RENAULT Megane II 1.6 16V Dynamique Sedan 112KM (benzyna) (2006 - 2009)

RENAULT Megane II 1.6 16V Dynamique Sedan 112KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2006 do 2009 roku. RENAULT Megane II 1.6 16V Dynamique Sedan to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 82 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Megane II 1.6 16V Dynamique Sedan wynosi 112 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 192 km/h. Silnik RENAULT Megane II 1.6 16V Dynamique Sedan jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Megane II 1.6 16V Dynamique Sedan przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Megane II 1.6 16V Dynamique Sedan osiąga moment obrotowy 151 Nm. RENAULT Megane II 1.6 16V Dynamique Sedan posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Megane II 1.6 16V Dynamique Sedan to benzyna.

Średnie spalanie RENAULT Megane II 1.6 16V Dynamique Sedan wynosi około 6,9 l na 100km. Warto nadmienić, że RENAULT Megane II 1.6 16V Dynamique Sedan posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4498 mm długości, 1777 mm szerokości, 1460 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Megane II 1.6 16V Dynamique Sedan 112KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania RENAULT Megane II 1.6 16V Dynamique Sedan 112KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,9 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 9,1 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,6 l/100km

Dane techniczne RENAULT Megane II 1.6 16V Dynamique Sedan 112KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 192 km/h
Moc 112 KM
Momen obrotowy 151 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 60
Emisja CO2 164
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 195/65 R15
Rozmiar felgi 6.5J x 15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Megane II 1.6 16V Dynamique Sedan 112KM (benzyna)

Długość 4498 mm
Szerokość 1777 mm
Rozstaw osi 2686 mm
Wysokość 1460 mm
Masa własna 1200 kg
Masa całkowita 1750 kg

Wyposażenie RENAULT Megane II 1.6 16V Dynamique Sedan 112KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Klimatyzacja 2009 Standard
Czujnik odległości przy parkowaniu - tył 2009 Standard (indywidualny)
Automatyczne włączanie świateł mijania 2009 Standard (indywidualny)
Czujnik deszczu 2009 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja automatyczna 2009 Standard (indywidualny)
Radio CD/MP3 4x15 W Mono 2009 Standard (indywidualny)
Pakiet Klimat 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 1 750 PLN
Airbag kierowcy i pasażera 2007 - 2009 Standard
Radio CD 4x15 W Mono 2007 - 2009 Standard
ABS 2007 - 2009 Standard

Ceny RENAULT Megane II 1.6 16V Dynamique Sedan 112KM (benzyna)

marzec 2009 - październik 2009 61 150 PLN
wrzesień 2008 - luty 2009 58 900 PLN
lipiec 2008 - wrzesień 2008 57 900 PLN
maj 2008 - czerwiec 2008 60 900 PLN
wrzesień 2007 - kwiecień 2008 62 400 PLN
marzec 2007 - sierpień 2007 62 600 PLN
styczeń 2007 - marzec 2007 65 000 PLN
wrzesień 2006 - styczeń 2007 62 200 PLN
lipiec 2006 - sierpień 2006 66 700 PLN
luty 2006 - czerwiec 2006 64 600 PLN

Zdjęcia RENAULT Megane II 1.6 16V Dynamique Sedan 112KM (benzyna)

Inne wersje ii--generacja-ii

RENAULT Megane - Wiadomości

Renault zapowiada nową gamę samochodów elektrycznych. Debiutuje koncepcyjny Megane eVision
Samochody elektryczne "rosną" jak grzyby po deszczu. Renault właśnie zapowiedziało kolejny rozdział w swojej historii, który ma być zapoczątkowany przez model Megane eVision. To póki co koncepcyjny show-car, ale marka chce iść tą drogą.

Renault wprowadza do sprzedaży hybrydy. W trzech najważniejszych modelach - i to dobry ruch
Na prezentacji przedstawiciele Renault kilkukrotnie podkreślali innowacyjność swojego układu hybrydowego i jego bliskie związki z Formułą 1. Tak naprawdę, to nieważne. Ważne, że hybrydy sprawnie działają, a trafią na pokład najpopularniejszych modeli producenta.

Czy to ostatnia generacja Renault Megane? Tak twierdzi jeden z wiceprezesów
Być może niedługo pożegnamy się z klasycznym kompaktowym modelem francuskiego producenta. Szef projektantów Renault Laurens van den Acker zdradził tygodnikowi Auto Express, że w koncernie zastanawiają się, czy jego produkcja ma sens.