RENAULT Megane 1.6 dCi GT Line EDC Kombi IV Grandtour 160KM

RENAULT Megane 1.6 dCi GT Line EDC Kombi IV Grandtour 160KM (diesel) (2017 - 2018)

RENAULT Megane 1.6 dCi GT Line EDC Kombi IV Grandtour 160KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2017 do 2018 roku. RENAULT Megane 1.6 dCi GT Line EDC Kombi IV Grandtour to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 118 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Megane 1.6 dCi GT Line EDC Kombi IV Grandtour wynosi 160 KM. Silnik RENAULT Megane 1.6 dCi GT Line EDC Kombi IV Grandtour jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Megane 1.6 dCi GT Line EDC Kombi IV Grandtour przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Megane 1.6 dCi GT Line EDC Kombi IV Grandtour osiąga moment obrotowy 380 Nm. RENAULT Megane 1.6 dCi GT Line EDC Kombi IV Grandtour posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Megane 1.6 dCi GT Line EDC Kombi IV Grandtour to diesel.

Warto nadmienić, że RENAULT Megane 1.6 dCi GT Line EDC Kombi IV Grandtour posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1504 litrów. Wymiary samochodu: 4626 mm długości, 1814 mm szerokości, 1449 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Megane 1.6 dCi GT Line EDC Kombi IV Grandtour 160KM (diesel)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Megane 1.6 dCi GT Line EDC Kombi IV Grandtour 160KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 160 KM
Momen obrotowy 380 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Megane 1.6 dCi GT Line EDC Kombi IV Grandtour 160KM (diesel)

Długość 4626 mm
Szerokość od 1814 mm do 2058 mm
Rozstaw osi 2712 mm
Wysokość od 1449 mm do 1457 mm
Masa własna 1394 kg
Masa całkowita 1952 kg

Wyposażenie RENAULT Megane 1.6 dCi GT Line EDC Kombi IV Grandtour 160KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2018 Standard (w pakiecie) 2 200 PLN
Koło zapasowe - dojazdowe 2018 Standard (w pakiecie) 400 PLN
Koło zapasowe - dojazdowe NM 2018 Standard
Pakiet Look 17 Felgi aluminiowe 17 EXCEPTION z ogumieniem 158301 Szyby boczne tylne dodatkowo przyciemniane 119333 2018 Standard
Pakiet Look 18 Felgi aluminiowe 18 GRANTOUR z ogumieniem 158296 Szyby boczne tylne dodatkowo przyciemniane 119333 2018 Standard
Pakiet GT LINE - elementy wewnętrzne 2018 Standard (w pakiecie) 1 000 PLN
Radioodtwarzacz DAB z Bluetooth, USB/jack wyświetlacz kolorowy 7 2018 Standard (indywidualny)
Radioodtwarzacz DAB z Bluetooth, USB/jack wyświetlacz monochromatyczny 4,2 2018 Standard
Lampy przednie Full LED Pure Vision 2018 Standard (w pakiecie) 3 500 PLN
Kierownica pokryta skórą GT 2018 Standard

Ceny RENAULT Megane 1.6 dCi GT Line EDC Kombi IV Grandtour 160KM (diesel)

styczeń 2018 - wrzesień 2018 105 200 PLN
październik 2017 - grudzień 2017 104 600 PLN

Zdjęcia RENAULT Megane 1.6 dCi GT Line EDC Kombi IV Grandtour 160KM (diesel)

brak zdjęć

Inne wersje iv-grandtour

RENAULT Megane - Wiadomości

Renault Megane R.S. Trophy-R wycenione. Limitowany hothatch za prawie ćwierć miliona
Renault Megane R.S. to sportowiec z prawdziwego zdarzenia. A jak w nazwie pojawia się Trophy-R, a pod maską trzystukonny motor, to tym trudniej przejść obok niego bez zainteresowania. Zwłaszcza, że topowy francuski sportowiec jest limitowany - powstało tylko 500 sztuk tego modelu.

Opinie Moto.pl: VW Golf GTI TCR vs. Renault Megane RS - porównanie. Tak się powinno robić hot hatche!
Zadebiutowały stosunkowo niedawno. Mają zbliżoną moc, napęd na przednią oś i bardzo dobre właściwości trakcyjne. Mimo tego, na co dzień okazują się cechować odmiennymi charakterami. Sprawdzamy naszpikowane emocjami kompakty.

Opinie Moto.pl Renault Megane 1.3 TCe 160 EDC FAP GT Line - zwykły, niezwykły
GT Line to wersja wyposażeniowa oferowana w zestawach z silnikami o mocach 140 lub 160 KM. Zwłaszcza w tej mocniejszej odmianie przypadnie do gustu kierowcom o sportowym zacięciu.

Nowe Megane R.S. Trophy-R z rekordem na Nurburgringu
Renault Megane R.S. Trophy-R zostało nowym rekordzistą hothatchy na niemieckim torze Nurburgring. Choć o najnowszym pocisku francuskiej marki nie wiadomo wszystkiego to już wiemy, że dotychczasowy lider, Honda Type R, musiał ustąpić.