SEAT Ateca 2.0 TDI FR StartStop DSG Kombi 150KM

SEAT Ateca 2.0 TDI FR StartStop DSG Kombi 150KM (diesel) (2018 - obecnie)

SEAT Ateca 2.0 TDI FR StartStop DSG Kombi 150KM (diesel)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. SEAT Ateca 2.0 TDI FR StartStop DSG Kombi to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji SEAT Ateca 2.0 TDI FR StartStop DSG Kombi to od 129 900 do 133 200 PLN.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SEAT Ateca 2.0 TDI FR StartStop DSG Kombi wynosi 150 KM. Silnik SEAT Ateca 2.0 TDI FR StartStop DSG Kombi jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku SEAT Ateca 2.0 TDI FR StartStop DSG Kombi przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SEAT Ateca 2.0 TDI FR StartStop DSG Kombi osiąga moment obrotowy 340 Nm. SEAT Ateca 2.0 TDI FR StartStop DSG Kombi posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SEAT Ateca 2.0 TDI FR StartStop DSG Kombi to diesel.

Warto nadmienić, że SEAT Ateca 2.0 TDI FR StartStop DSG Kombi posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4363 mm długości, 1841 mm szerokości, 1615 mm wysokości.

Opinie o SEAT Ateca 2.0 TDI FR StartStop DSG Kombi 150KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SEAT Ateca 2.0 TDI FR StartStop DSG Kombi 150KM (diesel)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 340 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary SEAT Ateca 2.0 TDI FR StartStop DSG Kombi 150KM (diesel)

Długość 4363 mm
Szerokość od 1841 mm do 2078 mm
Rozstaw osi 2638 mm
Wysokość 1615 mm
Masa własna 1574 kg
Masa całkowita 2030 kg

Wyposażenie SEAT Ateca 2.0 TDI FR StartStop DSG Kombi 150KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Pakiet serwisowy na 5 lata lub do przebiegu całkowitego 100 000 km 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 5 499 PLN
Pakiet serwisowy na 5 lata lub do przebiegu całkowitego 150 000 km 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 8 299 PLN
Siatka dzieląca 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 633 PLN
Lakier specjalny 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 921 PLN
Lakier metalik 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 792 PLN
Aktualizacja map Europy dostępna 2 razy do roku przez 3 lata dla Navi System 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 500 PLN
Aktualizacja map Europy dostępna 2 razy do roku przez 3 lata dla Navi System Plus 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 500 PLN
Szyba przednia podgrzewana 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 760 PLN
Beats Sound System 300W ze wzmacniaczem, subwooferem i 9 głośnikami 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 145 PLN
Felgi aluminiowe 19 Exclusive 36/2 Machined z ogumieniem 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 3 333 PLN

Ceny SEAT Ateca 2.0 TDI FR StartStop DSG Kombi 150KM (diesel)

lipiec 2019 - obecnie 133 100 PLN
czerwiec 2019 133 200 PLN
wrzesień 2018 - maj 2019 129 900 PLN

Zdjęcia SEAT Ateca 2.0 TDI FR StartStop DSG Kombi 150KM (diesel)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-i

SEAT ATECA - Wiadomości

Seat Arona, czy Ateca? Popularne SUV-y przekonują wszechstronnością w rozmaitych warunkach
SUV-y Seata reprezentują różne segmenty, ale mają wspólny mianownik - wszechstronność. Z uwagi na różnice w wielkości, jednostkach napędowych i elementach wyposażenia, przypadną do gustu różnym klientom. Prześwietlamy ofertę Arony i Ateki, które teraz dostępne są na wyprzedaży rocznika 2019 ze sporym rabatem.

TOP5 okazji Seata - na te modele są teraz największe rabaty
Seat ma coraz mocniejszą pozycję na rynku. To zasługa sukcesywnego odświeżania gamy modelowej i wprowadzania do oferty nowoczesnych SUV-ów. Podczas wyprzedaży rocznika, możemy liczyć na bardzo atrakcyjne ceny. Sprawdzamy pięć najciekawszych propozycji.

Opinie Moto.pl: Seat Ateca FR 2.0 TSI 190 KM 4Drive DSG. Dwie litery, które polubisz
FR to skrót od Formula Racing. Brzmi bardzo groźnie. Jednak to inne litery niż ST, RS, GT, R czy GTI. Seat Ateca w tym wydaniu jest usportowiony, a nie stricte sportowy.