RENAULT Megane 1.3 TCe FAP Intens EDC Sedan IV GrandCoupe 1.4 140KM

RENAULT Megane 1.3 TCe FAP Intens EDC Sedan IV GrandCoupe 1.4 140KM (benzyna) (2018 - obecnie)

RENAULT Megane 1.3 TCe FAP Intens EDC Sedan IV GrandCoupe 1.4 140KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. RENAULT Megane 1.3 TCe FAP Intens EDC Sedan IV GrandCoupe 1.4 to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji RENAULT Megane 1.3 TCe FAP Intens EDC Sedan IV GrandCoupe 1.4 to 88 200 PLN

Moc maksymalna wynosi 103 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Megane 1.3 TCe FAP Intens EDC Sedan IV GrandCoupe 1.4 wynosi 140 KM. Silnik RENAULT Megane 1.3 TCe FAP Intens EDC Sedan IV GrandCoupe 1.4 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1332 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Megane 1.3 TCe FAP Intens EDC Sedan IV GrandCoupe 1.4 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Megane 1.3 TCe FAP Intens EDC Sedan IV GrandCoupe 1.4 osiąga moment obrotowy 240 Nm. RENAULT Megane 1.3 TCe FAP Intens EDC Sedan IV GrandCoupe 1.4 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Megane 1.3 TCe FAP Intens EDC Sedan IV GrandCoupe 1.4 to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Megane 1.3 TCe FAP Intens EDC Sedan IV GrandCoupe 1.4 posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4632 mm długości, 1814 mm szerokości, 1443 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Megane 1.3 TCe FAP Intens EDC Sedan IV GrandCoupe 1.4 140KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Megane 1.3 TCe FAP Intens EDC Sedan IV GrandCoupe 1.4 140KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 140 KM
Momen obrotowy 240 Nm
Pojemność skokowa silnika 1332 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drozny)+GPF
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Megane 1.3 TCe FAP Intens EDC Sedan IV GrandCoupe 1.4 140KM (benzyna)

Długość 4632 mm
Szerokość od 1814 mm do 2058 mm
Rozstaw osi 2711 mm
Wysokość 1443 mm
Masa własna 1315 kg
Masa całkowita 1855 kg

Wyposażenie RENAULT Megane 1.3 TCe FAP Intens EDC Sedan IV GrandCoupe 1.4 140KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lampy przednie Full LED Pure Vision 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Pakiet Techno 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 3 950 PLN
Pakiet Techno Premium 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 5 450 PLN
ABS 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 200 PLN
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Uchwyty ISOFIX na tylnych siedzieniach 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy z mech. regulacją położenia 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Hamulec postojowy - automatyczny 2018 - obecnie Standard

Cena RENAULT Megane 1.3 TCe FAP Intens EDC Sedan IV GrandCoupe 1.4 140KM (benzyna)

wrzesień 2018 - obecnie 88 200 PLN

Zdjęcia RENAULT Megane 1.3 TCe FAP Intens EDC Sedan IV GrandCoupe 1.4 140KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje iv-grandcoupe

RENAULT Megane - Wiadomości

Opinie Moto.pl: VW Golf GTI TCR vs. Renault Megane RS - porównanie. Tak się powinno robić hot hatche!
Zadebiutowały stosunkowo niedawno. Mają zbliżoną moc, napęd na przednią oś i bardzo dobre właściwości trakcyjne. Mimo tego, na co dzień okazują się cechować odmiennymi charakterami. Sprawdzamy naszpikowane emocjami kompakty.

Opinie Moto.pl Renault Megane 1.3 TCe 160 EDC FAP GT Line - zwykły, niezwykły
GT Line to wersja wyposażeniowa oferowana w zestawach z silnikami o mocach 140 lub 160 KM. Zwłaszcza w tej mocniejszej odmianie przypadnie do gustu kierowcom o sportowym zacięciu.

Nowe Megane R.S. Trophy-R z rekordem na Nurburgringu
Renault Megane R.S. Trophy-R zostało nowym rekordzistą hothatchy na niemieckim torze Nurburgring. Choć o najnowszym pocisku francuskiej marki nie wiadomo wszystkiego to już wiemy, że dotychczasowy lider, Honda Type R, musiał ustąpić.

Kupujemy używane - Peugeot 308 II vs. Renault Megane III - tańsza alternatywa dla niemieckich bestsellerów
Ciekawą i odczuwalnie tańszą alternatywą dla VW Golfa czy Opla Astry są propozycje francuskich producentów, oferujące już w standardzie zdecydowanie wyższy poziom wyposażenia dodatkowego. Pozytywne opinie specjalistów i użytkowników zbierają kompakty autorstwa Francuzów - Peugeot 308 drugiej generacji i Renault Megane III, dostępne w kilku wersjach nadwoziowych i napędowych.