SAAB 9-3 1.9TTiD PF Linear Kabriolet Cabriolet III 2.0 180KM

SAAB 9-3 1.9TTiD PF Linear Kabriolet Cabriolet III 2.0 180KM (diesel) (2007 - 2011)

SAAB 9-3 1.9TTiD PF Linear Kabriolet Cabriolet III 2.0 180KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2007 do 2011 roku. SAAB 9-3 1.9TTiD PF Linear Kabriolet Cabriolet III 2.0 to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 132 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SAAB 9-3 1.9TTiD PF Linear Kabriolet Cabriolet III 2.0 wynosi 180 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 225 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 8,5 s. Silnik SAAB 9-3 1.9TTiD PF Linear Kabriolet Cabriolet III 2.0 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1910 cm3. Na każdy cylinder w silniku SAAB 9-3 1.9TTiD PF Linear Kabriolet Cabriolet III 2.0 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SAAB 9-3 1.9TTiD PF Linear Kabriolet Cabriolet III 2.0 osiąga moment obrotowy 400 Nm. SAAB 9-3 1.9TTiD PF Linear Kabriolet Cabriolet III 2.0 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SAAB 9-3 1.9TTiD PF Linear Kabriolet Cabriolet III 2.0 to diesel.

Średnie spalanie SAAB 9-3 1.9TTiD PF Linear Kabriolet Cabriolet III 2.0 wynosi około 5,6 l na 100km. Warto nadmienić, że SAAB 9-3 1.9TTiD PF Linear Kabriolet Cabriolet III 2.0 posiada 2 drzwi, 4 siedzenia a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 325 litrów. Wymiary samochodu: 4647 mm długości, 1780 mm szerokości, 1437 mm wysokości.

Opinie o SAAB 9-3 1.9TTiD PF Linear Kabriolet Cabriolet III 2.0 180KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania SAAB 9-3 1.9TTiD PF Linear Kabriolet Cabriolet III 2.0 180KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,6 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,5 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,5 l/100km

Dane techniczne SAAB 9-3 1.9TTiD PF Linear Kabriolet Cabriolet III 2.0 180KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Przyśpieszenie do 100km/h 8,5 s
Prędkość maksymalna 225 km/h
Moc 180 KM
Momen obrotowy 400 Nm
Pojemność skokowa silnika 1910 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 62
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 215/60 R15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SAAB 9-3 1.9TTiD PF Linear Kabriolet Cabriolet III 2.0 180KM (diesel)

Długość 4647 mm
Szerokość od 1780 mm do 2038 mm
Rozstaw osi 2675 mm
Wysokość 1437 mm
Masa własna 1650 kg
Masa całkowita 2020 kg

Wyposażenie SAAB 9-3 1.9TTiD PF Linear Kabriolet Cabriolet III 2.0 180KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Dach cabrio materiałowy składany elektrycznie w kolorze granatowym 2011 Standard (w pakiecie) 1 260 PLN
Dach cabrio materiałowy składany elektrycznie w kolorze beżowym 2011 Standard (w pakiecie) 1 260 PLN
SAAB Infotainment CDC6 + Premium 150 (ES2-SS2), pakiet 2011 Standard (w pakiecie) 4 537 PLN
Felgi aluminiowe 17, 5-ramienne Twin z ogumieniem 2011 Standard (w pakiecie) 6 301 PLN
Felgi aluminiowe 16, 14-ramienne z ogumieniem 2011 Standard (w pakiecie) 4 436 PLN
Pakiet Sport 16 2011 Standard (w pakiecie) 4 638 PLN
Pakiet Luxury 2011 Standard (w pakiecie) 6 654 PLN
Tapicerka skórzana 2011 Standard (w pakiecie) 2 369 PLN
Telefon komórkowy z Bluetooth 2011 Standard (w pakiecie) 2 823 PLN
Pakiet Sport 17 2011 Standard (w pakiecie) 6 049 PLN

Ceny SAAB 9-3 1.9TTiD PF Linear Kabriolet Cabriolet III 2.0 180KM (diesel)

styczeń 2011 - maj 2011 153 000 PLN
sierpień 2010 - grudzień 2010 153 000 PLN
kwiecień 2009 - sierpień 2010 161 150 PLN
luty 2009 - marzec 2009 158 750 PLN
styczeń 2009 153 450 PLN
wrzesień 2008 - grudzień 2008 151 900 PLN
styczeń 2008 - sierpień 2008 168 000 PLN
lipiec 2007 - grudzień 2007 167 900 PLN

Zdjęcia SAAB 9-3 1.9TTiD PF Linear Kabriolet Cabriolet III 2.0 180KM (diesel)

Inne wersje cabriolet-generacja-iii

SAAB 9-3 - Wiadomości

Kupujemy używane: Saab 9-3. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?
. Używany Saab 9-3 - opinie, niezawodność, awaryjność, którą wersję wybrać?<br>. Na rynku wtórnym wciąż ogromnym zainteresowaniem cieszy się klasa średnia. Jednym z ciekawszych wyborów pozostaje używany Saab 9-3. Która wersja 9-3 jest najbardziej godna polecenia, a które Saaby lepiej omijać szerokim łukiem? Sprawdzamy.