RENAULT ZOE R135 Z.E. 50 Intens Hatchback II 135KM (elektryczny) (2019 - obecnie)

RENAULT ZOE R135 Z.E. 50 Intens Hatchback II 135KM (elektryczny)

Wersja jest produkowana od roku 2019 do dziś. RENAULT ZOE R135 Z.E. 50 Intens Hatchback II to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji RENAULT ZOE R135 Z.E. 50 Intens Hatchback II to 147 900 PLN

Moc maksymalna wynosi 100 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT ZOE R135 Z.E. 50 Intens Hatchback II wynosi 135 KM. Silnik RENAULT ZOE R135 Z.E. 50 Intens Hatchback II jest typu nie połączone o pojemności 0 cm3.

Cały układ napędowy RENAULT ZOE R135 Z.E. 50 Intens Hatchback II osiąga moment obrotowy 245 Nm. RENAULT ZOE R135 Z.E. 50 Intens Hatchback II posiada napęd tylny a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT ZOE R135 Z.E. 50 Intens Hatchback II to elektryczny.

Warto nadmienić, że RENAULT ZOE R135 Z.E. 50 Intens Hatchback II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1225 litrów. Wymiary samochodu: 4084 mm długości, 1730 mm szerokości, 1562 mm wysokości.

Opinie o RENAULT ZOE R135 Z.E. 50 Intens Hatchback II 135KM (elektryczny)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT ZOE R135 Z.E. 50 Intens Hatchback II 135KM (elektryczny)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 135 KM
Momen obrotowy 245 Nm
Rodzaj katalizatora Brak
Skrzynia biegów Bezstopniowa
Napęd tylny

Wymiary RENAULT ZOE R135 Z.E. 50 Intens Hatchback II 135KM (elektryczny)

Długość 4084 mm
Szerokość od 1730 mm do 1945 mm
Rozstaw osi 2588 mm
Wysokość 1562 mm
Masa własna 1468 kg
Masa całkowita 1943 kg

Wyposażenie RENAULT ZOE R135 Z.E. 50 Intens Hatchback II 135KM (elektryczny)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Klimatyzacja automatyczna 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy z mech. regulacją położenia 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Automatyczne włączanie świateł mijania 2019 - obecnie Standard
Automatyczna blokada drzwi podczas jazdy 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Lakier uni 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb z włącznikiem impulsowym, przód 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Klamki zewnętrzne w kolorze nadwozia 2019 - obecnie Standard (indywidualny)

Cena RENAULT ZOE R135 Z.E. 50 Intens Hatchback II 135KM (elektryczny)

listopad 2019 - obecnie 147 900 PLN

Zdjęcia RENAULT ZOE R135 Z.E. 50 Intens Hatchback II 135KM (elektryczny)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-ii

RENAULT ZOE - Wiadomości

Ile kosztuje eksploatacja samochodu elektrycznego? Sprawdzamy czy to się opłaca na przykładzie Renault ZOE
Auta elektryczne notują kosmiczne wyniki. W pierwszym półroczu 2019 roku sprzedano na świecie blisko 780 tysięcy takich pojazdów, co oznacza wzrost względem analogicznego okresu 2018 w wysokości 92 procent. Imponujące. W czołówce plasuje się francuski maluch - Renault Zoe. Niepozorny, ale wszechstronnie utalentowany. Sprawdzamy, ile kosztuje jego codzienna eksploatacja.

Renault ZOE - nowy samochód miejski, który zrewolucjonizuje świat
Renault ZOE to samochód, który istotnie wpłynie na elektryfikację europejskiej floty pojazdów. Dzięki kompaktowym rozmiarom, łatwo się nim manewruje, a mocna jednostka napędowa pozwala żwawo pokonywać kolejne kilometry. Trzecia generacja gwarantuje świetny zasięg, funkcjonalne wnętrze i dobre właściwości jezdne. To materiał na globalny bestseller.

Opinie Moto.pl: Renault Zoe Z.E.40. Zapomniany rewolucjonista
Kiedy polski Internet żył osiągami samochodów Tesli Motors, a europejscy producenci premium obiecywali e-rewolucję w postaci kosztujących kilkaset tysięcy SUV-ów, to właśnie niepozorne Renault Zoe elektryfikowało Europę.

Opinie Moto.pl: Renault Zoe to elektryczny samochód, który może zastąpić Clio. Ale nie dziś
&#x02022; Renault Zoe nie jest częstym widokiem na polskich drogach, ale to europejski odpowiednik Nissana LEAF - najlepiej sprzedający się "elektryk" na Starym Kontynencie. <br>&#x02022; Francuski producent opracował już trzecią generację tego samochodu. Między innymi dlatego Zoe jest osobnym projektem, a nie elektryczną odmianą Clio. Poza tym zaprojektowanie odrębnego modelu pozwala na lepsze wykorzystanie cech związanych z elektrycznym źródłem napędu: kompaktowych rozmiarów silnika, ale z drugiej strony konieczności wygospodarowania przestrzeni na akumulatory.

Nowe Renault ZOE. Producent obiecuje prawie 400 km na jednym ładowaniu
Renault ZOE już od dłuższego czasu znajduje się w ścisłej czołówce najpopularniejszych samochodów elektrycznych w Europie. Jeszcze w tym roku na drogi ma wyjechać ZOE znacznie usprawnione. Co zmieni się w e-bestsellerze?