RENAULT Megane 1.5 dCi Intens Kombi IV Grandtour I 110KM (diesel) (2016 - 2018)

RENAULT Megane 1.5 dCi Intens Kombi IV Grandtour I 110KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2016 do 2018 roku. RENAULT Megane 1.5 dCi Intens Kombi IV Grandtour I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Megane 1.5 dCi Intens Kombi IV Grandtour I wynosi 110 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 190 km/h. Silnik RENAULT Megane 1.5 dCi Intens Kombi IV Grandtour I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1461 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Megane 1.5 dCi Intens Kombi IV Grandtour I przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Megane 1.5 dCi Intens Kombi IV Grandtour I osiąga moment obrotowy 260 Nm. RENAULT Megane 1.5 dCi Intens Kombi IV Grandtour I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Megane 1.5 dCi Intens Kombi IV Grandtour I to diesel.

Średnie spalanie RENAULT Megane 1.5 dCi Intens Kombi IV Grandtour I wynosi około 3,7 l na 100km. Warto nadmienić, że RENAULT Megane 1.5 dCi Intens Kombi IV Grandtour I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1504 litrów. Wymiary samochodu: 4626 mm długości, 1814 mm szerokości, 1449 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Megane 1.5 dCi Intens Kombi IV Grandtour I 110KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania RENAULT Megane 1.5 dCi Intens Kombi IV Grandtour I 110KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 3,7 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 4,0 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 3,5 l/100km

Dane techniczne RENAULT Megane 1.5 dCi Intens Kombi IV Grandtour I 110KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 190 km/h
Moc 110 KM
Momen obrotowy 260 Nm
Pojemność skokowa silnika 1461 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 49
Emisja CO2 95
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Rozmiar opony 205/55 R16
Rozmiar felgi R16; R17; R18
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Megane 1.5 dCi Intens Kombi IV Grandtour I 110KM (diesel)

Długość 4626 mm
Szerokość od 1814 mm do 2058 mm
Rozstaw osi 2712 mm
Wysokość od 1449 mm do 1457 mm
Masa własna 1325 kg
Masa całkowita 1914 kg

Wyposażenie RENAULT Megane 1.5 dCi Intens Kombi IV Grandtour I 110KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2018 Standard (w pakiecie) 2 200 PLN
Lakier metalik specjalny 2018 Standard (w pakiecie) 2 400 PLN
Radioodtwarzacz DAB z Bluetooth, USB/jack wyświetlacz kolorowy 7 2018 Standard (indywidualny)
Radioodtwarzacz DAB z Bluetooth, USB/jack wyświetlacz monochromatyczny 4,2 2018 Standard
Lampy przednie Full LED Pure Vision 2018 Standard
Kierownica pokryta skórą GT 2018 Standard
Zagłówki wbudowane w fotele na przednich miejscach 2018 Standard
Wykończenie wnętrza - specyficzne elementy design wewnętrznego 2018 Standard
System multimedialny R-Link 2 z DAB ekranem 8,7-cala + BOSE sound system 2018 Standard
System multimedialny R-Link 2 z ekranem 7-cali 2018 Standard

Ceny RENAULT Megane 1.5 dCi Intens Kombi IV Grandtour I 110KM (diesel)

styczeń 2018 - wrzesień 2018 86 200 PLN
marzec 2017 - grudzień 2017 85 600 PLN
sierpień 2016 - luty 2017 84 600 PLN

Zdjęcia RENAULT Megane 1.5 dCi Intens Kombi IV Grandtour I 110KM (diesel)

RENAULT Megane IV Grandtour I kombi niebieski jasny przedni lewy
RENAULT Megane IV Grandtour I kombi niebieski jasny boczny lewy

Inne wersje iv-grandtour-generacja-i

RENAULT Megane - Wiadomości

Renault wprowadza do sprzedaży hybrydy. W trzech najważniejszych modelach - i to dobry ruch
Na prezentacji przedstawiciele Renault kilkukrotnie podkreślali innowacyjność swojego układu hybrydowego i jego bliskie związki z Formułą 1. Tak naprawdę, to nieważne. Ważne, że hybrydy sprawnie działają, a trafią na pokład najpopularniejszych modeli producenta.

Czy to ostatnia generacja Renault Megane? Tak twierdzi jeden z wiceprezesów
Być może niedługo pożegnamy się z klasycznym kompaktowym modelem francuskiego producenta. Szef projektantów Renault Laurens van den Acker zdradził tygodnikowi Auto Express, że w koncernie zastanawiają się, czy jego produkcja ma sens.