RENAULT Megane 1.5 Blue dCi Intens EDC Sedan IV GrandCoupe 115KM

RENAULT Megane 1.5 Blue dCi Intens EDC Sedan IV GrandCoupe 115KM (diesel) (2018 - obecnie)

RENAULT Megane 1.5 Blue dCi Intens EDC Sedan IV GrandCoupe 115KM (diesel)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. RENAULT Megane 1.5 Blue dCi Intens EDC Sedan IV GrandCoupe to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji RENAULT Megane 1.5 Blue dCi Intens EDC Sedan IV GrandCoupe to od 94 700 do 95 200 PLN.

Moc maksymalna wynosi 85 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Megane 1.5 Blue dCi Intens EDC Sedan IV GrandCoupe wynosi 115 KM. Silnik RENAULT Megane 1.5 Blue dCi Intens EDC Sedan IV GrandCoupe jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1461 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Megane 1.5 Blue dCi Intens EDC Sedan IV GrandCoupe przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Megane 1.5 Blue dCi Intens EDC Sedan IV GrandCoupe osiąga moment obrotowy 260 Nm. RENAULT Megane 1.5 Blue dCi Intens EDC Sedan IV GrandCoupe posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Megane 1.5 Blue dCi Intens EDC Sedan IV GrandCoupe to diesel.

Warto nadmienić, że RENAULT Megane 1.5 Blue dCi Intens EDC Sedan IV GrandCoupe posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4632 mm długości, 1814 mm szerokości, 1443 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Megane 1.5 Blue dCi Intens EDC Sedan IV GrandCoupe 115KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Megane 1.5 Blue dCi Intens EDC Sedan IV GrandCoupe 115KM (diesel)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 115 KM
Momen obrotowy 260 Nm
Pojemność skokowa silnika 1461 cm3
Rodzaj katalizatora SCR+DPF+DOC
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Megane 1.5 Blue dCi Intens EDC Sedan IV GrandCoupe 115KM (diesel)

Długość 4632 mm
Szerokość od 1814 mm do 2058 mm
Rozstaw osi 2711 mm
Wysokość 1443 mm
Masa własna 1320 kg
Masa całkowita 1852 kg

Wyposażenie RENAULT Megane 1.5 Blue dCi Intens EDC Sedan IV GrandCoupe 115KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lampy przednie Full LED Pure Vision 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Pakiet Techno 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 3 950 PLN
Pakiet Techno Premium 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 5 450 PLN
ABS 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 200 PLN
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Uchwyty ISOFIX na tylnych siedzieniach 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy z mech. regulacją położenia 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Hamulec postojowy - automatyczny 2018 - obecnie Standard

Ceny RENAULT Megane 1.5 Blue dCi Intens EDC Sedan IV GrandCoupe 115KM (diesel)

wrzesień 2019 - obecnie 94 700 PLN
luty 2019 - sierpień 2019 95 200 PLN
wrzesień 2018 - styczeń 2019 94 700 PLN

Zdjęcia RENAULT Megane 1.5 Blue dCi Intens EDC Sedan IV GrandCoupe 115KM (diesel)

brak zdjęć

Inne wersje iv-grandcoupe

RENAULT Megane - Wiadomości

Renault Megane R.S. Trophy-R wycenione. Limitowany hothatch za prawie ćwierć miliona
Renault Megane R.S. to sportowiec z prawdziwego zdarzenia. A jak w nazwie pojawia się Trophy-R, a pod maską trzystukonny motor, to tym trudniej przejść obok niego bez zainteresowania. Zwłaszcza, że topowy francuski sportowiec jest limitowany - powstało tylko 500 sztuk tego modelu.

Opinie Moto.pl: VW Golf GTI TCR vs. Renault Megane RS - porównanie. Tak się powinno robić hot hatche!
Zadebiutowały stosunkowo niedawno. Mają zbliżoną moc, napęd na przednią oś i bardzo dobre właściwości trakcyjne. Mimo tego, na co dzień okazują się cechować odmiennymi charakterami. Sprawdzamy naszpikowane emocjami kompakty.

Opinie Moto.pl Renault Megane 1.3 TCe 160 EDC FAP GT Line - zwykły, niezwykły
GT Line to wersja wyposażeniowa oferowana w zestawach z silnikami o mocach 140 lub 160 KM. Zwłaszcza w tej mocniejszej odmianie przypadnie do gustu kierowcom o sportowym zacięciu.

Nowe Megane R.S. Trophy-R z rekordem na Nurburgringu
Renault Megane R.S. Trophy-R zostało nowym rekordzistą hothatchy na niemieckim torze Nurburgring. Choć o najnowszym pocisku francuskiej marki nie wiadomo wszystkiego to już wiemy, że dotychczasowy lider, Honda Type R, musiał ustąpić.