RENAULT Megane 1.3 TCe FAP GT Line EDC Kombi IV Grandtour 1.4 160KM

RENAULT Megane 1.3 TCe FAP GT Line EDC Kombi IV Grandtour 1.4 160KM (benzyna) (2018 - obecnie)

RENAULT Megane 1.3 TCe FAP GT Line EDC Kombi IV Grandtour 1.4 160KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. RENAULT Megane 1.3 TCe FAP GT Line EDC Kombi IV Grandtour 1.4 to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji RENAULT Megane 1.3 TCe FAP GT Line EDC Kombi IV Grandtour 1.4 to 96 700 PLN

Moc maksymalna wynosi 117 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Megane 1.3 TCe FAP GT Line EDC Kombi IV Grandtour 1.4 wynosi 160 KM. Silnik RENAULT Megane 1.3 TCe FAP GT Line EDC Kombi IV Grandtour 1.4 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1332 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Megane 1.3 TCe FAP GT Line EDC Kombi IV Grandtour 1.4 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Megane 1.3 TCe FAP GT Line EDC Kombi IV Grandtour 1.4 osiąga moment obrotowy 270 Nm. RENAULT Megane 1.3 TCe FAP GT Line EDC Kombi IV Grandtour 1.4 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Megane 1.3 TCe FAP GT Line EDC Kombi IV Grandtour 1.4 to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Megane 1.3 TCe FAP GT Line EDC Kombi IV Grandtour 1.4 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1504 litrów. Wymiary samochodu: 4626 mm długości, 1814 mm szerokości, 1449 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Megane 1.3 TCe FAP GT Line EDC Kombi IV Grandtour 1.4 160KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Megane 1.3 TCe FAP GT Line EDC Kombi IV Grandtour 1.4 160KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 160 KM
Momen obrotowy 270 Nm
Pojemność skokowa silnika 1332 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drozny)+GPF
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Megane 1.3 TCe FAP GT Line EDC Kombi IV Grandtour 1.4 160KM (benzyna)

Długość 4626 mm
Szerokość od 1814 mm do 2058 mm
Rozstaw osi 2712 mm
Wysokość od 1449 mm do 1457 mm
Masa własna 1293 kg
Masa całkowita 1869 kg

Wyposażenie RENAULT Megane 1.3 TCe FAP GT Line EDC Kombi IV Grandtour 1.4 160KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Tapicerka z Alcantary NM 2019 - obecnie Standard
Siatka zabezpieczająca bagaż 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 550 PLN
Tapicerka łączona skóra/skóra ekologiczna 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 5 300 PLN
Tapicerka welurowa łączona z elementami skóry ekologicznej 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Fotel kierowcy z funkcją masażu 2019 - obecnie Standard
Tylna kanapa składana w układzie 1/3 - 2/3 z podłokietnikiem 2019 - obecnie Standard
Pakiet Premium 2019 - obecnie Standard
Fotel kierowcy z funkcją masażu 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 700 PLN
Tylna kanapa składana w układzie 1/3 - 2/3 z systemem Easy Break i podłokietnikiem 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 250 PLN
Tapicerka materiałowa 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 000 PLN

Cena RENAULT Megane 1.3 TCe FAP GT Line EDC Kombi IV Grandtour 1.4 160KM (benzyna)

wrzesień 2018 - obecnie 96 700 PLN

Zdjęcia RENAULT Megane 1.3 TCe FAP GT Line EDC Kombi IV Grandtour 1.4 160KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje iv-grandtour

RENAULT Megane - Wiadomości

Opinie Moto.pl: VW Golf GTI TCR vs. Renault Megane RS - porównanie. Tak się powinno robić hot hatche!
Zadebiutowały stosunkowo niedawno. Mają zbliżoną moc, napęd na przednią oś i bardzo dobre właściwości trakcyjne. Mimo tego, na co dzień okazują się cechować odmiennymi charakterami. Sprawdzamy naszpikowane emocjami kompakty.

Opinie Moto.pl Renault Megane 1.3 TCe 160 EDC FAP GT Line - zwykły, niezwykły
GT Line to wersja wyposażeniowa oferowana w zestawach z silnikami o mocach 140 lub 160 KM. Zwłaszcza w tej mocniejszej odmianie przypadnie do gustu kierowcom o sportowym zacięciu.

Nowe Megane R.S. Trophy-R z rekordem na Nurburgringu
Renault Megane R.S. Trophy-R zostało nowym rekordzistą hothatchy na niemieckim torze Nurburgring. Choć o najnowszym pocisku francuskiej marki nie wiadomo wszystkiego to już wiemy, że dotychczasowy lider, Honda Type R, musiał ustąpić.