SAAB 9-3 1.9TTiD PF Aero Kabriolet Cabriolet III 2.0 180KM

SAAB 9-3 1.9TTiD PF Aero Kabriolet Cabriolet III 2.0 180KM (diesel) (2007 - 2011)

SAAB 9-3 1.9TTiD PF Aero Kabriolet Cabriolet III 2.0 180KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2007 do 2011 roku. SAAB 9-3 1.9TTiD PF Aero Kabriolet Cabriolet III 2.0 to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 132 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SAAB 9-3 1.9TTiD PF Aero Kabriolet Cabriolet III 2.0 wynosi 180 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 225 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 8,5 s. Silnik SAAB 9-3 1.9TTiD PF Aero Kabriolet Cabriolet III 2.0 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1910 cm3. Na każdy cylinder w silniku SAAB 9-3 1.9TTiD PF Aero Kabriolet Cabriolet III 2.0 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SAAB 9-3 1.9TTiD PF Aero Kabriolet Cabriolet III 2.0 osiąga moment obrotowy 400 Nm. SAAB 9-3 1.9TTiD PF Aero Kabriolet Cabriolet III 2.0 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SAAB 9-3 1.9TTiD PF Aero Kabriolet Cabriolet III 2.0 to diesel.

Średnie spalanie SAAB 9-3 1.9TTiD PF Aero Kabriolet Cabriolet III 2.0 wynosi około 5,6 l na 100km. Warto nadmienić, że SAAB 9-3 1.9TTiD PF Aero Kabriolet Cabriolet III 2.0 posiada 2 drzwi, 4 siedzenia a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 325 litrów. Wymiary samochodu: 4647 mm długości, 1780 mm szerokości, 1437 mm wysokości.

Opinie o SAAB 9-3 1.9TTiD PF Aero Kabriolet Cabriolet III 2.0 180KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania SAAB 9-3 1.9TTiD PF Aero Kabriolet Cabriolet III 2.0 180KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,6 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,5 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,5 l/100km

Dane techniczne SAAB 9-3 1.9TTiD PF Aero Kabriolet Cabriolet III 2.0 180KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Przyśpieszenie do 100km/h 8,5 s
Prędkość maksymalna 225 km/h
Moc 180 KM
Momen obrotowy 400 Nm
Pojemność skokowa silnika 1910 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 62
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 215/60 R15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SAAB 9-3 1.9TTiD PF Aero Kabriolet Cabriolet III 2.0 180KM (diesel)

Długość 4647 mm
Szerokość od 1780 mm do 2038 mm
Rozstaw osi 2675 mm
Wysokość 1437 mm
Masa własna 1650 kg
Masa całkowita 2020 kg

Wyposażenie SAAB 9-3 1.9TTiD PF Aero Kabriolet Cabriolet III 2.0 180KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Felgi aluminiowe 18, 10-ramienne z ogumieniem 2011 Standard (w pakiecie) 1 865 PLN
Lakier metalik 2011 Standard (w pakiecie) 3 781 PLN
SAAB Infotainment CDC6 + Prestige 300 (ES2-SS3), pakiet 2011 Standard (w pakiecie) 4 285 PLN
SAAB Infotainment Plus + Premium 150 (ES4-SS2), pakiet 2011 Standard (w pakiecie) 9 124 PLN
SAAB Infotainment Plus + Prestige 300 (ES4-SS3), pakiet 2011 Standard (w pakiecie) 11 897 PLN
Kierownica z f. sterowania automatyczną skrzynią biegów Sentronic 2011 Standard (w pakiecie) 857 PLN
Alarm z czujnikiem przechyłu 2011 Standard (w pakiecie) 1 815 PLN
Ogrzewanie postojowe 2011 Standard (w pakiecie) 3 025 PLN
Koło zapasowe, pełnowymiarowe 2011 Standard (w pakiecie) 403 PLN
Sentronic - 6 biegowa automatyczna skrzynia biegów 2011 Standard (w pakiecie) 11 998 PLN

Ceny SAAB 9-3 1.9TTiD PF Aero Kabriolet Cabriolet III 2.0 180KM (diesel)

styczeń 2011 - maj 2011 174 100 PLN
sierpień 2010 - grudzień 2010 174 100 PLN
kwiecień 2009 - sierpień 2010 183 250 PLN
luty 2009 - marzec 2009 180 650 PLN
styczeń 2009 174 650 PLN
wrzesień 2008 - grudzień 2008 172 900 PLN
styczeń 2008 - sierpień 2008 193 000 PLN
lipiec 2007 - grudzień 2007 192 900 PLN

Zdjęcia SAAB 9-3 1.9TTiD PF Aero Kabriolet Cabriolet III 2.0 180KM (diesel)

Inne wersje cabriolet-generacja-iii

SAAB 9-3 - Wiadomości

Kupujemy używane: Saab 9-3. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?
. Używany Saab 9-3 - opinie, niezawodność, awaryjność, którą wersję wybrać?<br>. Na rynku wtórnym wciąż ogromnym zainteresowaniem cieszy się klasa średnia. Jednym z ciekawszych wyborów pozostaje używany Saab 9-3. Która wersja 9-3 jest najbardziej godna polecenia, a które Saaby lepiej omijać szerokim łukiem? Sprawdzamy.