RENAULT Megane Classic 1.6 Odyssee Sedan I 90KM (benzyna) (1998 - 1999)

RENAULT Megane Classic 1.6 Odyssee Sedan I 90KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1998 do 1999 roku. RENAULT Megane Classic 1.6 Odyssee Sedan I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Megane Classic 1.6 Odyssee Sedan I wynosi 90 KM. Silnik RENAULT Megane Classic 1.6 Odyssee Sedan I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Megane Classic 1.6 Odyssee Sedan I przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Megane Classic 1.6 Odyssee Sedan I osiąga moment obrotowy 137 Nm. RENAULT Megane Classic 1.6 Odyssee Sedan I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Megane Classic 1.6 Odyssee Sedan I to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Megane Classic 1.6 Odyssee Sedan I posiada 4 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1310 litrów. Wymiary samochodu: 1699 mm szerokości.

Opinie o RENAULT Megane Classic 1.6 Odyssee Sedan I 90KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Megane Classic 1.6 Odyssee Sedan I 90KM (benzyna)

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 90 KM
Momen obrotowy 137 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Megane Classic 1.6 Odyssee Sedan I 90KM (benzyna)

Szerokość 1699 mm
Rozstaw osi 2580 mm
Masa własna 1075 kg
Masa całkowita 1645 kg

Wyposażenie RENAULT Megane Classic 1.6 Odyssee Sedan I 90KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 1998 - 1999 Standard (indywidualny)
Airbag kierowcy i pasażera 1998 - 1999 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 1998 - 1999 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 1998 - 1999 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne ustawiane elektrycznie 1998 - 1999 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 1998 - 1999 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 1998 - 1999 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 1998 - 1999 Standard (indywidualny)
Skrzynia manualna, 5-biegowa 1998 - 1999 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 1998 - 1999 Standard (indywidualny)

Ceny RENAULT Megane Classic 1.6 Odyssee Sedan I 90KM (benzyna)

marzec 1999 48 780 PLN
grudzień 1998 - luty 1999 50 343 PLN
maj 1998 - listopad 1998 50 343 PLN

Zdjęcia RENAULT Megane Classic 1.6 Odyssee Sedan I 90KM (benzyna)

RENAULT Megane Classic I sedan silver grey przedni lewy
RENAULT Megane Classic I sedan silver grey tylny lewy
RENAULT Megane Classic I sedan silver grey boczny prawy
RENAULT Megane Classic I sedan szary ciemny przedni lewy
RENAULT Megane Classic I sedan tylny lewy

Inne wersje classic-generacja-i

RENAULT Megane - Wiadomości

Opinie Moto.pl: VW Golf GTI TCR vs. Renault Megane RS - porównanie. Tak się powinno robić hot hatche!
Zadebiutowały stosunkowo niedawno. Mają zbliżoną moc, napęd na przednią oś i bardzo dobre właściwości trakcyjne. Mimo tego, na co dzień okazują się cechować odmiennymi charakterami. Sprawdzamy naszpikowane emocjami kompakty.

Opinie Moto.pl Renault Megane 1.3 TCe 160 EDC FAP GT Line - zwykły, niezwykły
GT Line to wersja wyposażeniowa oferowana w zestawach z silnikami o mocach 140 lub 160 KM. Zwłaszcza w tej mocniejszej odmianie przypadnie do gustu kierowcom o sportowym zacięciu.

Nowe Megane R.S. Trophy-R z rekordem na Nurburgringu
Renault Megane R.S. Trophy-R zostało nowym rekordzistą hothatchy na niemieckim torze Nurburgring. Choć o najnowszym pocisku francuskiej marki nie wiadomo wszystkiego to już wiemy, że dotychczasowy lider, Honda Type R, musiał ustąpić.

Kupujemy używane - Peugeot 308 II vs. Renault Megane III - tańsza alternatywa dla niemieckich bestsellerów
Ciekawą i odczuwalnie tańszą alternatywą dla VW Golfa czy Opla Astry są propozycje francuskich producentów, oferujące już w standardzie zdecydowanie wyższy poziom wyposażenia dodatkowego. Pozytywne opinie specjalistów i użytkowników zbierają kompakty autorstwa Francuzów - Peugeot 308 drugiej generacji i Renault Megane III, dostępne w kilku wersjach nadwoziowych i napędowych.