RENAULT ZOE R90 22kWh z akumulatorem Hatchback I 88KM

RENAULT ZOE R90 22kWh z akumulatorem Hatchback I 88KM (elektryczny) (2017 - 2018)

RENAULT ZOE R90 22kWh z akumulatorem Hatchback I 88KM (elektryczny)

Wersja była produkowana od 2017 do 2018 roku. RENAULT ZOE R90 22kWh z akumulatorem Hatchback I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 65 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT ZOE R90 22kWh z akumulatorem Hatchback I wynosi 88 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 135 km/h. Silnik RENAULT ZOE R90 22kWh z akumulatorem Hatchback I jest typu nie połączone o pojemności 0 cm3.

Cały układ napędowy RENAULT ZOE R90 22kWh z akumulatorem Hatchback I osiąga moment obrotowy 220 Nm. RENAULT ZOE R90 22kWh z akumulatorem Hatchback I posiada napęd tylny a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT ZOE R90 22kWh z akumulatorem Hatchback I to elektryczny.

Warto nadmienić, że RENAULT ZOE R90 22kWh z akumulatorem Hatchback I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1225 litrów. Wymiary samochodu: 4084 mm długości, 1730 mm szerokości, 1562 mm wysokości.

Opinie o RENAULT ZOE R90 22kWh z akumulatorem Hatchback I 88KM (elektryczny)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT ZOE R90 22kWh z akumulatorem Hatchback I 88KM (elektryczny)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 135 km/h
Moc 88 KM
Momen obrotowy 220 Nm
Rodzaj katalizatora Brak
Rozmiar opony 185/65 R15
Rozmiar felgi R15; R16
Skrzynia biegów Bezstopniowa
Napęd tylny

Wymiary RENAULT ZOE R90 22kWh z akumulatorem Hatchback I 88KM (elektryczny)

Długość 4084 mm
Szerokość od 1730 mm do 1945 mm
Rozstaw osi 2588 mm
Wysokość 1562 mm
Masa własna 1468 kg
Masa całkowita 1943 kg

Wyposażenie RENAULT ZOE R90 22kWh z akumulatorem Hatchback I 88KM (elektryczny)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2018 Standard (w pakiecie) 1 950 PLN
Lakier uni 2018 Standard (indywidualny)
Lakier metalik specjalny 2018 Standard (w pakiecie) 2 150 PLN
Fotele przednie ogrzewane NM 2018 Standard (w pakiecie) 1 000 PLN
Radio 3D Sound By Arkamys z Bluetooth/USB/Jack/(bez CD)/Bass Reflex/DAB 2018 Standard (w pakiecie) 1 200 PLN
Zamek centralny z blokadą antywłamaniową 2018 Standard (w pakiecie) 100 PLN
Zagłówki (3) tylne regulowane na wysokość 2018 Standard
Radioodtwarzacz z systemem nagłośnienia BOSE 2018 Standard
Tapicerka materiałowa z fioletowymi elementami 2018 Standard
Pakiet Look fioletowy 2018 Standard

Cena RENAULT ZOE R90 22kWh z akumulatorem Hatchback I 88KM (elektryczny)

maj 2017 - czerwiec 2018 121 900 PLN

Zdjęcia RENAULT ZOE R90 22kWh z akumulatorem Hatchback I 88KM (elektryczny)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-i

RENAULT ZOE - Wiadomości

Ile kosztuje eksploatacja samochodu elektrycznego? Sprawdzamy czy to się opłaca na przykładzie Renault ZOE
Auta elektryczne notują kosmiczne wyniki. W pierwszym półroczu 2019 roku sprzedano na świecie blisko 780 tysięcy takich pojazdów, co oznacza wzrost względem analogicznego okresu 2018 w wysokości 92 procent. Imponujące. W czołówce plasuje się francuski maluch - Renault Zoe. Niepozorny, ale wszechstronnie utalentowany. Sprawdzamy, ile kosztuje jego codzienna eksploatacja.

Renault ZOE - nowy samochód miejski, który zrewolucjonizuje świat
Renault ZOE to samochód, który istotnie wpłynie na elektryfikację europejskiej floty pojazdów. Dzięki kompaktowym rozmiarom, łatwo się nim manewruje, a mocna jednostka napędowa pozwala żwawo pokonywać kolejne kilometry. Trzecia generacja gwarantuje świetny zasięg, funkcjonalne wnętrze i dobre właściwości jezdne. To materiał na globalny bestseller.

Opinie Moto.pl: Renault Zoe Z.E.40. Zapomniany rewolucjonista
Kiedy polski Internet żył osiągami samochodów Tesli Motors, a europejscy producenci premium obiecywali e-rewolucję w postaci kosztujących kilkaset tysięcy SUV-ów, to właśnie niepozorne Renault Zoe elektryfikowało Europę.

Opinie Moto.pl: Renault Zoe to elektryczny samochód, który może zastąpić Clio. Ale nie dziś
&#x02022; Renault Zoe nie jest częstym widokiem na polskich drogach, ale to europejski odpowiednik Nissana LEAF - najlepiej sprzedający się "elektryk" na Starym Kontynencie. <br>&#x02022; Francuski producent opracował już trzecią generację tego samochodu. Między innymi dlatego Zoe jest osobnym projektem, a nie elektryczną odmianą Clio. Poza tym zaprojektowanie odrębnego modelu pozwala na lepsze wykorzystanie cech związanych z elektrycznym źródłem napędu: kompaktowych rozmiarów silnika, ale z drugiej strony konieczności wygospodarowania przestrzeni na akumulatory.

Nowe Renault ZOE. Producent obiecuje prawie 400 km na jednym ładowaniu
Renault ZOE już od dłuższego czasu znajduje się w ścisłej czołówce najpopularniejszych samochodów elektrycznych w Europie. Jeszcze w tym roku na drogi ma wyjechać ZOE znacznie usprawnione. Co zmieni się w e-bestsellerze?