RENAULT Megane 1.6 dCi Energy Limited EU6 Kombi III Grandtour 130KM

RENAULT Megane 1.6 dCi Energy Limited EU6 Kombi III Grandtour 130KM (diesel) (2015 - 2016)

RENAULT Megane 1.6 dCi Energy Limited EU6 Kombi III Grandtour 130KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2015 do 2016 roku. RENAULT Megane 1.6 dCi Energy Limited EU6 Kombi III Grandtour to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 96 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Megane 1.6 dCi Energy Limited EU6 Kombi III Grandtour wynosi 130 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 198 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 10,0 s. Silnik RENAULT Megane 1.6 dCi Energy Limited EU6 Kombi III Grandtour jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Megane 1.6 dCi Energy Limited EU6 Kombi III Grandtour przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Megane 1.6 dCi Energy Limited EU6 Kombi III Grandtour osiąga moment obrotowy 320 Nm. RENAULT Megane 1.6 dCi Energy Limited EU6 Kombi III Grandtour posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Megane 1.6 dCi Energy Limited EU6 Kombi III Grandtour to diesel.

Średnie spalanie RENAULT Megane 1.6 dCi Energy Limited EU6 Kombi III Grandtour wynosi około 4,0 l na 100km. Warto nadmienić, że RENAULT Megane 1.6 dCi Energy Limited EU6 Kombi III Grandtour posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1600 litrów. Wymiary samochodu: 4559 mm długości, 1804 mm szerokości, 1507 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Megane 1.6 dCi Energy Limited EU6 Kombi III Grandtour 130KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania RENAULT Megane 1.6 dCi Energy Limited EU6 Kombi III Grandtour 130KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,0 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 4,7 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 3,6 l/100km

Dane techniczne RENAULT Megane 1.6 dCi Energy Limited EU6 Kombi III Grandtour 130KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 10,0 s
Prędkość maksymalna 198 km/h
Moc 130 KM
Momen obrotowy 320 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 47
Emisja CO2 103
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 195/65 R15
Rozmiar felgi R15; R16; R17; R18
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Megane 1.6 dCi Energy Limited EU6 Kombi III Grandtour 130KM (diesel)

Długość 4559 mm
Szerokość od 1804 mm do 2037 mm
Rozstaw osi 2701 mm
Wysokość od 1507 mm do 1534 mm
Masa własna 1395 kg
Masa całkowita 1885 kg

Wyposażenie RENAULT Megane 1.6 dCi Energy Limited EU6 Kombi III Grandtour 130KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2015 - 2016 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2015 - 2016 Standard (w pakiecie) 2 100 PLN
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2015 - 2016 Standard (indywidualny)
Immobilizer 2015 - 2016 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2015 - 2016 Standard (indywidualny)
Tempomat 2015 - 2016 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2015 - 2016 Standard (indywidualny)
Siatka zabezpieczająca bagaż 2015 - 2016 Standard (w pakiecie) 550 PLN
Czujnik ciśnienia w oponach 2015 - 2016 Standard (indywidualny)
Szyby boczne tylne oraz szyba tylna dodatkowo przyciemniane 2015 - 2016 Standard (indywidualny)

Ceny RENAULT Megane 1.6 dCi Energy Limited EU6 Kombi III Grandtour 130KM (diesel)

styczeń 2016 - grudzień 2016 86 600 PLN
lipiec 2015 - grudzień 2015 85 900 PLN

Zdjęcia RENAULT Megane 1.6 dCi Energy Limited EU6 Kombi III Grandtour 130KM (diesel)

Inne wersje iii-grandtour-generacja-iii

RENAULT Megane - Wiadomości

Renault wprowadza do sprzedaży hybrydy. W trzech najważniejszych modelach - i to dobry ruch
Na prezentacji przedstawiciele Renault kilkukrotnie podkreślali innowacyjność swojego układu hybrydowego i jego bliskie związki z Formułą 1. Tak naprawdę, to nieważne. Ważne, że hybrydy sprawnie działają, a trafią na pokład najpopularniejszych modeli producenta.

Czy to ostatnia generacja Renault Megane? Tak twierdzi jeden z wiceprezesów
Być może niedługo pożegnamy się z klasycznym kompaktowym modelem francuskiego producenta. Szef projektantów Renault Laurens van den Acker zdradził tygodnikowi Auto Express, że w koncernie zastanawiają się, czy jego produkcja ma sens.