SEAT Ateca 1.6 TDI Ecomotive Xcellence StartStop DSG Kombi 115KM

SEAT Ateca 1.6 TDI Ecomotive Xcellence StartStop DSG Kombi 115KM (diesel) (2018 - 2019)

SEAT Ateca 1.6 TDI Ecomotive Xcellence StartStop DSG Kombi 115KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2018 do 2019 roku. SEAT Ateca 1.6 TDI Ecomotive Xcellence StartStop DSG Kombi to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 85 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SEAT Ateca 1.6 TDI Ecomotive Xcellence StartStop DSG Kombi wynosi 115 KM. Silnik SEAT Ateca 1.6 TDI Ecomotive Xcellence StartStop DSG Kombi jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku SEAT Ateca 1.6 TDI Ecomotive Xcellence StartStop DSG Kombi przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SEAT Ateca 1.6 TDI Ecomotive Xcellence StartStop DSG Kombi osiąga moment obrotowy 250 Nm. SEAT Ateca 1.6 TDI Ecomotive Xcellence StartStop DSG Kombi posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SEAT Ateca 1.6 TDI Ecomotive Xcellence StartStop DSG Kombi to diesel.

Warto nadmienić, że SEAT Ateca 1.6 TDI Ecomotive Xcellence StartStop DSG Kombi posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4363 mm długości, 1841 mm szerokości, 1615 mm wysokości.

Opinie o SEAT Ateca 1.6 TDI Ecomotive Xcellence StartStop DSG Kombi 115KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SEAT Ateca 1.6 TDI Ecomotive Xcellence StartStop DSG Kombi 115KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 115 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary SEAT Ateca 1.6 TDI Ecomotive Xcellence StartStop DSG Kombi 115KM (diesel)

Długość 4363 mm
Szerokość od 1841 mm do 2078 mm
Rozstaw osi 2638 mm
Wysokość 1615 mm
Masa własna 1574 kg
Masa całkowita 2030 kg

Wyposażenie SEAT Ateca 1.6 TDI Ecomotive Xcellence StartStop DSG Kombi 115KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Pakiet serwisowy na 5 lata lub do przebiegu całkowitego 100 000 km 2019 Standard (w pakiecie) 5 499 PLN
Pakiet serwisowy na 5 lata lub do przebiegu całkowitego 150 000 km 2019 Standard (w pakiecie) 8 299 PLN
Tempomat aktywny (ACC) 2019 Standard (w pakiecie) 745 PLN
Pakiet wspomagania jazdy BASIC ASSISTANT PLUS 2019 Standard (w pakiecie) 632 PLN
Pakiet wspomagania jazdy ADVANCED ASSISTANT 2019 Standard (w pakiecie) 1 572 PLN
Pakiet wspomagania jazdy COMFORT ASSISTANT 2019 Standard (w pakiecie) 888 PLN
Pakiet wspomagania jazdy COMFORT ASSISTANT PLUS 2019 Standard (w pakiecie) 2 462 PLN
System kamer 360 z widokiem z góry 2019 Standard (w pakiecie) 2 275 PLN
Tempomat aktywny (ACC) 2019 Standard (w pakiecie) 760 PLN
Pakiet wspomagania jazdy BASIC ASSISTANT PLUS 2019 Standard (w pakiecie) 644 PLN

Cena SEAT Ateca 1.6 TDI Ecomotive Xcellence StartStop DSG Kombi 115KM (diesel)

październik 2018 - lipiec 2019 125 800 PLN

Zdjęcia SEAT Ateca 1.6 TDI Ecomotive Xcellence StartStop DSG Kombi 115KM (diesel)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-i

SEAT ATECA - Wiadomości

TOP5 okazji Seata - na te modele są teraz największe rabaty
Seat ma coraz mocniejszą pozycję na rynku. To zasługa sukcesywnego odświeżania gamy modelowej i wprowadzania do oferty nowoczesnych SUV-ów. Podczas wyprzedaży rocznika, możemy liczyć na bardzo atrakcyjne ceny. Sprawdzamy pięć najciekawszych propozycji.

Seat Arona, czy Ateca? Popularne SUV-y przekonują wszechstronnością w rozmaitych warunkach
SUV-y Seata reprezentują różne segmenty, ale mają wspólny mianownik - wszechstronność. Z uwagi na różnice w wielkości, jednostkach napędowych i elementach wyposażenia, przypadną do gustu różnym klientom. Prześwietlamy ofertę Arony i Ateki, które teraz dostępne są na wyprzedaży rocznika 2019 ze sporym rabatem.

Opinie Moto.pl: Seat Ateca FR 2.0 TSI 190 KM 4Drive DSG. Dwie litery, które polubisz
FR to skrót od Formula Racing. Brzmi bardzo groźnie. Jednak to inne litery niż ST, RS, GT, R czy GTI. Seat Ateca w tym wydaniu jest usportowiony, a nie stricte sportowy.