RENAULT Megane Classic 1.9 dTi RN Sedan I 98KM (diesel) (1997 - 1999)

RENAULT Megane Classic 1.9 dTi RN Sedan I 98KM (diesel)

Wersja była produkowana od 1997 do 1999 roku. RENAULT Megane Classic 1.9 dTi RN Sedan I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 72 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Megane Classic 1.9 dTi RN Sedan I wynosi 98 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 183 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 12,2 s. Silnik RENAULT Megane Classic 1.9 dTi RN Sedan I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1870 cm3.

RENAULT Megane Classic 1.9 dTi RN Sedan I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Megane Classic 1.9 dTi RN Sedan I to diesel.

Średnie spalanie RENAULT Megane Classic 1.9 dTi RN Sedan I wynosi około 6,2 l na 100km. Warto nadmienić, że RENAULT Megane Classic 1.9 dTi RN Sedan I posiada 4 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1310 litrów. Wymiary samochodu: 4400 mm długości, 1699 mm szerokości, 1420 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Megane Classic 1.9 dTi RN Sedan I 98KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania RENAULT Megane Classic 1.9 dTi RN Sedan I 98KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,2 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 6,8 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,4 l/100km

Dane techniczne RENAULT Megane Classic 1.9 dTi RN Sedan I 98KM (diesel)

Norma Euro Euro 2
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 12,2 s
Prędkość maksymalna 183 km/h
Moc 98 KM
Pojemność skokowa silnika 1870 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 60
Emisja CO2 165
Rodzaj katalizatora Brak
Liczba cylindrów 4
Rozmiar opony 185/60 R15
Rozmiar felgi R14
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Megane Classic 1.9 dTi RN Sedan I 98KM (diesel)

Długość 4400 mm
Szerokość 1699 mm
Rozstaw osi 2580 mm
Wysokość 1420 mm
Masa własna 1150 kg
Masa całkowita 1725 kg

Wyposażenie RENAULT Megane Classic 1.9 dTi RN Sedan I 98KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag kierowcy i pasażera 1998 - 1999 Standard
Airbag - 4 sztuki 1998 - 1999 Standard (indywidualny)
ABS 1997 - 1999 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 1997 - 1999 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 1997 - 1999 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne ustawiane mechanicznie 1997 - 1999 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 1997 - 1999 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 1997 - 1999 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 1997 - 1999 Standard (indywidualny)
Immobilizer 1997 - 1999 Standard (indywidualny)

Cena RENAULT Megane Classic 1.9 dTi RN Sedan I 98KM (diesel)

maj 1997 - grudzień 1999 48 000 PLN

Zdjęcia RENAULT Megane Classic 1.9 dTi RN Sedan I 98KM (diesel)

RENAULT Megane Classic I sedan silver grey przedni lewy
RENAULT Megane Classic I sedan silver grey tylny lewy
RENAULT Megane Classic I sedan silver grey boczny prawy
RENAULT Megane Classic I sedan szary ciemny przedni lewy
RENAULT Megane Classic I sedan tylny lewy

Inne wersje classic-generacja-i

RENAULT Megane - Wiadomości

Opinie Moto.pl: VW Golf GTI TCR vs. Renault Megane RS - porównanie. Tak się powinno robić hot hatche!
Zadebiutowały stosunkowo niedawno. Mają zbliżoną moc, napęd na przednią oś i bardzo dobre właściwości trakcyjne. Mimo tego, na co dzień okazują się cechować odmiennymi charakterami. Sprawdzamy naszpikowane emocjami kompakty.

Opinie Moto.pl Renault Megane 1.3 TCe 160 EDC FAP GT Line - zwykły, niezwykły
GT Line to wersja wyposażeniowa oferowana w zestawach z silnikami o mocach 140 lub 160 KM. Zwłaszcza w tej mocniejszej odmianie przypadnie do gustu kierowcom o sportowym zacięciu.

Nowe Megane R.S. Trophy-R z rekordem na Nurburgringu
Renault Megane R.S. Trophy-R zostało nowym rekordzistą hothatchy na niemieckim torze Nurburgring. Choć o najnowszym pocisku francuskiej marki nie wiadomo wszystkiego to już wiemy, że dotychczasowy lider, Honda Type R, musiał ustąpić.

Kupujemy używane - Peugeot 308 II vs. Renault Megane III - tańsza alternatywa dla niemieckich bestsellerów
Ciekawą i odczuwalnie tańszą alternatywą dla VW Golfa czy Opla Astry są propozycje francuskich producentów, oferujące już w standardzie zdecydowanie wyższy poziom wyposażenia dodatkowego. Pozytywne opinie specjalistów i użytkowników zbierają kompakty autorstwa Francuzów - Peugeot 308 drugiej generacji i Renault Megane III, dostępne w kilku wersjach nadwoziowych i napędowych.