ateca 2.0 TDI Xcellence StartStop DSG Kombi 150KM (diesel)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-i

SEAT ATECA - Wiadomości

TOP5 okazji Seata - na te modele są teraz największe rabaty
Seat ma coraz mocniejszą pozycję na rynku. To zasługa sukcesywnego odświeżania gamy modelowej i wprowadzania do oferty nowoczesnych SUV-ów. Podczas wyprzedaży rocznika, możemy liczyć na bardzo atrakcyjne ceny. Sprawdzamy pięć najciekawszych propozycji.

Seat Arona, czy Ateca? Popularne SUV-y przekonują wszechstronnością w rozmaitych warunkach
SUV-y Seata reprezentują różne segmenty, ale mają wspólny mianownik - wszechstronność. Z uwagi na różnice w wielkości, jednostkach napędowych i elementach wyposażenia, przypadną do gustu różnym klientom. Prześwietlamy ofertę Arony i Ateki, które teraz dostępne są na wyprzedaży rocznika 2019 ze sporym rabatem.

Opinie Moto.pl: Seat Ateca FR 2.0 TSI 190 KM 4Drive DSG. Dwie litery, które polubisz
FR to skrót od Formula Racing. Brzmi bardzo groźnie. Jednak to inne litery niż ST, RS, GT, R czy GTI. Seat Ateca w tym wydaniu jest usportowiony, a nie stricte sportowy.