RENAULT Megane II 1.9 dCi Alize Sedan 130KM (diesel) (2008 - 2009)

RENAULT Megane II 1.9 dCi Alize Sedan 130KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2008 do 2009 roku. RENAULT Megane II 1.9 dCi Alize Sedan to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 96 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Megane II 1.9 dCi Alize Sedan wynosi 130 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 205 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 9,5 s. Silnik RENAULT Megane II 1.9 dCi Alize Sedan jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1870 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Megane II 1.9 dCi Alize Sedan przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Megane II 1.9 dCi Alize Sedan osiąga moment obrotowy 300 Nm. RENAULT Megane II 1.9 dCi Alize Sedan posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Megane II 1.9 dCi Alize Sedan to diesel.

Średnie spalanie RENAULT Megane II 1.9 dCi Alize Sedan wynosi około 5,1 l na 100km. Warto nadmienić, że RENAULT Megane II 1.9 dCi Alize Sedan posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4498 mm długości, 1777 mm szerokości, 1460 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Megane II 1.9 dCi Alize Sedan 130KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania RENAULT Megane II 1.9 dCi Alize Sedan 130KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,1 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,2 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,5 l/100km

Dane techniczne RENAULT Megane II 1.9 dCi Alize Sedan 130KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 9,5 s
Prędkość maksymalna 205 km/h
Moc 130 KM
Momen obrotowy 300 Nm
Pojemność skokowa silnika 1870 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 60
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Rozmiar opony 205/55R 16H
Rozmiar felgi 6,5 J x 16
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Megane II 1.9 dCi Alize Sedan 130KM (diesel)

Długość 4498 mm
Szerokość 1777 mm
Rozstaw osi 2686 mm
Wysokość 1460 mm
Masa własna 1295 kg
Masa całkowita 1845 kg

Wyposażenie RENAULT Megane II 1.9 dCi Alize Sedan 130KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Automatyczne włączanie świateł mijania 2009 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2009 Standard (indywidualny)
Radio CD 2009 Standard (indywidualny)
ABS 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Airbag kierowcy i pasażera 2008 - 2009 Standard
Airbag 6 sztuk 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2008 - 2009 Standard
Klimatyzacja 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne ustawiane elektrycznie 2008 - 2009 Standard

Ceny RENAULT Megane II 1.9 dCi Alize Sedan 130KM (diesel)

marzec 2009 - październik 2009 68 550 PLN
wrzesień 2008 - luty 2009 66 300 PLN
lipiec 2008 - wrzesień 2008 61 900 PLN
maj 2008 - czerwiec 2008 64 900 PLN

Zdjęcia RENAULT Megane II 1.9 dCi Alize Sedan 130KM (diesel)

Inne wersje ii--generacja-ii

RENAULT Megane - Wiadomości

Renault Megane R.S. Trophy-R wycenione. Limitowany hothatch za prawie ćwierć miliona
Renault Megane R.S. to sportowiec z prawdziwego zdarzenia. A jak w nazwie pojawia się Trophy-R, a pod maską trzystukonny motor, to tym trudniej przejść obok niego bez zainteresowania. Zwłaszcza, że topowy francuski sportowiec jest limitowany - powstało tylko 500 sztuk tego modelu.

Opinie Moto.pl: VW Golf GTI TCR vs. Renault Megane RS - porównanie. Tak się powinno robić hot hatche!
Zadebiutowały stosunkowo niedawno. Mają zbliżoną moc, napęd na przednią oś i bardzo dobre właściwości trakcyjne. Mimo tego, na co dzień okazują się cechować odmiennymi charakterami. Sprawdzamy naszpikowane emocjami kompakty.

Opinie Moto.pl Renault Megane 1.3 TCe 160 EDC FAP GT Line - zwykły, niezwykły
GT Line to wersja wyposażeniowa oferowana w zestawach z silnikami o mocach 140 lub 160 KM. Zwłaszcza w tej mocniejszej odmianie przypadnie do gustu kierowcom o sportowym zacięciu.

Nowe Megane R.S. Trophy-R z rekordem na Nurburgringu
Renault Megane R.S. Trophy-R zostało nowym rekordzistą hothatchy na niemieckim torze Nurburgring. Choć o najnowszym pocisku francuskiej marki nie wiadomo wszystkiego to już wiemy, że dotychczasowy lider, Honda Type R, musiał ustąpić.