RENAULT Megane 1.3 TCe FAP Intens Kombi IV Grandtour 1.4 160KM

RENAULT Megane 1.3 TCe FAP Intens Kombi IV Grandtour 1.4 160KM (benzyna) (2018 - 2019)

RENAULT Megane 1.3 TCe FAP Intens Kombi IV Grandtour 1.4 160KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2018 do 2019 roku. RENAULT Megane 1.3 TCe FAP Intens Kombi IV Grandtour 1.4 to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 117 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Megane 1.3 TCe FAP Intens Kombi IV Grandtour 1.4 wynosi 160 KM. Silnik RENAULT Megane 1.3 TCe FAP Intens Kombi IV Grandtour 1.4 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1332 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Megane 1.3 TCe FAP Intens Kombi IV Grandtour 1.4 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Megane 1.3 TCe FAP Intens Kombi IV Grandtour 1.4 osiąga moment obrotowy 260 Nm. RENAULT Megane 1.3 TCe FAP Intens Kombi IV Grandtour 1.4 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Megane 1.3 TCe FAP Intens Kombi IV Grandtour 1.4 to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Megane 1.3 TCe FAP Intens Kombi IV Grandtour 1.4 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1504 litrów. Wymiary samochodu: 4626 mm długości, 1814 mm szerokości, 1449 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Megane 1.3 TCe FAP Intens Kombi IV Grandtour 1.4 160KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Megane 1.3 TCe FAP Intens Kombi IV Grandtour 1.4 160KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 160 KM
Momen obrotowy 260 Nm
Pojemność skokowa silnika 1332 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drozny)+GPF
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Megane 1.3 TCe FAP Intens Kombi IV Grandtour 1.4 160KM (benzyna)

Długość 4626 mm
Szerokość od 1814 mm do 2058 mm
Rozstaw osi 2712 mm
Wysokość od 1449 mm do 1457 mm
Masa własna 1293 kg
Masa całkowita 1869 kg

Wyposażenie RENAULT Megane 1.3 TCe FAP Intens Kombi IV Grandtour 1.4 160KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2018 - 2019 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2018 - 2019 Standard (w pakiecie) 2 200 PLN
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2018 - 2019 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2018 - 2019 Standard (indywidualny)
Zamek centralny z pilotem 2018 - 2019 Standard (indywidualny)
Uchwyty ISOFIX na tylnych siedzieniach 2018 - 2019 Standard (indywidualny)
Lusterko wsteczne elektrochromatyczne 2018 - 2019 Standard (indywidualny)
Lakier uni 2018 - 2019 Standard (indywidualny)
Fotel kierowcy z mechaniczną regulacją wysokości 2018 - 2019 Standard (indywidualny)
Felgi stalowe 16 z ogumieniem 2018 - 2019 Standard (pakiet)

Cena RENAULT Megane 1.3 TCe FAP Intens Kombi IV Grandtour 1.4 160KM (benzyna)

wrzesień 2018 - styczeń 2019 87 200 PLN

Zdjęcia RENAULT Megane 1.3 TCe FAP Intens Kombi IV Grandtour 1.4 160KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje iv-grandtour

RENAULT Megane - Wiadomości

Renault Megane R.S. Trophy-R wycenione. Limitowany hothatch za prawie ćwierć miliona
Renault Megane R.S. to sportowiec z prawdziwego zdarzenia. A jak w nazwie pojawia się Trophy-R, a pod maską trzystukonny motor, to tym trudniej przejść obok niego bez zainteresowania. Zwłaszcza, że topowy francuski sportowiec jest limitowany - powstało tylko 500 sztuk tego modelu.

Opinie Moto.pl: VW Golf GTI TCR vs. Renault Megane RS - porównanie. Tak się powinno robić hot hatche!
Zadebiutowały stosunkowo niedawno. Mają zbliżoną moc, napęd na przednią oś i bardzo dobre właściwości trakcyjne. Mimo tego, na co dzień okazują się cechować odmiennymi charakterami. Sprawdzamy naszpikowane emocjami kompakty.

Opinie Moto.pl Renault Megane 1.3 TCe 160 EDC FAP GT Line - zwykły, niezwykły
GT Line to wersja wyposażeniowa oferowana w zestawach z silnikami o mocach 140 lub 160 KM. Zwłaszcza w tej mocniejszej odmianie przypadnie do gustu kierowcom o sportowym zacięciu.

Nowe Megane R.S. Trophy-R z rekordem na Nurburgringu
Renault Megane R.S. Trophy-R zostało nowym rekordzistą hothatchy na niemieckim torze Nurburgring. Choć o najnowszym pocisku francuskiej marki nie wiadomo wszystkiego to już wiemy, że dotychczasowy lider, Honda Type R, musiał ustąpić.