RENAULT Megane II 1.9 dCi Confort Authentique Sedan I 90KM

RENAULT Megane II 1.9 dCi Confort Authentique Sedan I 90KM (diesel) (2004)

RENAULT Megane II 1.9 dCi Confort Authentique Sedan I 90KM (diesel)

Wersja była produkowana w 2004 roku. RENAULT Megane II 1.9 dCi Confort Authentique Sedan I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Megane II 1.9 dCi Confort Authentique Sedan I wynosi 90 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 172 km/h. Silnik RENAULT Megane II 1.9 dCi Confort Authentique Sedan I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1870 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Megane II 1.9 dCi Confort Authentique Sedan I przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Megane II 1.9 dCi Confort Authentique Sedan I osiąga moment obrotowy 230 Nm. RENAULT Megane II 1.9 dCi Confort Authentique Sedan I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Megane II 1.9 dCi Confort Authentique Sedan I to diesel.

Średnie spalanie RENAULT Megane II 1.9 dCi Confort Authentique Sedan I wynosi około 5,4 l na 100km. Warto nadmienić, że RENAULT Megane II 1.9 dCi Confort Authentique Sedan I posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4498 mm długości, 1777 mm szerokości, 1460 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Megane II 1.9 dCi Confort Authentique Sedan I 90KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania RENAULT Megane II 1.9 dCi Confort Authentique Sedan I 90KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,4 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,3 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,4 l/100km

Dane techniczne RENAULT Megane II 1.9 dCi Confort Authentique Sedan I 90KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 172 km/h
Moc 90 KM
Momen obrotowy 230 Nm
Pojemność skokowa silnika 1870 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 60
Emisja CO2 145
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Rozmiar opony 205/50 R17
Rozmiar felgi 6.5J X 17
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Megane II 1.9 dCi Confort Authentique Sedan I 90KM (diesel)

Długość 4498 mm
Szerokość 1777 mm
Wysokość 1460 mm
Masa własna 1370 kg
Masa całkowita 1845 kg

Wyposażenie RENAULT Megane II 1.9 dCi Confort Authentique Sedan I 90KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2004 Standard (indywidualny)
Airbag 6 sztuk 2004 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2004 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja 2004 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2004 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2004 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne ustawiane elektrycznie 2004 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2004 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2004 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 2004 Standard (indywidualny)

Cena RENAULT Megane II 1.9 dCi Confort Authentique Sedan I 90KM (diesel)

marzec 2004 - lipiec 2004 72 000 PLN

Zdjęcia RENAULT Megane II 1.9 dCi Confort Authentique Sedan I 90KM (diesel)

Inne wersje ii--generacja-i

RENAULT Megane - Wiadomości

Renault Megane R.S. Trophy-R wycenione. Limitowany hothatch za prawie ćwierć miliona
Renault Megane R.S. to sportowiec z prawdziwego zdarzenia. A jak w nazwie pojawia się Trophy-R, a pod maską trzystukonny motor, to tym trudniej przejść obok niego bez zainteresowania. Zwłaszcza, że topowy francuski sportowiec jest limitowany - powstało tylko 500 sztuk tego modelu.

Opinie Moto.pl: VW Golf GTI TCR vs. Renault Megane RS - porównanie. Tak się powinno robić hot hatche!
Zadebiutowały stosunkowo niedawno. Mają zbliżoną moc, napęd na przednią oś i bardzo dobre właściwości trakcyjne. Mimo tego, na co dzień okazują się cechować odmiennymi charakterami. Sprawdzamy naszpikowane emocjami kompakty.

Opinie Moto.pl Renault Megane 1.3 TCe 160 EDC FAP GT Line - zwykły, niezwykły
GT Line to wersja wyposażeniowa oferowana w zestawach z silnikami o mocach 140 lub 160 KM. Zwłaszcza w tej mocniejszej odmianie przypadnie do gustu kierowcom o sportowym zacięciu.

Nowe Megane R.S. Trophy-R z rekordem na Nurburgringu
Renault Megane R.S. Trophy-R zostało nowym rekordzistą hothatchy na niemieckim torze Nurburgring. Choć o najnowszym pocisku francuskiej marki nie wiadomo wszystkiego to już wiemy, że dotychczasowy lider, Honda Type R, musiał ustąpić.